|
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 |
В гостевой зоне
Реєстрація: 20.02.2019
Звідки Ви: Киев
Авто: B6
Дописи: 1
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
Такой вопрос. Присматриваю 2.0 бенз. Ну нашёл около 20 машин с ГБО с пробега и под 200 (по заявке) ну и с ГБО прошли 70-80-90 т. Спрашиваю клапана регулировали? Все как один - НЕТ
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (01.03.2019) |
![]() |
#3 | |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Постоялец
Реєстрація: 22.09.2010
Звідки Ви: Киев-Чернигов
Вік: 69
Авто: Tucson 2.0 MT ГБО
Дописи: 137
Сказал(а) спасибо: 17
Поблагодарили 17 раз(а) в 13 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
2. "...мастер сказал что..." - читайте п.1. 3. "...ЕЩЕ НИ РАЗУ не регулировал клапана..." - читайте п.1. 4. Мені шліфували зі сторони, що до тарілки клапана. З тієї сторони, що під кулачок, думаю, шліфувати не бажано, можливо, там і є якесь протизношувальне нанесення, але допускаю, що шайби піддаються тільки поверхневій цементації, глибина якої, думаю, не більше 0,25 мм. 5. "...по 250гр/шт..." - думаю, що дорогувато. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] І ще. Інколи можна шайби переставляти з одного клапана на інший, досягаючи якогось компромісу в зазорах. Востаннє редагував sergio1965: 25.08.2020 о 21:02. Причина: доповнення |
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | TAV12 (25.08.2020) |
![]() |
#6 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 15.06.2008
Звідки Ви: Киев
Вік: 47
Авто: TUCSON 2.0 4WD MT+H1 AT
Дописи: 1.545
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 466 раз(а) в 281 сообщениях
|
![]()
Шайбы закалены насквозь. Проверено. Можно спокойно шлифовать.
__________________
Не мы такие, жисть такая!!! ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: | sergio1965 (28.08.2020), хирург Тарас (28.08.2020) |
![]() |
#7 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (29.08.2020) |
![]() |
#9 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Перевірив зазори в приводах клапанів - за 37000 км зазори навіть збільшилися на декілька сотих мм. Думаю, це свідчить про правильне налаштування ГБО.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
чому, при "хорошій" моторній оливі стирається швидше ніж видовжується )))
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Dimych (27.09.2020) |
![]() |
#12 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
За вказаний інтервал - Мастила "Orlen" у нашого одноклубника, мастило "Хадо" у представника, мастило "ZIK" у представника, мастило "Neste" у представника. Зараз вже близько 3000 км на мастилі Fuchs Fuchs TITAN SUPERSYN 5W-40 4 на сайті. Ніби на "лівак" не наривався.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
одначе.... платять за тест? це з якою ціллю таке шарахання?
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (27.09.2020) |
![]() |
#14 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
При замірі зазорів вся інформація дуже ретельно записується в бортжурнал аж до відчуттів при протягуванні "щупа" - дуже туго, туго, нормально, легко, дуже легко. Зараз "щупи" заходять (ніби то) трішки легше, тому і написав, що (по суб'єктивних відчуттях) зазори збільшилися. У всякому разі, не зменшилися, так це точно. Скоріше всього, на зусилля при протягуванні "щупів" вплинули різні температури в гаражі - минулого разу при + 10 С, зараз - при 20 С.). Хоча мало би бути навпаки.
p.s. Були випадки, коли трубки від газофорсунок до штуцерів надмірно перегиналися або/та тріскалися, а двигун працював ніби нормально, але ніби менш динамічно. Безумовно, ці перегинання, і, особливо, тріскання сприяли некоректній роботі ГБО і, як наслідок, всього двигуна, збільшуючи навантаження на елементи ГБЦ. Думаю, що після ліквідування цих несправностей з трубками все нормалізувалося. Висновок: не лінуйтесь перевіряти стан трубок від газофорсунок до штуцерів. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Мітки |
гидрокомпенсаторы, клапана, регулировка клапанов |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Замена ремней ГРМ, регулировка клапанов | DANGER | Двигатели TUCSON | 107 | 20.07.2020 09:55 |
Харьков Проверка и регулировка зазоров клапанов - где ? | dak | Харьков - СТО-АЗС | 2 | 17.01.2017 10:29 |
Донецк регулировка клапанов | oleg/ | Донецк | 5 | 01.03.2016 14:38 |
Днепр регулировка клапанов | К12 | Днепр - СТО-АЗС | 14 | 19.11.2012 16:04 |
Киев СТО+ГБО+Регулировка клапанов+Эвакуатор (Подол) | Водник | Киев - Партнеры | 17 | 12.08.2012 22:07 |
Рекламные ссылки: |