Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые > ГБО > Ремонт, эксплуатация

Примітки

Рекламные ссылки:

Результати опитування: Расход газа литров на 100 км пути
18-20 10 3,60%
16-18 28 10,07%
14-16 86 30,94%
12-14 121 43,53%
10-12 31 11,15%
8-10 2 0,72%
6-8 0 0%
Голосували: 278. Ви ще не голосували в цьому опитуванні | Отменить свой голос

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 04.03.2017, 16:57   #1126
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

даже кардан снимал и ездил без него, расход почти тот же,ну может на поллитра меньше стало.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 05.03.2017, 12:12   #1127
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Рекламные ссылки:
1. Теж знімав карданний вал колись давно перед поїздкою в Грецію. Результат - на 1,3 л витрати бензину були меншими (7,2 замість 8,5). Але, гадаю, більше половини економії - заслуга саме більш якісного європейського палива. Та й недоливу, думаю, там практично немає.
2. Взагалі витрати палива заміряються по спеціальній методиці і експлуатаційною нормою не являються - це контрольні цифри для перевіряння технічного стану автомобіля в цілому. Ніхто з нас таких замірів, я переконаний, не проводив, тому і говорити про об'єктивність наявних у нас цифр, гадаю, не доводиться - все дуже відносно.
3. Наш з вами бензиновий двигун для роботи на СПБТ інженерами не розраховувався - це підтверджує ступінь стиснення 10,1 : 1, що замало. Та й дозвіл виробника на використання бензину марки А-92 теж вказує на це. Для більш ефективної (і більш безпечної) роботи на газі ступінь стиснення має бути хоча б 12 : 1, а ще краще - 14 : 1. Приклад - двигуни, зокрема, французького виробництва, що заводом-виробником адаптовані для роботи газі. Тому й створював тему про збільшення ступеню стиснення двигуна для роботи на газі.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.03.2017, 15:54   #1128
ProGas
Пользователь
 
Аватар для ProGas
 
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Для більш ефективної (і більш безпечної) роботи на газі ступінь стиснення має бути хоча б 12 : 1, а ще краще - 14 : 1. Приклад - двигуни, зокрема, французького виробництва, що заводом-виробником адаптовані для роботи газі. Тому й створював тему про збільшення ступеню стиснення двигуна для роботи на газі.
Полностью согласен. Читал об экспериментах советских ученых над зиловскими моторами в которых газ подавали в камеру сгорания с более высокой степенью сжатия. При этом сняли показатели мощности, которые (по памяти) были выше на 30% бензиновых.. Понятно, что ЗИЛ - это старые моторы с очень низкими характеристиками, но эксперименты показывали наибольшую эффективность использования газа с более высокой СТЕПЕНЬЮ СЖАТИЯ.
ProGas зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 25.03.2017, 22:17   #1129
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від ProGas Переглянути допис
Полностью согласен. Читал об экспериментах советских ученых над зиловскими моторами в которых газ подавали в камеру сгорания с более высокой степенью сжатия. При этом сняли показатели мощности, которые (по памяти) были выше на 30% бензиновых.. Понятно, что ЗИЛ - это старые моторы с очень низкими характеристиками, но эксперименты показывали наибольшую эффективность использования газа с более высокой СТЕПЕНЬЮ СЖАТИЯ.
Свій двигун не хочете трохи "затиснути", чи на газі не їздите ?
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 25.03.2017, 22:36   #1130
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Свій двигун не хочете трохи "затиснути"
в нашому двигуні це тільки збільшення діаметра поршня, а його нема куди збільшувати, затиснути можна тільки наддувом
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 26.03.2017, 19:07   #1131
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
в нашому двигуні це тільки збільшення діаметра поршня, а його нема куди збільшувати, затиснути можна тільки наддувом
Тобто, конструктивно зменшити камеру згоряння фрезеруванням площини на якихось 0,5-0,6 мм це зробити неможливо - буде ризик контакту поршнів з клапанами при великих обертах ?
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 26.03.2017, 21:13   #1132
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Тобто, конструктивно зменшити камеру згоряння фрезеруванням площини на якихось 0,5-0,6 мм це зробити неможливо - буде ризик контакту поршнів з клапанами при великих обертах ?
саме так, дуже близько впускні
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.03.2017, 00:47   #1133
ProGas
Пользователь
 
Аватар для ProGas
 
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Свій двигун не хочете трохи "затиснути", чи на газі не їздите ?
я пока должен закончит подготовку к сезону (дачные и отпускные всплески)... а эксперименты получается делать только зимой. Если раньше получиться - обязательно реализую. Для этого уже подготовлен план перевода на монотопливный формат с запуском на газе и подачей жидкой фазы без промежуточного испарителя. На самом деле в 6-м мы это постоянно практикуем, но для тестов нужна инжекторная с распределенным впрыском и это будет 5-е поколение

