|
Электрооборудование и охранные системы свет, сигнализация, автозвук, лампочки, кнопочки и др. |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
Всем, привет. Имеется маломальский опыт общения с паяльником. Хочу заделать толковую, несложную зарядку на основе трансформатора. Имел импульсную АИДА-8м, компактная, лёгкая с десульфатирующим свойством, но выходила из строя уже трижды. Самостоятельно чинить SMD плату не берусь, а ремонты в мастерской отнюдь не дешёвы.
Собирал и пользуюсь тиристорным ЗУ. Заряжает прекрасно, но на ночь без присмотра не оставишь - все в ручном режиме. Если выставить рекомендуемые ток, то напряжение потихоньку растёт и выходит за норму. Короче, подкиньте провереную схему с защитой от перезаряда, пожалуйста. Важно, чтоб при достижении установленного напряжения зарядка не просто вырубалась, а переходила в режим хранения(поддержания). |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
|
![]()
Купи нормальний лабораторний БЖ 30В/10А і забуть за то все гамно що продається з автоматичними функціями і тим більше самому паяти на базі трансформатора...
ціна питання напевно 1500 грн і в інших домашніх справах легко пригодиться |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
Згоден, але в лабораторних БЖ я тямлю ще менш ніж в ЗП. Тобто, є шанс придбати таке саме гімно, як і зарядне.
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
|
![]() Цитата:
По суті будь який лабораторний має обмеження по струму, що і дозволяє його використовувати як зарядний. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
Взагалі то чешуться руки зробити щось самостійно. Але ЛБЖ це явно не мій рівень. Потрібно щось надійне, дешеве і сердите. Щоб я зміг це сам полагодити, а не шукати майстра, який під новий рік буде завалений поламаними телевізорами і верне мені мій пристрій десь на 8 березня. Так саме і було з ремонтом мого зарядного.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Активист
![]() Реєстрація: 16.10.2007
Звідки Ви: Киев
Вік: 65
Авто: Mercedes Benz CDI
Дописи: 7.117
Сказал(а) спасибо: 1.493
Поблагодарили 1.597 раз(а) в 1.006 сообщениях
|
![]()
прошло уже ТО время
сегодня проще купить готовое, а время потратить на что-нить другое... вот по себе - в перестройку пришлось сильно заниматься добыванием денег ремонтами всякой электроники сидел днями и ночами что в итоге? - зрение таки подсадил, правда там еще усугубилось последующей работой на эвм начиная от мерцающих трубочных мониторов сегодня уже поздно пить боржоми да и вот сын давно вырос, уехал и внук теперь далеко этого не хватает, а не тех сидений по ночам над железками посему поверь - купи готовое, а время потрать на семью
__________________
Ничто так не укорачивает жизнь, как ожидание первой рюмки.... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
Так отож с сыном и хочу заняться. И для общего развития и для понимания, что можно и самому что-то сделать. Это уж точно лучше, чем пошпилить с ним в какую-то компьютерную игру. Согласны?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
|
![]()
Щоб зробити хороший зарядний для АКБ, потрібно розуміти 2 речі: можливість встановлення потрібної напруги (краще з вольтметром) і встановлення граничного струму (з амперметром).
