Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Отзывы, Тесты, Обзоры, Советы > Бортовой журнал Вашего TUCSONа

Примітки

Бортовой журнал Вашего TUCSONа пишем все истории из жизни наших автомобилей

Рекламные ссылки:

 
 
Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 11.03.2017, 11:28   #25
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Что у Вас ломалось в Туксане?

При пробігу 102000 км замінив первинний вал та шестерню 5-ої передачі з гольчастим підшипником в МКПП. Заодно і вижимний підшипник. Причина - зношення шліцевого з'єднання "вал-шестерня". Ще б тисяч 5 пробігу, і 5-ої передачі не було б.
Ремонт коштував 9800,00 грн. при курсі гривня/долар 24,5, з них - власне робота 2000,00 грн.
Вал з шестернею залишив на пам'ять. Читав на одному з форумів, здається - російському, що хтось не захотів витрачати гроші на дорогий ремонт та електрозварюванням зафіксував шестерню на валу і успішно їздить.
На 112200 км замінив хрестовину карданного валу. Люфт тільки почав з'являтися, причина - забув змащувати (шприцювати).

Востаннє редагував sergio1965: 11.03.2017 о 11:43. Причина: доповнення
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 

Мітки
поломки


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 09:39.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 2,16545 секунды с 10 запросами