|
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 |
Участник
Реєстрація: 27.04.2012
Звідки Ви: Донецк
Вік: 51
Авто: Tucson 2,0 МТ 2WD ГБО BRC
Дописи: 455
Сказал(а) спасибо: 153
Поблагодарили 373 раз(а) в 139 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Постоялец
Реєстрація: 17.11.2009
Звідки Ви: Харьков
Авто: 2.0 4WD АТ
Дописи: 142
Сказал(а) спасибо: 30
Поблагодарили 25 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Стержни клапанов находятся под действием постоянной нагрузки со стороны пружины и ударных нагрузок при контакте с седлом. При работе на газе стержни клапанов работают при более высокой температуре обтекающих их газов, поэтому в условиях вышеуказанных факторов претерпевают некоторое растяжение (на эти самые доли мм). Если в этом есть доля истины, тогда замена клапанов должна решать проблему хотя бы частично. Разумеется, значительную роль в уменьшении зазоров играет и собственно просадка седел. Точный ответ могли бы дать только результаты измерений длины клапанов и сравнение их с длиной новых. Может, кто нибудь измерял? |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Kamrad (14.09.2018) |
![]() |
#3 |
Участник
Реєстрація: 27.04.2012
Звідки Ви: Донецк
Вік: 51
Авто: Tucson 2,0 МТ 2WD ГБО BRC
Дописи: 455
Сказал(а) спасибо: 153
Поблагодарили 373 раз(а) в 139 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Навіть ті люди, хто "бив себе в груди" при відстоюванні теорії "подовження клапанів", на мої наполегливі прохання надати точну інформацію наскільки все ж таки видовжилися клапани, такої інформації не надали. Значить, це тільки нічим не підкріплена теорія ? Вигоряння робочих фасок сідел та клапанів значно вірогідніше, бо при роботі на газі їде "сухий" контакт робочих фасок, а при роботі на бензині на випускних фасках утворюється захисний шар з продуктів згоряння бензину. Особливо, якщо бензин етилований (зараз такого майже немає).
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
ні, тільки температура
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Не сперечаюся, але газ горить навіть при нижчій температурі, ніж бензин. безумовно. якщо він правильно налаштований. Значить, у нас в Україні всі майстри "криворукі" ? Але якщо температура таки завищена, то і електроди свічок запалювання мали би вигорати.
А про продукти згоряння бензину, які оберігають робочі фаски, не придумав, а вичитав в одному досить авторитетному автомобільному виданні однієї сусідньої держави. Востаннє редагував sergio1965: 14.09.2018 о 22:28. |
![]() |
![]() ![]() |
2 пользователя(ей) сказали cпасибо: | VIC (14.09.2018), хирург Тарас (02.02.2019) |
![]() |
#7 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Ось фото свічки Бріск Сільвер при пробігу 16 ткм. Свічка зовсім недорога і не може бути якоюсь надто ресурсною. Хоч фото не якісне, але добре видно, що електроди ще практично не вигоріли. Хоча свічка працює в не менш теплонавантажених умовах, ніж робочі фаски. Ця свічка пройшла 90% пробігу по швидкісних заміських шосе, а не в нудному міському циклі. Питання: якщо температура так згубно впливає на робочі фаски, які мають ресурс в сотні тисяч кілометрів, то чого вона не може згубити тоненькі електроди свічки, ресурс якої нехай навіть 20 ткм ? Гадаю, що саме органіка, яка є в продуктах згоряння бензину, і є тією речовиною, яка допомагає зберігати робочі фаски. Хоча і температура вносить свій "вклад". |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]()
Вчера проверил зазоры. Впуск 2 клапана 0,18, остальные 0,20 . Выпуск два по 0,15, остальные 0,10 . Шлифовка шайб. Выпускные сделал 0,30. Новая прокладка клапанной крышки (оригинал). Пробег 56 ткм, из них 33 ткм на газу. Вариатор.Переход на бензин при 4200 об.\мин.
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | newbe (08.02.2019) |
![]() |
#9 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
ще є підйом самого вала
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Мітки |
гидрокомпенсаторы, клапана, регулировка клапанов |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Замена ремней ГРМ, регулировка клапанов | DANGER | Двигатели TUCSON | 107 | 20.07.2020 09:55 |
Харьков Проверка и регулировка зазоров клапанов - где ? | dak | Харьков - СТО-АЗС | 2 | 17.01.2017 10:29 |
Донецк регулировка клапанов | oleg/ | Донецк | 5 | 01.03.2016 14:38 |
Днепр регулировка клапанов | К12 | Днепр - СТО-АЗС | 14 | 19.11.2012 16:04 |
Киев СТО+ГБО+Регулировка клапанов+Эвакуатор (Подол) | Водник | Киев - Партнеры | 17 | 12.08.2012 22:07 |
Рекламные ссылки: |