|
![]() |
#1 |
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
При замене колодок обратил внимание что один из поршней в суппорте подклинивает. Решил уже летом его поменять и зашел проверить цены
![]() Если кто надумал менять поршень в суппорте самое время его заказать, сейчас какая то смешная цена на него в экзисте. Мой вариант 88 грн за оригинал 581122E000. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | koka-ftp (21.01.2020) |
![]() |
#2 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | ||
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
Само собой, у нас хоть и один идет но буду менять оба)
Цитата:
Пыльники остались с ремкомплекта, правда судя по форуму могут не подойти Цитата:
Верхние были как новые и отлично ходили. Менял их полностью новыми вместе с пыльниками года 2 назад. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
TRW PFG110 підходить не тільки для напрвляючих супортів ця змазка також підходить для змазки тормозних поршнів супорта! (зона посадки гумового кільця і пильника Справа в тому ,що там потрібна змазка яка має "товаришувати" з гальмівною рідиною,має "товаришувати з резиновими ущільненнями і пильниками і саме головне вона має витримувати досить високі темперетури! Доречі саме підклинювання поршня впарі з люфтом направляючих і є причиною грюкання супортів! найчастіше поршні починають підклинювати після заміни тормозних дисків і колодок одночасно! Це стається тому що коли "старі"диск і колодки зношені то поршень в такому розкладі максимально висунутий з супорта і під пильником в нижній зоні він піддається корозії! Зазвичай на СТО ніхто при заміні не обстежує поршні і не змазує краї поршня ! і коли встановлюється новий диск і колодки то вони цей ржавий поршень заганяють в цилінд супорта і він починає підклинювати в результаті перегріваються диски їх веде і все таке інше тому при заміні і не тільки обов'язково обстежуйте край поршня і змазуйте його направляючі пальці то само собою!! і тоді все буде працювати як часи!!!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
Как и говорил koka-ftp сегодня приехал только поршень.
![]() И вот как выглядит на нем кольцо из комплекта 58102-2EA10, которое бьется по вину ![]() [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Буду заказывать такой ремкоплект 58102-2EA00, судя по сообщениям выше и другому форуму) Спасибо за информацию) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Колись вже писав про це але не пам'ятаю де і в якій темі, як що ви зняли супорт і повністю перебираєте його, то розкажу як я вставляю поршні, після того як весь супорт (підкреслюю ВЕСЬ!! а не тільки там де поршень має бути) очищений від бруду іржі, і окислів всередині циліндра наносимо пальцем свіжу гальмівну рідину канавку для гумової манжети змащуємо спеціальною змазкою (я вже писав я використовую змазку ТRW) цією змазкою мажемо гнізда в циліндрі і на поршні де мають бути ущільнення і пильник ,сам поршень я змастив гальмівною рідиною ,потім втавляємо манжету і вставляємо пильник в проточку в супорті і ось тут саме цікаве як вставити поршень точніше як одіти на нього пильник, ось ту і стає не допомогу компресор і стисле повітря, поршень притискаємо до пильника і в корпус супорта там де має бути потім прикручений гальмівний шланг подаємо стисле повітрі (притиснути до отвору пістолет і пшикнути!) одного разу зазвичай досить, аби пильник сам заскочив на поршень! після цього акуратно провертаючи поршень навколо своєї осі вставляємо поршень в супорт він має вставитися від руки!з відчутним спротивом але від руки, вставляємо до тих пір поки пильник не сяде в паз на поршні, я після цього розмістивши брусок між поршнем і скобами супорта витискаю поршень зовні і так пару трійку маніпуляцій аби впевнитись що поршень ходить без підклинюваня.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]()
[QUOTE=eyeless;488609]При замене колодок обратил внимание что один из поршней в суппорте подклинивает. Решил уже летом его поменять и зашел проверить цены
![]() Если кто надумал менять поршень в суппорте самое время его заказать, сейчас какая то смешная цена на него в экзисте. Мой вариант 88 грн за оригинал 581122E000. Ну а почему он должен быть дорогим? Полый цилиндр. Кусок железяки. Ничего особенного по изготовлению. Но я разрабатывал и старые подклинившие, прямо на машине и после этого прекрасно ходили. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Ну а почему он должен быть дорогим? Полый цилиндр. Кусок железяки. Ничего особенного по изготовлению. Но я разрабатывал и старые подклинившие, прямо на машине и после этого прекрасно ходили.[/QUOTE]
Після розробки старого, що підклинював, щоб вимити продукти корозії з системи, потрібно було і рідину замінити ? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
про теплові зазори і коефіцієнт теплового розширення щось чув?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
даремно ви сердитесь (так мені здається) Віктор мав на увазі,що поршень гальмівного супорта то не просто шмат заліза там по при сувору відповідність марки чавуну чи алюмінієвого сплаву ,ще мають не аби яку важливість точні розміри! і клас обробки робочої поверхні поршня! так що якісні поршні зазвичай і ціну мають де що більшу за китайський аналог.
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (23.01.2020) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
2х-поршневые передние суппорта | Andrju | Сделано, доработано своими руками. | 29 | 13.09.2016 16:11 |
Пропускает крышка бачка главного тормозного цилиндра | kontradmiral | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 8 | 17.07.2013 05:19 |
на Туссоне с января 01/2008 изменены суппорта и тормозные диски | Лена | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 115 | 01.12.2011 09:49 |
Задние суппорта | rus72 | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 7 | 26.10.2009 21:42 |
Рекламные ссылки: |