![]() |
#1171 |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]()
Так все таки, який оптимальний тиск при яких розмірах отворів інжекторів на баракуді?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1172 | |
Старожил
![]() Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Цитата:
Прикладові значення розмірів отворів (пол. дише, рос. жиклеры) маємо від фірми Алекс. В реальності, треба висверлити потрібний діаметр и перевірити, які множники та часи втрисків будуть після автокалібрації. Треба слідкувати щоб на холостих обертах час відкриття форсунки був не менше ніж форсунки може фізично відкритися, рекомендують не робити менше 3 мс, щоб не переливала на холостих (але це тільки рекомендація - див. паливні корекції), а на максимальних обертах повинна встигати закриватися, щоб не було постійно відкритих форсунок які не встигають "віддати" потрибну дозу газу - виходить бідна суміш. У разі необхідності коригується тиск редуктора або додатково збільшується отвір форсунок. Ось перше що знайшов: Або копія з коробки 115их барракуд: Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk Востаннє редагував newbe: 15.07.2017 о 07:57. Причина: дрібні поправки |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1173 |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]()
Виходить із таблиці, що оптимальний тиск 1.2 при жиклерах 2.4-2.5
Зараж пробую настроїти на тиску 1-1.05 інжектори в мене розвсверлені на 2.5. Думаю чи при такому тиску я отримаю всю потужність двигуна. Чи варто підняти тиск до 1.2. Баракуда в мене на 115 нанолітрів |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1174 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Вибачте, земляче, що втручаюсь, але всю потужність двигуна на газі ви апріорі отримати не повинні, бо вся потужність досягається при максимальних 6000 об./хв., а від 4500 об./хв., якщо не помиляюся, для двигуна вже доцільно, щоб уникнути ризику підгорання клапанів, працювати на бензині.
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#1175 |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]()
В мене перемекання на бензин стоїть при 4200 обертах
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (30.08.2017) |
![]() |
#1176 | |
Старожил
![]() Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
|
![]() Цитата:
Я не спеціаліст, сам маю першу машину на ГБО, тілько почитав трохи форумів і інструкцій. Треба дивитися на множник і на часи роботи газових та бензинових форсунок у діапазоні від холостих і досхочу. Існує рекомендація щоб множник на холостих після калібрації був більше 1 (газові форсунки працюють на 1 мм довше бензинових) і потім повільно снижувався до одиниці (газові мають майже ті самі часи відкриття, що й бензинові). При цьому варто уникати занадто коротких часів вприску на золотих (меньше технічних можливостей форсунок), а на максимальних обертах треба боятися постійного відкриття форсунок. Як виглядає ситуація зараз можна побачити на мапі корекцій по обертах, там є крива множника. Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1177 |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1178 | |
Старожил
![]() Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
|
![]() Цитата:
Далі налаштування під час руху авто з контролем корекцій ECU, можна через ELM. У газовій програмі контролюйте тиск редуктора, щоб було добре, має відхилятися вниз максимум на 0.3 бар. Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1179 |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]()
В мене stag qbox plus, який підключений до обд. Так, що на ньому видно усі корекції. Ще скріншот із збереженої конфіги тому і немає ішних даних. Тиск зафіксувала автокалібровка 1.01. Редуктор томасето арктіка просідає до 0.95 максимум
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1180 | |
Старожил
![]() Реєстрація: 05.05.2012
Звідки Ви: Польша, Поморье (уже с Теслой)
Авто: Tesla Model3 LR AWD 21
Дописи: 942
Сказал(а) спасибо: 173
Поблагодарили 459 раз(а) в 241 сообщениях
|
![]() Цитата:
В мене такий самий стаг, при нормальному стані датчиків двигуна добре підтягує дозу газу під корекції бензинового ECU: корекції тримаються коло 0. Мені після автокалібрації ще проводили налаштування під час руху и в кінці активували корекції ОБД. Якщо в якомусь діапазоні немає бензинових карти, то вистачить перемкнути на бензин на короткий проміжок часу, потім знову на газ й одразу їде жвавіше. Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1181 |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]()
