Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Дизельный двигатель (CRDI)

Примітки

Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 20.11.2016, 19:23   #61
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від СТО ХАДО Переглянути допис
Что-то не пойму каким боком ЕГР предотвращает перегрев камеры сгорания.
Менше кисню в заповненій камері в такті спалювання.
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.11.2016, 20:18   #62
ventura
Аксакал
 
Реєстрація: 25.12.2012
Звідки Ви: Одесса
Вік: 58
Авто: ЗАЗ Вида 1.5
Дописи: 2.393
Сказал(а) спасибо: 1.112
Поблагодарили 724 раз(а) в 261 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від Колесик Переглянути допис
Менше кисню в заповненій камері в такті спалювання.
температура выхлопных газов повышается в этом случае. т.к. топливо догарает во время выхлопа.
__________________
Уроки английского, немецкий, румынский по Skype
ventura зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.11.2016, 20:26   #63
Колесик
Аксакал
 
Аватар для Колесик
 
Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Відповідь: Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від ventura Переглянути допис
температура выхлопных газов повышается в этом случае.
Є багато інформації про роботу крапана ЄГР на мій погляд ось [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] досить стисло і більш менш пристойно описано що і до чого
Колесик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 20.11.2016, 21:15   #64
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Из дилерского описания ЕГР
Как упоминалось ранее, рециркуляция отработавших газов нейтрализует образование NОx. Система EGR направляет часть выхлопных газов обратно во впускной коллектор при работе двигателя на частичных нагрузках. При этом уменьшается не только содержание кислорода в цилиндре, но и температура фронта пламени и сгорания, что также приводит к снижению выбросов NОx. Если уровень выхлопных газов, направленных на рециркуляцию, превышает 40% объема впускного воздуха, увеличиваются выбросы сажи, СО и НС, растет расход топлива из-за недостаточного количества кислорода. Рециркуляцию организуют путем соединения выпускного и впускного коллекторов. Клапан EGR, который открывается и закрывается электромагнитным клапаном или электрическим клапаном, регулирует поток газа. Следует заметить, что рециркуляция отработавших газов приводит к снижению топливной экономичности и росту выбросов углекислого газа СО2 вместо гораздо более опасного NОx.
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 21.11.2016, 12:01   #65
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Тут така штука.
Я дуже багато читав про роботу клапана ЄГР, оскільки він затра*ував мізки вже років чотири.
Так от -єдиної думки немає.
Те , що він допомагає зменшити токсичність вихлопу - це добре.
Але в той же час, на нашому паливі жодного ефекту немає.
Крім того, він постійно зависає і на інших режимах роботи двигуна все працює із точністю навпаки.
Аргумент, що із заглушеним клапаном температура в циліндрах зросте - теж не переконує.
Адже більшість двигунів( навіть на подібних машинках) не мають цієї системи і цього клапану. І нічого там не перегрівається.
А сам клапан працює в невеликому проміжку оборотів і невеликий час, тому подібний ефект , гадаю, мінімальний.
Читав на російському форумі, що робили комп'ютерний аналіз роботи двигуна Туксона на різних режимах в русі.Спеціально для перевірки ЄГР. Так якогось впливу на температуру не показало, бо час роботи клапана становить десь менше 10% загального часу, включно з пробками.А на трасі взагалі нуль.Там наводились дані і таблиці.
Зате все те "гавно", яке вилітає у вихлоп, повертається в двигун. В нашому випадку це не тільки гази(як задумано виробником), але і сажа і навіть шматки "неперевареної піщі".
Коли зняли патрубки, то там було бруду, асфальту і "сала" більше ніж дофіга.
От це якраз і приводить до перегріву двигуна, бо газообіг порушується із-за бруду і нашарувань.
Дросельна заслонка на дизельному двигуні працює не так як на бензині і фактично весь час відкрита. Закривається лише на кілька секунд( вірніше на три секунди) при вимкненню двигуна.
Але коли вона зависає із-за бруду і неправильної роботи ЄГР( бо включена з ним в одну систему вакууму), тоді біда - двигун троїть, лихоманить, втрачається потужність, проблеми із пуском і т. д...
Якщо заглушити клапан і зафіксувати заслонку( а краще подати на неї вакуум напряму, оминаючи ЄГР), то ці проблеми зникають.
Залишається лише проблема "Чек". Лампочка не гасне.
Тут треба перепрошити мізки.
От це я не знаю де зробити.
Підкажіть, будь-ласка.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (21.11.2016), omts (22.11.2016), Poshtarik (21.11.2016), Колесик (21.11.2016), СТО ХАДО (21.11.2016)
Старий 21.11.2016, 12:07   #66
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

