![]() |
#571 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Якби умовно 1 л на 10 тис. км, я би зовсім не переймався, а так виходить, що 1,8. Я розумію, що в інструкції по експлуатації авто написано, що 1 л на 1000 км в нормальних (не важких) умовах це цілком допустимі втрати, але особисто я такі витрати вважаю якоюсь нісенітницею - це дуже багато, хіба що при обертах під 5000 - 6000. Думаю спробувати залити добавку Ресур чи РиМет і перевірити як це вплине, позитивний досвід такого використання є. Там використовуються м'які кольорові метали за принципом теорії вибіркового переносу в зони тертя (триботехніка, колись вивчав цю науку в інституті). Сподіваюся. що канали клапану CVVT пропустять цю дрібнодисперсну структуру - мастильний фільтр же пропускає.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#572 |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#573 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Безумовно, НІ. Але яке буде менше вигоряти, що, погодьтеся, само по собі вже непогано, принаймні, для каталізатора (та й для "аутотренінгу"...)
Сподіваюся на "триботехніку" - дрібнодисперсну добавку, яка, з однієї сторони, заповнює збільшені зазори, з іншої - стає ніби дрібними кульками-підшипниками, що зменшують тертя в зонах його найбільших значень. Принаймні, при застосуванні цієї добавки "сапун" практично "замовкає", а це наочний показник. Безумовно, це не замінить ремонт, але може відтягнути його на декілька десятків тисяч, тобто, на декілька років і дозволить акумулювати необхідну для ремонту суму (приблизно 700 - 800 у.о). Правда, присутня в цих добавках мідь дещо прискорює окислення мастила. Та ще й ці добавки виготовляються в одній, ну дуже специфічній країні - треба ще перебороти себе... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#574 | |
Старожил
Реєстрація: 04.08.2010
Звідки Ви: м.Львів-м.Новояворівськ
Вік: 43
Авто: Tucson 2.0 4WD МТblue ГБО
Дописи: 519
Сказал(а) спасибо: 116
Поблагодарили 169 раз(а) в 98 сообщениях
|
![]() Цитата:
Адже у мене таке ж авто, манера їзди явно агресивніша за вашу 120 і далі, обороти 3,5 й поза 4 ри тис, максимум що намагаюсь щоб втриматись при їзді на газу ( але коли потрібно то й 150-160) І доливаю літру між замінами ( пробіг 280) Як на мене дайте трохи життя двигуну ( частенько їм потрібно це, щоб повигорало ), а то він можливо сумує за драйвом )) Хоч і не спорткар |
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#575 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
2. Так, мій стиль, 2 - 3 тис., на шосе короткочасно (обгони) до 3.5 тис. Але: а) якщо оберти менше 2000 - 1800, а це, наприклад, на 2-ій передачі близько 18 - 20 км/год., то з перегазовкою переходжу на 1-шу передачу. Ви теж так переходите, чи їдете на 2-ій при 1800 і менше ? Думаю, що не переходите. б) періодично, для профілактики, на бензині розкручую колінвал до 5 - 5,5 тис., тобто, на першій передачі приблизно до 50 км/год. Ви теж так робите ? Думаю, що ні. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#576 |
Старожил
Реєстрація: 04.08.2010
Звідки Ви: м.Львів-м.Новояворівськ
Вік: 43
Авто: Tucson 2.0 4WD МТblue ГБО
Дописи: 519
Сказал(а) спасибо: 116
Поблагодарили 169 раз(а) в 98 сообщениях
|
![]()
)) ні я точно так не роблю
Це ж не авто 80х Перегазовкою мене ще вчили їздити на ГАЗ 53 А що до другого, не думаю що ви на другій передачі довго їдете, як на мене набагато краще і профілактичніше це довга дистанція з постійним навантаженням. Але в кожного своя думка, тому тут кожен сам приймає рішення Сподіваюсь ви знайдете те що шукаєте |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#577 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
№ 2. Ви, скоріше за все, просто не знаєте, що відбувається при обертах від 4500 і вище, і для чого корисно так і вище розкручувати. Якби знали, можливо, інколи теж так робили. Хоча... № 3. Так, корисно випалити нагари тривалою (декілька годин) їздою з обертами від 3000. Але ж на газі їх практично не утворюється. № 4. Так, це як, вибачають, переспати з жінкою на тротуарі - перехожі замучать порадами... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#578 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Приятель купив КІА Соренто зі США, 2,4 л, бензин. Встановили ГБО. Каже, що двигун просто "жере" мастило 5W-30, щось близько 1 л /1000 км. Хоче поекспериментувати і перейти на 5W-20. Смисл в тому, що мастильна плівка буде тоншою і менше мастила залишиться на стінках циліндрів, і, відповідно, менше його буде вигоряти. Ваші думки ? Можливо, хтось так вже експериментував ?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#579 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#580 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.08.2009
Звідки Ви: Ужгород
Вік: 44
Авто: Mazda CX7 2.3t 4wd
Дописи: 3.400
Сказал(а) спасибо: 1.554
Поблагодарили 696 раз(а) в 349 сообщениях
|
![]() Цитата:
__________________
Слава Україні! |
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Doutor (07.10.2020) |
![]() |
#581 |
Участник
Реєстрація: 25.03.2011
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0i 2wd 5мкпп
Дописи: 263
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 73 раз(а) в 54 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: | Doutor (08.10.2020), Stason-Tucson (08.10.2020) |
![]() |
#582 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]()
Да,они даже 5В40 рекомендуют лить в 2,4 бензин Соренто по причине слабых шеек и вкладышей.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#583 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#584 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
До витрат мастила міцність шийок та підшипників КВ, думаю, безпосереднього стосунку немає. До ресурсу - думаю, має саме безпосереднє. На таких двигунах, для хорошого тиску мастила, потрібно тримати оберти не менше 2000 об./хв.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#585 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]() Цитата:
можна лити сміливо. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Начал раз в месяц плохо запускатся. | tucson5589 | Бензиновые | 41 | 28.12.2014 23:02 |
Рекламные ссылки: |