|
![]() |
#1 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 56
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]()
Мне не удалось кило вытянуть (правда там 0.9) ,как ни старался все равно меньше .(на дизеле)
Хотя бы потому ,что дизель добавляет впрыск для компенсации нагрузки и управляет включением эл.печки ,на бензиновом этого нет ..... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 56
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
все звязано, працює вкупі, регулятором холостого ходу також мозок ебу двигуна керує, там просто сконцетровано в одному модулі практично все управління
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 56
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Участник
Реєстрація: 18.10.2017
Звідки Ви: переважно Рівненщина...
Авто: Тушкан мех. диз. 4wd
Дописи: 238
Сказал(а) спасибо: 39
Поблагодарили 53 раз(а) в 32 сообщениях
|
![]()
Сьогодні задався ціллю відчути потік теплого повітря з дефлекторів салону від цих електротенів. Забортна температура була десь -2. Включив пічку на "НІ" (без включення клімату), обдув "ноги-скло", без рециркуляції. Чекав кілька хвилин - так і не дочекався. Що я робив не так? Який алгоритм вмикання цих тенів? У знайомого дизельна А5 Октавія. Там пічку на "НІ", вентилятор на "макс" і клацнуло реле і злегка підвищились обороти двигуна (тобто пішло навантаження на генератор) і буквально через чуть пішло тепле повітря в салон. Це при холодному двигуні. У нас схоже якось не так...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Участник
Реєстрація: 26.09.2015
Звідки Ви: Черкассы
Авто: TUCSON 2.0CRDI
Дописи: 213
Сказал(а) спасибо: 44
Поблагодарили 35 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]() Цитата:
Она есть, но не греет ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Участник
Реєстрація: 18.10.2017
Звідки Ви: переважно Рівненщина...
Авто: Тушкан мех. диз. 4wd
Дописи: 238
Сказал(а) спасибо: 39
Поблагодарили 53 раз(а) в 32 сообщениях
|
![]()
На своєму дизелі я чогось не відчув теплого повітря... Пробував різні режими. Авто 2008-го року, Луцьк.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
В мене також був дизель 2008 рв Луцьк і теж стояли тени вони працювали але дуже слабенько, хоча мушу визнати було приємно що відразу з дифузорів дує не гаряче але всеж таки тепле повітря. В Санта фе 2011 рв 197 кс теж стоять тени не знаю можливо вони більш потужні можливо якось по другому влаштований сам вузол обігріву але ефект досить відчутний!! вони працюють набагато краще ніж на туксоні.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Участник
Реєстрація: 18.10.2017
Звідки Ви: переважно Рівненщина...
Авто: Тушкан мех. диз. 4wd
Дописи: 238
Сказал(а) спасибо: 39
Поблагодарили 53 раз(а) в 32 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() Так, все таки, в якому режимі клімату вони вмикаються? Що потрібно мені виставити при "мінусі" за бортом? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]()
При мінусі за бортом треба виставити режим АВТО. Воно само ввімкнеться. Єдине шо в такому режимі до прогріву машини клімат дме на лобове 10 хв на першій швидкості, то я додаю трохи обертів вентилятора, десь до половини. Але не дме воно на 40 градусів і навіть на 20. Дме десь градусів плюс 2-4 спочатку, а потім тепліше вже, але може то вже раіатор пічки прогрівається. ХЗ
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Участник
Реєстрація: 26.09.2015
Звідки Ви: Черкассы
Авто: TUCSON 2.0CRDI
Дописи: 213
Сказал(а) спасибо: 44
Поблагодарили 35 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]()
Он оно как. А я Режимом авто вовсе не пользуюсь. Всегда ручным. Методом. Надо пробовать знач.
Пару раз пробовал в разные температуры климат включать, но он живет своей жизнью. То конд. включит когда это мне не нужно, то вентилятор на макс обороты включит. Особенно по утрам. Потому только ручной. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
вопрос по радиатору | magpiea | Система охлаждения | 3 | 27.09.2010 07:05 |
Вопрос по ЛКП | Maxxx | Кузов | 9 | 31.08.2009 11:31 |
Рекламные ссылки: |