![]() |
#346 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
у мене допомогло підкидання маси на опорний мінус прямо з кузова
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#347 | ||
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Цитата:
Хоча, я завжди робив мітку, під яким кутом був "грибок" актуатора, та намагався приблизно виставляти такий самий кут при монтуванні. Пояснюватися може простіше - при монтуванні актуатора не попав одним з трьох штифтів важелів заслонок у пази направляючих "грибка". Особливо, верхнім, бо він там нефіксовано бовтається, я його зачіпляв першим, і поки попадав іншими, він декілька разів вискакував. Через це, "грибок" міг спіймати клина одразу після установки. Цитата:
Взагалі, робив дослідження саме по моїй ситуації, і знайшов механічні вади, які впливають на підклинювання актуатора, тому й виправив їх. Це не заперечує існуванню інших причин, як і тієї, на яку неодноразово вказував шановний VIC, бо актуатор - прилад не суто механічний.
__________________
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#348 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
...доповнюю
За наполяганням VIC'а, ще раз заліз до актуатора, тепер вже із мультиметром, та перевірив напругу за схемою [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] В усіх режимах, особливо в крайньому, вольтаж співпадав із вказаними на схемі значеннями (між масою за стрілочкою і контактом MICOM), між контактами маси, та +5V було рівно 5V. То ж, не зайвий раз переконався, що мав суто механічну проблему із важелями заслонок, але наполягаю на тому, що все ж, проблема комплексна, і заміною шестерні не вирішується. Раджу всім, хто має цю проблему, перевірити усі фактори, та провести повну ревізію. Тим більш, що роботи там небагато, але трішки більше, ніж поміняти шестерню в актуаторі. Доречі, усі надруковані шестерні у мене ламалися навпіл, тобто верхня частина відокремлювалася від нижньої. Вважаю, що це - через те, що шестерня друкується пошарово, і через це не має монолітної структури. Тому й "розшаровується" під зайвим навантаженням на дві половини. Можливо, було б краще, якщо б шари були розташовані у вертикальній площині, але тоді треба її друкувати горизонтально. Не знаю, наскільки це можливо, це вже питання до друкарів.
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#349 |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]()
Я купил с такой проблемой, режим был лобовое / ноги, думал может тяга какая слетела. И меня год устраивало. Почитал в инете и понял причину, думал шестерня. Потом полез разобрал, у меня была сломана ось шестерни. Кстати так хлипко сделали её, что неудивительно почему она ломается. Восстановил сам. уже год работает в разных режимах.
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Vik-440 (16.08.2019) |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#350 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]()
Вчора добрався і я до цієї проблеми і от що виявив цього разу!!!
1. Зламався актуатор на положенні "поток тільки в лице" 2.Коли зняв управляючий грибок, рукою з напрягом відкрив положення "ноги"---залипло добре, після того як зірвав стало відкриватись на ура. Імхо, чому залипло: 1)колись давно задував піну через вент канали і не саму дорогу (K2 польську, потім Runway китай) вже пару років тільки через дренаж але мабуть щось залишилось, коли доліз туди пальцем виявив---паралон сухий і в гарному стані, а на пластику вент каналу -трохи липкої грязюки, довгою викруткою і мокрою тряпкою відтер швидко, було зовсім небагато. 2)фактор залипання може збільшуватись коли заслонки стоять довго в одному положенні---в мене актуатор зламався остаточно десь рік тому. п.с. фото позичив у Doutor [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] П.с. тепер питання по шестерні треба макет хто робив підкажіть актуальну і перевірену ссилку. |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Vik-440 (19.08.2019) |
![]() |
#351 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
|
![]() Нажми для просмотра всего текста
Цитата:
http://tucson-club.org.ua/showpost.p...&postcount=229 |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Evgen 2 (19.08.2019) |
![]() |
#352 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
|
![]()
Витратив сьогодні годину і теж зробив.
Найпроблемнішим було знайти підходящу пружинку. Я перевірив, поверхні чисті і не прилипає нічого, але у сиру погоду чи мороз було чути проскакування зубців. Навіть ймовірніше що там один зуб таки виломаний вже ![]() Замість стяжок використав стальну проволку 0,7мм, стяжка якось не дуже мені там дивилась. Зараз працює добре. Але почекаємо на сирість і мороз... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#353 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
Чудово. Саме таку пружинку я й шукав, але зробив з того, що було. Працює, та й добре!
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#354 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
Три місяці - ще не показник і не статистика, але вже пройдено 5 тис км, і було пару тижнів морозів. Як і обіцяв, задля експерименту, клімат працює виключно в автоматичному режимі. Поки що нічого не зламалося, і не трескотить.
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | KVAn (02.12.2019) |
![]() |
#355 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]()
А в мене знову затріщало...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#356 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#357 |
Пользователь
Реєстрація: 26.04.2015
Звідки Ви: Винницкая обл.
Авто: TUCSON diezel
Дописи: 78
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 4 раз(а) в 4 сообщениях
|
![]()
А почему никто не пишет,что этих приводов-актуаторов заслонок на туксоне два,слева и справа под бардачком
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#358 | |
Старейшина
Реєстрація: 19.03.2010
Звідки Ви: Харьков
Авто: 2.0 DOHC CVVT 5 MT 4WD
Дописи: 1.269
Сказал(а) спасибо: 107
Поблагодарили 228 раз(а) в 162 сообщениях
|
![]() Цитата:
Отправлено с моего Redmi 4X через Tapatalk |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#359 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#360 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
У кого який ламається, той про такий й пише. В основному, ламається лівий.
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Поломка АКПП | Лёшик | АКПП | 44 | 10.03.2016 14:48 |
Жесткая подвеска или поломка? | rolf | Подвеска, рулевое | 28 | 22.03.2013 11:28 |
Рычаг переключения передач МКПП | Kuvasil | МКПП | 4 | 07.07.2012 08:46 |
Поломка МКПП и выжимного подшибника!!! | blooddy | МКПП | 8 | 25.04.2010 08:37 |
Коробка передач, моменты переключения 5МТ | Urik | МКПП | 17 | 03.06.2008 09:30 |
Рекламные ссылки: |