У тебе немає можливості скинути файл конфігурації твоєї?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1182 |
Пользователь
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
|
![]()
Не занимайтесь ерундой. Используя чужую конфигурацию можно нанести только вред... Это как штаны чужие надеть
---- Отдельно о редукторах расскажу вам историю из личной практики. Для всех редукторов используется относительный параметр мощности при идеальных условиях, которые недоступны при реальных условиях. Данная деталь (редуктор) должна обеспечивать максимально стабильные характеристики во все диапазоне работ, так как ни одна электроника не сможет компенсировать в полном объемеме все недочеты. 1. Температурные режимы и прогрев редуктора Редуктор в первую очередь испаритель к которому необходимо качественно подать теплоноситель (охлаждающую жидкость двигателя). При недостаточном прогреве плотность газа будет значительно изменяться и тем самым сводит на ноль все попытки точно настроить редуктор. Кроме этого недогрев редуктора приводит к ускоренному износу мембраны Все проблемы с редукторами начинаются в холода: от -5 и ниже. При такой температуре производительность падает на ... 50%. Я очень часто наблюдаю такие ситуации, когда гбо отказывается работать при -10/-15 на трассе.Так же влияет его обдуваемость набегающим потоком воздуха. Под качественным подключением имеется в иду место подключения, длина и диаметр шлангов. Это влияет на скорость и объем циркуляции теплоносителя, время включения установки и т.д. 2. Подача топлива: если положено труба д8, значит должна быть именно д8, так как при резком нажатии на педаль газа будет просадка давления, что неизбежно приведет к снижению производительности газфорсунок. Так же влияют и фильтра (низкого качества), которые садят давление на выходе ----------------- тематика множителей и линий: этот инструмент эффективный только в при настройке в дороге и никак иначе. в городе эти показатели имеют слишком много погрешностей, чтобы им верить в том числе из-за нагара на лямбде.
__________________
Точная настройка и диагностика ГБО в движении |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | newbe (18.07.2017) |
![]() |
#1183 | |
Участник
![]() Реєстрація: 25.05.2009
Звідки Ви: Хмельницкий
Авто: Tucson 2WD 5MT ГБО + чип
Дописи: 473
Сказал(а) спасибо: 52
Поблагодарили 55 раз(а) в 50 сообщениях
|
![]() Цитата:
Вопрос к Вам, как к знающему. Про автоадаптации обд stag qbox plus. Что лучше ставить в настройках? Диапазон корекции + - 3% Целевую все в 0 А вот в каком диапазоне? Например на холостом тоже включать или нет? Просто сколько не искал ненашел эту информацию полностью раскрытой... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1184 |
Пользователь
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
|
![]()
ОБД коррекция в газовых блоках - это самообман, который может привести к усугублению вероятных проблем в перспективе:
Автомобильный блок уже имеет возможность корректировки смеси на +20/-20% (суммарно 40%). При выходе из допусков загорается лампа check engine. Этот вариант наиболее правильный, так как проблема тогда существует и ее нужно решить. В случае с газовой ОБД корректировкой диапазон погрешностей расширяется...непонятно зачем. Такое происходит к примеру при малопроизводительных форсунках. Учтите, что ОБД работает в ограниченном диапазоне нагрузок и , при наборе или при высокой скорости, лямбда регулирование не активно (так как смесь там заведомо богатая или бедная) Я никогда обд корректировки в блоках не включаю. В более продвинутых блоках такой функции ВООБЩЕ и нет. Необходимо точно настроить один раз систему и следить в дальнейшем за тех состоянием автомобиля... этого достаточно
__________________
Точная настройка и диагностика ГБО в движении Востаннє редагував ProGas: 19.07.2017 о 23:06. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1185 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
Всім дякую за рекомендації та поради. |
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | newbe (28.07.2017) |
![]() |
Мітки |
гбо |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Ремонт выхлопной системы | DocFC | Система выхлопа и каталитические нейтрализаторы | 36 | 19.02.2016 12:00 |
Киев Металлопластиковые оконные системы | Highlander® | Киев - Партнеры | 1 | 28.05.2013 09:53 |
Парковочные системы (парктроники) | Alex Under | Электрооборудование и охранные системы | 0 | 07.02.2013 15:28 |
Рекламные ссылки: |