|
4WD Трансмиссия трансмиссия полноприводных авто |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#31 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Після пробігу 3900 км в далекі краї (загальний пробіг 135 ткм) помітив легке підтікання мастила з під лівої манжети та велику мастильну пляму (значно більшої площі, ніж на фото в п.59) в районі правої манжети. Рівень мастила в редукторі при цьому був практично на 2-3 мм нижче заливного отвору, тобто, майже в нормі. Але потрібно було їхати і вирішив вийняти запобіжник 4WD в салоні автомобіля. Проїхав 350 км - підтікання припинилися. Але потрібно було проїхати по складних ділянках карпатських доріг, навіть блокувати 4WD і вставив назад запобіжник - з правого боку знову з'явилося підтікання мастила. Після виймання запобіжника за пробіг 350 км підтікань знов не було. Стан сапуна ще не перевіряв. Так як автомобіль 90% пробігу їздить за містом і на великі відстані, то вважаю не ризикувати та замінити манжети.
|
![]() |
![]() ![]() |
Мітки |
потёк редуктор |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Продам Сальник муфты включения заднего привода | Герман | Двигатель, рулевое, трансмиссия, ходовая, тормозная система (Барахолка) | 12 | 21.01.2017 09:37 |
Сальник коленвала (коренной) потёк!!! | SEL | DOHC 2.0 CVVT | 18 | 04.09.2009 19:16 |
Рекламные ссылки: |