|
Бортовой журнал Вашего TUCSONа пишем все истории из жизни наших автомобилей |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#25 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
При пробігу 102000 км замінив первинний вал та шестерню 5-ої передачі з гольчастим підшипником в МКПП. Заодно і вижимний підшипник. Причина - зношення шліцевого з'єднання "вал-шестерня". Ще б тисяч 5 пробігу, і 5-ої передачі не було б.
Ремонт коштував 9800,00 грн. при курсі гривня/долар 24,5, з них - власне робота 2000,00 грн. Вал з шестернею залишив на пам'ять. Читав на одному з форумів, здається - російському, що хтось не захотів витрачати гроші на дорогий ремонт та електрозварюванням зафіксував шестерню на валу і успішно їздить. На 112200 км замінив хрестовину карданного валу. Люфт тільки почав з'являтися, причина - забув змащувати (шприцювати). Востаннє редагував sergio1965: 11.03.2017 о 11:43. Причина: доповнення |
![]() |
![]() ![]() |
Мітки |
поломки |
|
|
Рекламные ссылки: |