Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Кузов и салон > Кондиционер, отопление, вентиляция

Примітки

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 14.08.2019, 10:31   #346
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Цитата:
Допис від Evgen 2 Переглянути допис
А версію з непопаданням в режим на компі і по факту заміненого актуатора розглядали?
у мене допомогло підкидання маси на опорний мінус прямо з кузова
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Doutor (14.08.2019), Evgen 2 (14.08.2019), Vik-440 (15.08.2019)
Старий 14.08.2019, 10:48   #347
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від Evgen 2 Переглянути допис
А версію з непопаданням в режим на компі і по факту заміненого актуатора розглядали?
п.с. в мене другий по рахунку, звернуло відразу після заміни, думаю що банально не попав в режим
Не знаю, скільки разів міняв, жодного разу такого не було. Мозок клімату сам підлаштовується під виставлений режим, та й читав про це - самоналаштування.
Хоча, я завжди робив мітку, під яким кутом був "грибок" актуатора, та намагався приблизно виставляти такий самий кут при монтуванні.
Пояснюватися може простіше - при монтуванні актуатора не попав одним з трьох штифтів важелів заслонок у пази направляючих "грибка". Особливо, верхнім, бо він там нефіксовано бовтається, я його зачіпляв першим, і поки попадав іншими, він декілька разів вискакував. Через це, "грибок" міг спіймати клина одразу після установки.

Цитата:
Допис від Evgen 2 Переглянути допис
п.с. перший звернуло зимою в добре прогрітій машині в режимі авто і застряг він не в режимі лобового, точно памятаю як важко було по ранкам розморожувати лобове
У мене завжди після поломки залишався в режимі обдуву лобового. У багатьох - теж так, але ж не 100%.

Взагалі, робив дослідження саме по моїй ситуації, і знайшов механічні вади, які впливають на підклинювання актуатора, тому й виправив їх. Це не заперечує існуванню інших причин, як і тієї, на яку неодноразово вказував шановний VIC, бо актуатор - прилад не суто механічний.
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Evgen 2 (14.08.2019), Vik-440 (16.08.2019)
Старий 16.08.2019, 12:52   #348
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

...доповнюю

За наполяганням VIC'а, ще раз заліз до актуатора, тепер вже із мультиметром, та перевірив напругу за схемою

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

В усіх режимах, особливо в крайньому, вольтаж співпадав із вказаними на схемі значеннями (між масою за стрілочкою і контактом MICOM), між контактами маси, та +5V було рівно 5V.
То ж, не зайвий раз переконався, що мав суто механічну проблему із важелями заслонок, але наполягаю на тому, що все ж, проблема комплексна, і заміною шестерні не вирішується. Раджу всім, хто має цю проблему, перевірити усі фактори, та провести повну ревізію. Тим більш, що роботи там небагато, але трішки більше, ніж поміняти шестерню в актуаторі.

Доречі, усі надруковані шестерні у мене ламалися навпіл, тобто верхня частина відокремлювалася від нижньої. Вважаю, що це - через те, що шестерня друкується пошарово, і через це не має монолітної структури. Тому й "розшаровується" під зайвим навантаженням на дві половини. Можливо, було б краще, якщо б шари були розташовані у вертикальній площині, але тоді треба її друкувати горизонтально. Не знаю, наскільки це можливо, це вже питання до друкарів.
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
VIC (16.08.2019), Vik-440 (16.08.2019)
Старий 16.08.2019, 13:42   #349
Logan3x
Старейшина
 
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Цитата:
Допис від Doutor Переглянути допис

У мене завжди після поломки залишався в режимі обдуву лобового. У багатьох - теж так, але ж не 100%.
Я купил с такой проблемой, режим был лобовое / ноги, думал может тяга какая слетела. И меня год устраивало. Почитал в инете и понял причину, думал шестерня. Потом полез разобрал, у меня была сломана ось шестерни. Кстати так хлипко сделали её, что неудивительно почему она ломается. Восстановил сам. уже год работает в разных режимах.
Logan3x зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Vik-440 (16.08.2019)
Рекламные ссылки:
Старий 19.08.2019, 08:52   #350
Evgen 2
Аксакал
 
Аватар для Evgen 2
 
Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Вчора добрався і я до цієї проблеми і от що виявив цього разу!!!
1. Зламався актуатор на положенні "поток тільки в лице"
2.Коли зняв управляючий грибок, рукою з напрягом відкрив положення "ноги"---залипло добре, після того як зірвав стало відкриватись на ура.

Імхо, чому залипло:
1)колись давно задував піну через вент канали і не саму дорогу (K2 польську, потім Runway китай) вже пару років тільки через дренаж але мабуть щось залишилось, коли доліз туди пальцем виявив---паралон сухий і в гарному стані, а на пластику вент каналу -трохи липкої грязюки, довгою викруткою і мокрою тряпкою відтер швидко, було зовсім небагато.
2)фактор залипання може збільшуватись коли заслонки стоять довго в одному положенні---в мене актуатор зламався остаточно десь рік тому.
п.с. фото позичив у Doutor
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

П.с. тепер питання по шестерні треба макет хто робив підкажіть актуальну і перевірену ссилку.
Evgen 2 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Vik-440 (19.08.2019)
Старий 19.08.2019, 09:47   #351
koka-ftp
Аксакал
 
Аватар для koka-ftp
 
Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Нажми для просмотра всего текста
Цитата:
Допис від Evgen 2 Переглянути допис
Вчора добрався і я до цієї проблеми і от що виявив цього разу!!!
1. Зламався актуатор на положенні "поток тільки в лице"
2.Коли зняв управляючий грибок, рукою з напрягом відкрив положення "ноги"---залипло добре, після того як зірвав стало відкриватись на ура.

