|
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#61 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
Аксакал
Реєстрація: 25.12.2012
Звідки Ви: Одесса
Вік: 58
Авто: ЗАЗ Вида 1.5
Дописи: 2.393
Сказал(а) спасибо: 1.112
Поблагодарили 724 раз(а) в 261 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Уроки английского, немецкий, румынский по Skype ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]()
Из дилерского описания ЕГР
Как упоминалось ранее, рециркуляция отработавших газов нейтрализует образование NОx. Система EGR направляет часть выхлопных газов обратно во впускной коллектор при работе двигателя на частичных нагрузках. При этом уменьшается не только содержание кислорода в цилиндре, но и температура фронта пламени и сгорания, что также приводит к снижению выбросов NОx. Если уровень выхлопных газов, направленных на рециркуляцию, превышает 40% объема впускного воздуха, увеличиваются выбросы сажи, СО и НС, растет расход топлива из-за недостаточного количества кислорода. Рециркуляцию организуют путем соединения выпускного и впускного коллекторов. Клапан EGR, который открывается и закрывается электромагнитным клапаном или электрическим клапаном, регулирует поток газа. Следует заметить, что рециркуляция отработавших газов приводит к снижению топливной экономичности и росту выбросов углекислого газа СО2 вместо гораздо более опасного NОx. |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#65 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Тут така штука.
Я дуже багато читав про роботу клапана ЄГР, оскільки він затра*ував мізки вже років чотири. Так от -єдиної думки немає. Те , що він допомагає зменшити токсичність вихлопу - це добре. Але в той же час, на нашому паливі жодного ефекту немає. Крім того, він постійно зависає і на інших режимах роботи двигуна все працює із точністю навпаки. Аргумент, що із заглушеним клапаном температура в циліндрах зросте - теж не переконує. Адже більшість двигунів( навіть на подібних машинках) не мають цієї системи і цього клапану. І нічого там не перегрівається. А сам клапан працює в невеликому проміжку оборотів і невеликий час, тому подібний ефект , гадаю, мінімальний. Читав на російському форумі, що робили комп'ютерний аналіз роботи двигуна Туксона на різних режимах в русі.Спеціально для перевірки ЄГР. Так якогось впливу на температуру не показало, бо час роботи клапана становить десь менше 10% загального часу, включно з пробками.А на трасі взагалі нуль.Там наводились дані і таблиці. Зате все те "гавно", яке вилітає у вихлоп, повертається в двигун. В нашому випадку це не тільки гази(як задумано виробником), але і сажа і навіть шматки "неперевареної піщі". Коли зняли патрубки, то там було бруду, асфальту і "сала" більше ніж дофіга. От це якраз і приводить до перегріву двигуна, бо газообіг порушується із-за бруду і нашарувань. Дросельна заслонка на дизельному двигуні працює не так як на бензині і фактично весь час відкрита. Закривається лише на кілька секунд( вірніше на три секунди) при вимкненню двигуна. Але коли вона зависає із-за бруду і неправильної роботи ЄГР( бо включена з ним в одну систему вакууму), тоді біда - двигун троїть, лихоманить, втрачається потужність, проблеми із пуском і т. д... Якщо заглушити клапан і зафіксувати заслонку( а краще подати на неї вакуум напряму, оминаючи ЄГР), то ці проблеми зникають. Залишається лише проблема "Чек". Лампочка не гасне. Тут треба перепрошити мізки. От це я не знаю де зробити. Підкажіть, будь-ласка. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
І ще забув.
