|
Рекламные ссылки: |
Результати опитування: Расход газа литров на 100 км пути | |||
18-20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 3,60% |
16-18 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 10,07% |
14-16 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
86 | 30,94% |
12-14 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
121 | 43,53% |
10-12 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 11,15% |
8-10 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0,72% |
6-8 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Голосували: 278. Ви ще не голосували в цьому опитуванні | Отменить свой голос |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1126 |
Активист
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
|
![]()
даже кардан снимал и ездил без него, расход почти тот же,ну может на поллитра меньше стало.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1127 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
2. Взагалі витрати палива заміряються по спеціальній методиці і експлуатаційною нормою не являються - це контрольні цифри для перевіряння технічного стану автомобіля в цілому. Ніхто з нас таких замірів, я переконаний, не проводив, тому і говорити про об'єктивність наявних у нас цифр, гадаю, не доводиться - все дуже відносно. 3. Наш з вами бензиновий двигун для роботи на СПБТ інженерами не розраховувався - це підтверджує ступінь стиснення 10,1 : 1, що замало. Та й дозвіл виробника на використання бензину марки А-92 теж вказує на це. Для більш ефективної (і більш безпечної) роботи на газі ступінь стиснення має бути хоча б 12 : 1, а ще краще - 14 : 1. Приклад - двигуни, зокрема, французького виробництва, що заводом-виробником адаптовані для роботи газі. Тому й створював тему про збільшення ступеню стиснення двигуна для роботи на газі. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1128 | |
Пользователь
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1129 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#1130 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
в нашому двигуні це тільки збільшення діаметра поршня, а його нема куди збільшувати, затиснути можна тільки наддувом
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1131 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Тобто, конструктивно зменшити камеру згоряння фрезеруванням площини на якихось 0,5-0,6 мм це зробити неможливо - буде ризик контакту поршнів з клапанами при великих обертах ?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1132 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
саме так, дуже близько впускні
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1133 | |
Пользователь
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
|
![]()
я пока должен закончит подготовку к сезону (дачные и отпускные всплески)... а эксперименты получается делать только зимой. Если раньше получиться - обязательно реализую. Для этого уже подготовлен план перевода на монотопливный формат с запуском на газе и подачей жидкой фазы без промежуточного испарителя. На самом деле в 6-м мы это постоянно практикуем, но для тестов нужна инжекторная с распределенным впрыском и это будет 5-е поколение
----------------------------------------- а это быстрый демонстратор вариантов, где расход можно немного снизить расход (сорри за качество...ролик спонтанно снимался) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1134 | |
Аксакал
Реєстрація: 05.05.2010
Звідки Ви: Киев, Шулявка
Авто: 2.0, АКПП, ГБО
Дописи: 2.639
Сказал(а) спасибо: 885
Поблагодарили 724 раз(а) в 323 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1135 |
Постоялец
Реєстрація: 25.12.2015
Звідки Ви: Бровары
Авто: KIA Sportage2 V6 2,7 4WD
Дописи: 176
Сказал(а) спасибо: 48
Поблагодарили 42 раз(а) в 26 сообщениях
|
![]()
не всегда, есть режим ПХХ(принудительный холостой ход), для включения его надо выполнить условия по оборотам, давлению в коллекторе, угол педали и тд. Погуглите режим ПХХ
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1136 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Система називається ЕПХХ - економайзер примусового холостого ходу, прийшла з карбюраторів (ще в кінці 1980-их), там вона присутня фізично, в нашому з вами двигуні присутня віртуально - так налаштовано ЕБУ, який відмикає подачу палива. Активується при увімкненій передачі, нульовому положенні дросельної заслінки (педаль акселератора повністю відпущена) і обертах, вищих від 1500 (приблизно). При обертах близько 1100 - 1200 де-активується - подача палива відновлюється, інакше двигун почне смикатися і заглухне. В міському циклі користування ЕППХ дає мінімум 10% економії палива та збільшення ресурсу гальмівного механізму.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1137 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1138 | |
Пользователь
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
|
![]() Цитата:
- торможения двигателем - сбросе оборотов (очень на малое время) на нейтрали после резкой перегазовки и опускания оборотов до холостых В большинстве автомобилей присутствует индикатор моментального расхода и при таком режиме показывает "0". Это правдивый показатель и при умелом использовании можно значительно снизить свои расходы на топливо |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1139 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Все вірно. Але зменшення шкідливих викидів стається ж не просто так, а саме за рахунок припинення подачі палива в режимі ПХХ, коли дросельна заслінка закрита. І, як наслідок, зменшення витрат палива, що особливо актуально в міському циклі. Тобто, одне іншого не виключає.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#1140 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Мітки |
газ, гбо, расход газа |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Трос газа. ОСТОРОЖНО ! | DOKTOR | Бензиновые | 11 | 30.07.2020 18:52 |
Заедание педали газа | alexa | Бензиновые | 43 | 15.08.2016 16:49 |
Чернигов Качество газа на заправках | TAV12 | Чернигов - СТО-АЗС | 5 | 15.11.2015 14:46 |
Луганск Взрыв газа в высотке | Запорожец | Луганск - Новости, события | 6 | 16.08.2013 11:03 |
Электронная педаль газа | LRM | Двигатели TUCSON | 15 | 05.12.2012 15:26 |
Рекламные ссылки: |