Якщо стабілізувати напругу після трансформатора ще на транзисторі можна як встарі часи, використовуючи ВЕЛИКИЙ радіатор, бо транзистор буде дико грітись про 5-6А і падінні на ньому 5-10В, то потім ще навішати обмежувач струму, щоб все разом працювало - то треба не просто вміти паяльник тримати а городити схему з більше півсотні елементів і правільно потім відстроїти зворотні звязки. Які колись були зарядні? Трансформатор, який мав кілька вторинних обмоток, і випрямляч з амперметром. Дехто на всяк випадок вмикав через лампочку. Підключали АКБ і кожні півгодини-годину бігали перевіряли стан... В сучасних реаліях ніхто не використовує трансформатори, а імпульсні перетворювачі по своїй суті легко поєднують потрібні вимоги. Виставив МАХ напругу, закоротив клеми і виставив МАХ струм, розєднав клеми і підключив АКБ і можеш бути вільний. В іншій темі вже говорили про різні АКБ, так кожний має свої параметри до заряду. Деколи і встряснути АКБ треба, давши і 20В, просто контролюючи струм і температуру АКБ. Прості рішення не дадуть цього зробити... Якби ти хотів сам будку для пса зробити - то не проблема, але ти ж сам не пробуєш виготовити телевізор чи кондиціонер? І АКБ тобі треба грамотно зарядити до повного а не на 80% (бо щоб не перегріти) чи перегріти таки? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
Активист
![]() Реєстрація: 16.10.2007
Звідки Ви: Киев
Вік: 65
Авто: Mercedes Benz CDI
Дописи: 7.117
Сказал(а) спасибо: 1.493
Поблагодарили 1.597 раз(а) в 1.006 сообщениях
|
![]() Цитата:
на сегодня есть готовые типа аиды, стеки и им подобным я себе вообще взял маленький харьковский "светофор" ну и на черный день в гараже стоит мощная пуско-зарядка когда акк поддыхал, а ехать надо -ползовал мощной а мелкой - это больше профилактика
__________________
Ничто так не укорачивает жизнь, как ожидание первой рюмки.... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
От, блин, не дадут попаять
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
Вот как раз все эти функции якобы и реализованы в схеме выше. Подстроечником раз и навсегда выставляешь граничное напряжение заряженной батареи. А переменным резистором снаружи регулируешь ток. греющийся элемент там, судя по всему, один - и это силовой тиристор. Кстати, добавив в схему и тумблерок и резистор, можно переключать напряжение и для заряда кальциевых батарей.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
|
![]() Цитата:
Тиристор на постійних струмах в принципі працювати не буде, він як ключ - або закритий, або відкритий повністю, а якщо струм постійний, то після відкриття він не закриється поки не знімете напругу! Те що Ви резисторами регулюєте це зрозуміло, але при прямій, аналоговій стабілізації, транзистор має працювати в режимі опору - а це значить (напруга падіння) х (струм що протікає) = десятки Ват, транзистор гріється скажено, параметри у нього пливуть... Потрібна стабілізація зворотнім звязком значить, схема компенсації (і термокомпенсації). У Вас достатньо знань зробити наладку? Всі транзистори різні і компоненти різні, значить при аналоговій схемі треба процезійно підбирати що найменше 2 резистора. Стосовно тумблера - купете новий АКБ і будете змінювати напругу? Зрозумійте, або візміть постий БЖ на 14В і грайтесь (збирайте самі з трансформатора + випрямляч) і цього достатньо щоб просто підзарядити АКБ під вашим наглядом. Якщо хочете нормально обслуговувати АКБ - Ваших знань не вистачить щоб такий зібрати. Легше вже зробити на мікроконтроллері, який буде керувати режимами і струмами ніж зібрати на розсипних елементах достойну схему. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
|
![]() Цитата:
Тут немає стабілізатора напруги зовсім! Є резистор, яким умовно змінюється напруга на виході зарядного, і піднімаючи її ви піднімаєте струм. Напруга в мережі з 220 піднялась до 230 і на АКБ напруга теж зросла... Нагрілись тиристори - напруга поплила... Підзарядився АКБ - і Ви знупу приходите і підкручуєте струм заряду... А яка напруга на АКБ ви і зовсім не знаєте. Може будете мультиметром постійно міряти? Права частина схеми це захист від перенапруги АКБ, будете підлаштовувати під конкретний тип? Я б не ризикнув свій АКБ підключити в цю схему і лишити без нагляду на кілька годин. Більше того, немає ніякої гарантії що ним зможете зарядити АКБ до 100%. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | ||
Участник
Реєстрація: 07.10.2014
Звідки Ви: Малин, Житомирщина
Вік: 50
Авто: TUCSON,2.0i,газ,5МКПП,4WD
Дописи: 299
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 33 раз(а) в 20 сообщениях
|
![]()
Не спорю.
Там же нет после моста конденсатора, значит напряжение будет и в ноле, соответственно, тиристор закроется. Я имел в виду, что подстроечный резистор защиты можно дополнить резисторов через тумблер, добавив тем самым порог отключения заряда для кальция. Цитата:
Если сеть упадёт, зарядка не прекратится, ну будет заряжать чуть меньшим током. На уровень напряжения окончания заряда это никак не повлияет. Цитата:
Будем считать, что типа два, классика и кальций, 14,4в и 15,2в,соответственно, что подстраивать? От ёмкости эти настройки не зависят. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
штатные головные устройства на Tucson | Лена | Автозвук, сервисная электроника и электрика, обесшумка | 11 | 21.11.2008 19:41 |
Рекламные ссылки: |