І ще забув.
Пишуть, що система рециркуляції допомагає швидше прогріти двигун.
Вихлопні гази частково повертаються і нагрівають блок додатково.
Не знаю, але якоїсь різниці не помітив.
Що з клапаном, що без нього гріється дуже довго.
Щоб стрілка почала підніматися - треба гріти хвилин двадцять і то не факт.
Зараз грію без клапана - нічого нового не помітив в процесі нагрівання.
Зате, коли клапан лихоманило, то двигун троїв, чмихав і взагалі про нормальний нагрів мови не було.
Грію хвилин 5-8 і потрошку їду на малих оборотах( до 1200).
Тоді двигун починає нагріватися в процесі і через хвилин 5 виходить на нормальну температуру.
Без клапана стрілка температури показує те ж що із клапаном.
Може далі якось буде інакше, то я напишу.

Востаннє редагував Лірник: 21.11.2016 о 20:10.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (21.11.2016), Колесик (21.11.2016)
Старий 21.11.2016, 13:46   #67
Poshtarik
Активист
 
Аватар для Poshtarik
 
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
Залишається лише проблема "Чек". Лампочка не гасне.
Тут треба перепрошити мізки.
От це я не знаю де зробити.
Підкажіть, будь-ласка.
Мені ЕГР заглушили програмно під час чіпування. Ніякої пластинки я не ставив. Клапан має бути закритий на всіх режимах. При чому я не просив чіповщика спеціально це робити. Просто в нього релігія була така, каже я всім дизелям його відключаю, типу гірше не буде точно. Шо з клапаном, шо без, різниці не відчув. Перед чіповкою чистив його, вірніше розбирав для чистки - був і так нормальний, не було шо чистити. Іноді читаючи форуми, згадую про цей ЕГР і вже зараз розумію, що заглушив він його мабуть не дуже коректно. Короче так, він то його в програмі вимкнув, але після прошивки загорівся чек, а от коли вже зняли електричну фішку, через яку приходить сигнал на вакуумний клапан привода ЕГР, чек пропав. Каже типу конфлікт: в програмі ЕГР вже нема, а от сигнал якийсь вже для неї невідомий звідкись приходить, того і Чек. Так і катаюсь зі знятою фішкою вже років три. Шив Олександр з С-Авто. Тут була ціла його гілка в розділі чіповки, але десь він пропав вже, давно та гілка не активна
Poshtarik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Dimych (21.11.2016)
Старий 21.11.2016, 20:07   #68
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Poshtarik Переглянути допис
Мені ЕГР заглушили програмно під час чіпування. Ніякої пластинки я не ставив. Клапан має бути закритий на всіх режимах. При чому я не просив чіповщика спеціально це робити. Просто в нього релігія була така, каже я всім дизелям його відключаю, типу гірше не буде точно. Шо з клапаном, шо без, різниці не відчув. Перед чіповкою чистив його, вірніше розбирав для чистки - був і так нормальний, не було шо чистити. Іноді читаючи форуми, згадую про цей ЕГР і вже зараз розумію, що заглушив він його мабуть не дуже коректно. Короче так, він то його в програмі вимкнув, але після прошивки загорівся чек, а от коли вже зняли електричну фішку, через яку приходить сигнал на вакуумний клапан привода ЕГР, чек пропав. Каже типу конфлікт: в програмі ЕГР вже нема, а от сигнал якийсь вже для неї невідомий звідкись приходить, того і Чек. Так і катаюсь зі знятою фішкою вже років три. Шив Олександр з С-Авто. Тут була ціла його гілка в розділі чіповки, але десь він пропав вже, давно та гілка не активна
А шо за "фішка" така і де її зняти?
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 21.11.2016, 21:41   #69
Poshtarik
Активист
 