Імхо, чому залипло:
1)колись давно задував піну через вент канали і не саму дорогу (K2 польську, потім Runway китай) вже пару років тільки через дренаж але мабуть щось залишилось, коли доліз туди пальцем виявив---паралон сухий і в гарному стані, а на пластику вент каналу -трохи липкої грязюки, довгою викруткою і мокрою тряпкою відтер швидко, було зовсім небагато.
2)фактор залипання може збільшуватись коли заслонки стоять довго в одному положенні---в мене актуатор зламався остаточно десь рік тому.
п.с. фото позичив у Doutor


П.с. тепер питання по шестерні треба макет хто робив підкажіть актуальну і перевірену ссилку.

http://tucson-club.org.ua/showpost.p...&postcount=229
koka-ftp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Evgen 2 (19.08.2019)
Старий 19.08.2019, 15:26   #352
Vik-440
Аксакал
0114
 
Аватар для Vik-440
 
Реєстрація: 19.10.2008
Звідки Ви: Київ, Березняки
Вік: 45
Авто: Tucson 2.0 4WD МТ 2008г.
Дописи: 4.999
Сказал(а) спасибо: 1.817
Поблагодарили 570 раз(а) в 424 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Цитата:
Допис від Doutor Переглянути допис

Схематическое изложение увиденной мною проблемы:
Витратив сьогодні годину і теж зробив.
Найпроблемнішим було знайти підходящу пружинку. Я перевірив, поверхні чисті і не прилипає нічого, але у сиру погоду чи мороз було чути проскакування зубців. Навіть ймовірніше що там один зуб таки виломаний вже

Замість стяжок використав стальну проволку 0,7мм, стяжка якось не дуже мені там дивилась. Зараз працює добре. Але почекаємо на сирість і мороз...
Vik-440 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (19.08.2019), Doutor (19.08.2019), koka-ftp (19.08.2019), KVAn (19.10.2019)
Старий 19.08.2019, 22:05   #353
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Чудово. Саме таку пружинку я й шукав, але зробив з того, що було. Працює, та й добре!
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
VIC (02.12.2019), Vik-440 (19.08.2019)
Старий 02.12.2019, 14:52   #354
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Три місяці - ще не показник і не статистика, але вже пройдено 5 тис км, і було пару тижнів морозів. Як і обіцяв, задля експерименту, клімат працює виключно в автоматичному режимі. Поки що нічого не зламалося, і не трескотить.
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
KVAn (02.12.2019)
Старий 02.12.2019, 15:13   #355
Evgen 2
Аксакал
 
Аватар для Evgen 2
 
Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

А в мене знову затріщало...
Evgen 2 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 02.12.2019, 15:28   #356
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 16.05.2020, 14:21   #357
ближнебойщик
Пользователь
 
Реєстрація: 26.04.2015
Звідки Ви: Винницкая обл.
Авто: TUCSON diezel
Дописи: 78
Сказал(а) спасибо: 6
Поблагодарили 4 раз(а) в 4 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

А почему никто не пишет,что этих приводов-актуаторов заслонок на туксоне два,слева и справа под бардачком
ближнебойщик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 16.05.2020, 14:24   #358
Kollega
Старейшина
 
Аватар для Kollega
 
Реєстрація: 19.03.2010
Звідки Ви: Харьков
Авто: 2.0 DOHC CVVT 5 MT 4WD
Дописи: 1.269
Сказал(а) спасибо: 107
Поблагодарили 228 раз(а) в 162 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Цитата:
Допис від ближнебойщик Переглянути допис
А почему никто не пишет,что этих приводов-актуаторов заслонок на туксоне два,слева и справа под бардачком
Да, всё верно. Под рулём направление обдува. Под бардачком регулятор температуры. Вроде так...

Отправлено с моего Redmi 4X через Tapatalk
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Kollega зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 16.05.2020, 15:01   #359
Toljanos
Аксакал
 
Аватар для Toljanos
 
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Поломка переключения направления обдува.

Цитата:
Допис від ближнебойщик Переглянути допис
А почему никто не пишет,что этих приводов-актуаторов заслонок на туксоне два,слева и справа под бардачком
Колись вже писали
Toljanos зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 16.05.2020, 17:00   #360
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Re: Поломка переключения направления обдува.

Цитата:
Допис від ближнебойщик Переглянути допис
А почему никто не пишет,что этих приводов-актуаторов заслонок на туксоне два,слева и справа под бардачком
У кого який ламається, той про такий й пише. В основному, ламається лівий.
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Поломка АКПП Лёшик АКПП 44 10.03.2016 14:48
Жесткая подвеска или поломка? rolf Подвеска, рулевое 28 22.03.2013 11:28
Рычаг переключения передач МКПП Kuvasil МКПП 4 07.07.2012 08:46
Поломка МКПП и выжимного подшибника!!! blooddy МКПП 8 25.04.2010 08:37
Коробка передач, моменты переключения 5МТ Urik МКПП 17 03.06.2008 09:30

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 18:58.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,70905 секунды с 13 запросами