Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Дизельный двигатель (CRDI)

Примітки

Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 23.11.2016, 11:11   #76
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
саме його
Ще раз.
Треба взяти ЩЕ ОДИН СОЛЕНОЇД і поставити його поруч із штатним?
Питання - для чого? Адже штатний такий же...
Що це дасть при прочитанні комп'ютером "помилки"?
Я ще розумію якось , якби взяти ще один клапан ЄГР(тарілку) і підключити його до вакууму. Він тоді буде собі клацати в повітрі і не буде засажуватись і обгорати.
Теоретично шось в цьому є.
Але взяти такий же соленоїд і підключити його замість такого ж штатного?
В чому тоді різниця?
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 12:40   #77
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Відповідь: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Рекламные ссылки:
Клапани в 113 К/С і 140 К/С різні в 113 він працює від вакууму яким в свою чергу управляє соленоїд а в 140 клапан ЕГР єлектромагнітний і вакуум йому не потрібний може саме такий клапан мав на увазі VIС

Востаннє редагував Колесик: 23.11.2016 о 18:04.
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 14:41   #78
Poshtarik
Активист
 
Аватар для Poshtarik
 
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

думаю не те мав на увазі VIC . і ні при чому тут 140 сил. ставите поряд другий електромагнітний клапан. перемткаєте на нього електричну фішку . а вакуумну трубку не трогаєте . коли комп дає команду на відкриття Егр , спрацьовує вхолосту ДРУГИЙ електромагніітний клапан. комп задоволений бо віддав команду і побачив результат. при цьому ЕГР НЕ ВІДКРИВСЯ бо вакуум все ще підключений до старого електроклапану, який не отримує сигнали
і ЕГР не відкривається і чек не горить
Poshtarik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (23.11.2016), VIC (23.11.2016), Колесик (23.11.2016)
Старий 23.11.2016, 18:16   #79
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Poshtarik Переглянути допис
думаю не те мав на увазі VIC . і ні при чому тут 140 сил. ставите поряд другий електромагнітний клапан. перемткаєте на нього електричну фішку . а вакуумну трубку не трогаєте . коли комп дає команду на відкриття Егр , спрацьовує вхолосту ДРУГИЙ електромагніітний клапан. комп задоволений бо віддав команду і побачив результат. при цьому ЕГР НЕ ВІДКРИВСЯ бо вакуум все ще підключений до старого електроклапану, який не отримує сигнали
і ЕГР не відкривається і чек не горить
Дякую, логіка тут є.
Але у мене клапан вже заглушений. Думаєте спрацює?
У мене є запасний соленоїд.
Колись купив, корли боровся із чеком.)))
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 23.11.2016, 18:23   #80
Poshtarik
Активист
 
Аватар для Poshtarik
 
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
Думаєте спрацює?
спрацює. що заважає спробувати
Poshtarik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 20:10   #81
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Poshtarik Переглянути допис
спрацює. що заважає спробувати
Тут ідея в тому що клапан у мене заглушений і вакуум можна просто зняти з нього. Тоді другий соленоїд не потрібен.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 24.11.2016, 08:18   #82
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Poshtarik Переглянути допис
комп задоволений бо віддав команду і побачив результат.
Комп видит результат по изменению расхода воздуха ,если при открытии клапана ЕГР расход воздуха через ДМРВ не уменьшился на определенную величину ,то зажигается ЧЕК .Соответственно ,если ЕГР заглушен ЛЮБЫМ способом ,то комп в любом случае увидит неработоспособность системы ЕГР ,поскольку расход воздуха через ДМРВ не изменится .
Способы глушения клапана :
1.Металлическая прокладка .
2.снятый и заглушенный вакуумный патрубок ,хоть с соленоида ,хоть с клапана ,хоть с обоих.
3.вставленная в фишку соленоида обманка ,резистор (кому очень хочется - второй соленоид)
4.п1+п2+п3
со всеми вариантами ,если не убрать в ПО ,загорится ЧЕК.
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Poshtarik (24.11.2016)
Старий 25.11.2016, 20:42   #83
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

От що накопав-


Сообщение от Erbium
Однако, в самой идее глушения EGR меня настораживает один существенный факт: при добавлении выхлопных газов в камеру сгорания, снижается температура горения и, следовательно, тепловая нагрузка на двигатель. Вам, наверное известно, что трещины ГБЦ у CDI не такое уж и редкое явление. Причин может быть много - например, банальный перегрев или льющие форсунки, но, заглушив EGR, вы эту ситуацию можете усугубить.

Для начала необходимо понимать как работает система EGR.
Клапан EGR открыт (понятно что с разной скважностью)
1 при достижении температуры ОЖ примерно 70 градусов Цельсия.
2 в диапазоне оборотов от ХХ до 2600 об/мин
3 при запросе крутящего момента (положение педали акселератора) от 0 до приблизительно 40%
То есть проще,когда вы нажали педаль в пол клапан EGR всегда закрыт (мощностной режим) и Ваш автомобиль уже не Евро 4 по оксидам азота.
С точки зрения тепловой нагрузки ,отключение системы EGR, ни на что не влияет.
Максимальная тепловая нагрузка на двигатель именно в режиме максимального буста,система EGR в этот момент не работает.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. Лірник Дизельный двигатель (CRDI) 71 02.11.2016 09:47
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi Nazar Куплю, Приму в дар 0 27.01.2016 19:28
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде VIC Киев - Новости, события 6 29.08.2012 13:29
Результат сложения Mayor Весёлые картинки 5 11.03.2010 16:29

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 22:36.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,31490 секунды с 12 запросами