Пишуть, що система рециркуляції допомагає швидше прогріти двигун. Вихлопні гази частково повертаються і нагрівають блок додатково. Не знаю, але якоїсь різниці не помітив. Що з клапаном, що без нього гріється дуже довго. Щоб стрілка почала підніматися - треба гріти хвилин двадцять і то не факт. Зараз грію без клапана - нічого нового не помітив в процесі нагрівання. Зате, коли клапан лихоманило, то двигун троїв, чмихав і взагалі про нормальний нагрів мови не було. Грію хвилин 5-8 і потрошку їду на малих оборотах( до 1200). Тоді двигун починає нагріватися в процесі і через хвилин 5 виходить на нормальну температуру. Без клапана стрілка температури показує те ж що із клапаном. Може далі якось буде інакше, то я напишу. Востаннє редагував Лірник: 21.11.2016 о 20:10. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]()
Мені ЕГР заглушили програмно під час чіпування. Ніякої пластинки я не ставив. Клапан має бути закритий на всіх режимах. При чому я не просив чіповщика спеціально це робити. Просто в нього релігія була така, каже я всім дизелям його відключаю, типу гірше не буде точно. Шо з клапаном, шо без, різниці не відчув. Перед чіповкою чистив його, вірніше розбирав для чистки - був і так нормальний, не було шо чистити. Іноді читаючи форуми, згадую про цей ЕГР і вже зараз розумію, що заглушив він його мабуть не дуже коректно. Короче так, він то його в програмі вимкнув, але після прошивки загорівся чек, а от коли вже зняли електричну фішку, через яку приходить сигнал на вакуумний клапан привода ЕГР, чек пропав. Каже типу конфлікт: в програмі ЕГР вже нема, а от сигнал якийсь вже для неї невідомий звідкись приходить, того і Чек. Так і катаюсь зі знятою фішкою вже років три. Шив Олександр з С-Авто. Тут була ціла його гілка в розділі чіповки, але десь він пропав вже, давно та гілка не активна
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Dimych (21.11.2016) |
![]() |
#68 | |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]()
спробую пояснити, бо підходящих фоток немає. От є ЕГР, від нього вгору на см 20-25 відходить вакуумна трубка до якоїсь штукенції (мабуть це електромагнітний клапан, який подає вакуум через цю саму трубку до ЕГР), а як та верхня штука знає коли відкривати канал до ЕГР, а мабуть тоді коли до неї приходить електросигнал, а сигнал через роз"єм (оту саму фішку). От цей роз"єм і треба від"єднати. Повторюсь, мабуть буде толк, коли ЕГР вже "не має" в машині
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Дякую.
То електромагнітний клапан. ))) Я зрозумів. Досить зняти фішку, чи ще треба перепрошивати? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
якщо зняти роз'єм і почепити на нього не встановлений механічно але підключений електрично клапан від донора, закріпивши хомутом - нічого перепрошивати не потрібно, і глушити канал не потрібно, ЕБУ його буде бачити робочим, канал закритий
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Dimych (22.11.2016) |
![]() |
#72 | |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]() Цитата:
Выше четко было написано ,перепрошили и затем сняли фишку .Снятие без перепрошивки ,только добавит еще одну ошибку по обрыву цепи клапана . |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 | |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]() Цитата:
Шо означає ваша фраза "не встановлений механічно але підключений електрично клапан від донора". Я намагався уявити що ви хотіли сказати, але моєї фантазії не вистачає. Клапан ЄГР - він підключений вакуумним шлангом. І все. А електрично підключений соленоїд(електроклапан) і він ніяк механічно не підключений. Тобто ваша фраза стосується чого саме? 1. Клапана ЄГР( який треба взяти на розборці і примотати скотчем десь під капотом і підключити до вакуумної трубочки), або 2. Єлектроклапана-соленоїда( якого взяти на розборці і примотати поруч з існуючим і підключити до фішки) ????? Розшифруйте. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. | Лірник | Дизельный двигатель (CRDI) | 71 | 02.11.2016 09:47 |
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi | Nazar | Куплю, Приму в дар | 0 | 27.01.2016 19:28 |
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде | VIC | Киев - Новости, события | 6 | 29.08.2012 13:29 |
Результат сложения | Mayor | Весёлые картинки | 5 | 11.03.2010 16:29 |
Рекламные ссылки: |