|
![]() |
#1 | ||
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
Само собой, у нас хоть и один идет но буду менять оба)
Цитата:
Пыльники остались с ремкомплекта, правда судя по форуму могут не подойти Цитата:
Верхние были как новые и отлично ходили. Менял их полностью новыми вместе с пыльниками года 2 назад. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | eyeless (21.01.2020) |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
TRW PFG110 підходить не тільки для напрвляючих супортів ця змазка також підходить для змазки тормозних поршнів супорта! (зона посадки гумового кільця і пильника Справа в тому ,що там потрібна змазка яка має "товаришувати" з гальмівною рідиною,має "товаришувати з резиновими ущільненнями і пильниками і саме головне вона має витримувати досить високі темперетури! Доречі саме підклинювання поршня впарі з люфтом направляючих і є причиною грюкання супортів! найчастіше поршні починають підклинювати після заміни тормозних дисків і колодок одночасно! Це стається тому що коли "старі"диск і колодки зношені то поршень в такому розкладі максимально висунутий з супорта і під пильником в нижній зоні він піддається корозії! Зазвичай на СТО ніхто при заміні не обстежує поршні і не змазує краї поршня ! і коли встановлюється новий диск і колодки то вони цей ржавий поршень заганяють в цилінд супорта і він починає підклинювати в результаті перегріваються диски їх веде і все таке інше тому при заміні і не тільки обов'язково обстежуйте край поршня і змазуйте його направляючі пальці то само собою!! і тоді все буде працювати як часи!!!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
Как и говорил koka-ftp сегодня приехал только поршень.
![]() И вот как выглядит на нем кольцо из комплекта 58102-2EA10, которое бьется по вину ![]() [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Буду заказывать такой ремкоплект 58102-2EA00, судя по сообщениям выше и другому форуму) Спасибо за информацию) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Колись вже писав про це але не пам'ятаю де і в якій темі, як що ви зняли супорт і повністю перебираєте його, то розкажу як я вставляю поршні, після того як весь супорт (підкреслюю ВЕСЬ!! а не тільки там де поршень має бути) очищений від бруду іржі, і окислів всередині циліндра наносимо пальцем свіжу гальмівну рідину канавку для гумової манжети змащуємо спеціальною змазкою (я вже писав я використовую змазку ТRW) цією змазкою мажемо гнізда в циліндрі і на поршні де мають бути ущільнення і пильник ,сам поршень я змастив гальмівною рідиною ,потім втавляємо манжету і вставляємо пильник в проточку в супорті і ось тут саме цікаве як вставити поршень точніше як одіти на нього пильник, ось ту і стає не допомогу компресор і стисле повітря, поршень притискаємо до пильника і в корпус супорта там де має бути потім прикручений гальмівний шланг подаємо стисле повітрі (притиснути до отвору пістолет і пшикнути!) одного разу зазвичай досить, аби пильник сам заскочив на поршень! після цього акуратно провертаючи поршень навколо своєї осі вставляємо поршень в супорт він має вставитися від руки!з відчутним спротивом але від руки, вставляємо до тих пір поки пильник не сяде в паз на поршні, я після цього розмістивши брусок між поршнем і скобами супорта витискаю поршень зовні і так пару трійку маніпуляцій аби впевнитись що поршень ходить без підклинюваня.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
2х-поршневые передние суппорта | Andrju | Сделано, доработано своими руками. | 29 | 13.09.2016 16:11 |
Пропускает крышка бачка главного тормозного цилиндра | kontradmiral | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 8 | 17.07.2013 05:19 |
на Туссоне с января 01/2008 изменены суппорта и тормозные диски | Лена | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 115 | 01.12.2011 09:49 |
Задние суппорта | rus72 | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 7 | 26.10.2009 21:42 |
Рекламные ссылки: |