Аватар для Poshtarik
 
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
А шо за "фішка" така і де її зняти?
спробую пояснити, бо підходящих фоток немає. От є ЕГР, від нього вгору на см 20-25 відходить вакуумна трубка до якоїсь штукенції (мабуть це електромагнітний клапан, який подає вакуум через цю саму трубку до ЕГР), а як та верхня штука знає коли відкривати канал до ЕГР, а мабуть тоді коли до неї приходить електросигнал, а сигнал через роз"єм (оту саму фішку). От цей роз"єм і треба від"єднати. Повторюсь, мабуть буде толк, коли ЕГР вже "не має" в машині
Poshtarik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 01:15   #70
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Дякую.
То електромагнітний клапан. )))
Я зрозумів.
Досить зняти фішку, чи ще треба перепрошивати?
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 06:46   #71
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
Я зрозумів.
Досить зняти фішку, чи ще треба перепрошивати?
якщо зняти роз'єм і почепити на нього не встановлений механічно але підключений електрично клапан від донора, закріпивши хомутом - нічого перепрошивати не потрібно, і глушити канал не потрібно, ЕБУ його буде бачити робочим, канал закритий
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Dimych (22.11.2016)
Старий 22.11.2016, 09:17   #72
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
якщо зняти роз'єм і почепити на нього не встановлений механічно але підключений електрично клапан від донора, закріпивши хомутом - нічого перепрошивати не потрібно, і глушити канал не потрібно, ЕБУ його буде бачити робочим, канал закритий
Зачем все это ,отсоединяется трубочка от клапана ЕГР и глушится винтом(болтом) подходящего диаметра .А если уж хочется поставить обманку клапана ,то достаточно копеечного резистора вместо клапана(с донора).
Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
Досить зняти фішку, чи ще треба перепрошивати?
Выше четко было написано ,перепрошили и затем сняли фишку .Снятие без перепрошивки ,только добавит еще одну ошибку по обрыву цепи клапана .
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Poshtarik (22.11.2016), VIC (22.11.2016)
Старий 22.11.2016, 12:50   #73
Poshtarik
Активист
 
Аватар для Poshtarik
 
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
Досить зняти фішку, чи ще треба перепрошивати?
Цитата:
Допис від adum Переглянути допис
Снятие без перепрошивки ,только добавит еще одну ошибку по обрыву цепи
якось так
Poshtarik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 16:54   #74
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
якщо зняти роз'єм і почепити на нього не встановлений механічно але підключений електрично клапан від донора, закріпивши хомутом - нічого перепрошивати не потрібно, і глушити канал не потрібно, ЕБУ його буде бачити робочим, канал закритий
Я правильно зрозумів , що треба десь під капотом причепити ще один клапан -соленоїд і підключити його?
Шо означає ваша фраза "не встановлений механічно але підключений електрично клапан від донора".
Я намагався уявити що ви хотіли сказати, але моєї фантазії не вистачає.
Клапан ЄГР - він підключений вакуумним шлангом. І все.
А електрично підключений соленоїд(електроклапан) і він ніяк механічно не підключений.
Тобто ваша фраза стосується чого саме?
1. Клапана ЄГР( який треба взяти на розборці і примотати скотчем десь під капотом і підключити до вакуумної трубочки),
або
2. Єлектроклапана-соленоїда( якого взяти на розборці і примотати поруч з існуючим і підключити до фішки) ?????
Розшифруйте.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 16:59   #75
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
А електрично підключений соленоїд(електроклапан)
саме його
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. Лірник Дизельный двигатель (CRDI) 71 02.11.2016 09:47
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi Nazar Куплю, Приму в дар 0 27.01.2016 19:28
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде VIC Киев - Новости, события 6 29.08.2012 13:29
Результат сложения Mayor Весёлые картинки 5 11.03.2010 16:29

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 22:15.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,59853 секунды с 12 запросами