-----------------------------------------
а это быстрый демонстратор вариантов, где расход можно немного снизить расход (сорри за качество...ролик спонтанно снимался)
ProGas зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.03.2017, 12:19   #1134
LRM
Аксакал
 
Реєстрація: 05.05.2010
Звідки Ви: Киев, Шулявка
Авто: 2.0, АКПП, ГБО
Дописи: 2.639
Сказал(а) спасибо: 885
Поблагодарили 724 раз(а) в 323 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
а это быстрый демонстратор вариантов, где расход можно немного снизить расход
даже если отпускаешь педаль газа то на холостых двигатель работает, он не может полностью прекратить подачу топлива, или он на воздухе будет работать?
LRM зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.03.2017, 12:36   #1135
Andrju
Постоялец
 
Реєстрація: 25.12.2015
Звідки Ви: Бровары
Авто: KIA Sportage2 V6 2,7 4WD
Дописи: 176
Сказал(а) спасибо: 48
Поблагодарили 42 раз(а) в 26 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від LRM Переглянути допис
даже если отпускаешь педаль газа то на холостых двигатель работает, он не может полностью прекратить подачу топлива, или он на воздухе будет работать?
не всегда, есть режим ПХХ(принудительный холостой ход), для включения его надо выполнить условия по оборотам, давлению в коллекторе, угол педали и тд. Погуглите режим ПХХ
Andrju зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
LRM (27.03.2017), VIC (27.03.2017)
Старий 27.03.2017, 20:57   #1136
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Система називається ЕПХХ - економайзер примусового холостого ходу, прийшла з карбюраторів (ще в кінці 1980-их), там вона присутня фізично, в нашому з вами двигуні присутня віртуально - так налаштовано ЕБУ, який відмикає подачу палива. Активується при увімкненій передачі, нульовому положенні дросельної заслінки (педаль акселератора повністю відпущена) і обертах, вищих від 1500 (приблизно). При обертах близько 1100 - 1200 де-активується - подача палива відновлюється, інакше двигун почне смикатися і заглухне. В міському циклі користування ЕППХ дає мінімум 10% економії палива та збільшення ресурсу гальмівного механізму.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.03.2017, 21:23   #1137
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Система називається ЕПХХ
Это на карбюраторах была отдельная система называемая ЭПХХ,,на инжекторе это всего лишь режим- ПХХ. И уж цель не экономия топлива(экономайзер) , а уменьшение вредных выбросов.
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 27.03.2017, 22:40   #1138
ProGas
Пользователь
 
Аватар для ProGas
 
Реєстрація: 17.02.2017
Звідки Ви: Kiev
Авто: tucson
Дописи: 68
Сказал(а) спасибо: 0
Поблагодарили 50 раз(а) в 27 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від LRM Переглянути допис
даже если отпускаешь педаль газа то на холостых двигатель работает, он не может полностью прекратить подачу топлива, или он на воздухе будет работать?
Отключение подачи происходит тогда, когда для вращения коленвала двигателя не нужно сжигать топливо. Такое может происходит во время:
- торможения двигателем
- сбросе оборотов (очень на малое время) на нейтрали после резкой перегазовки и опускания оборотов до холостых

В большинстве автомобилей присутствует индикатор моментального расхода и при таком режиме показывает "0". Это правдивый показатель и при умелом использовании можно значительно снизить свои расходы на топливо
ProGas зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 28.03.2017, 22:10   #1139
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від adum Переглянути допис
Это на карбюраторах была отдельная система называемая ЭПХХ,,на инжекторе это всего лишь режим- ПХХ. И уж цель не экономия топлива(экономайзер) , а уменьшение вредных выбросов.
Все вірно. Але зменшення шкідливих викидів стається ж не просто так, а саме за рахунок припинення подачі палива в режимі ПХХ, коли дросельна заслінка закрита. І, як наслідок, зменшення витрат палива, що особливо актуально в міському циклі. Тобто, одне іншого не виключає.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 28.03.2017, 22:16   #1140
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від ProGas Переглянути допис
Отключение подачи происходит тогда, когда для вращения коленвала двигателя не нужно сжигать топливо. Такое может происходит во время:
- торможения двигателем
- сбросе оборотов (очень на малое время) на нейтрали после резкой перегазовки и опускания оборотов до холостых

В большинстве автомобилей присутствует индикатор моментального расхода и при таком режиме показывает "0". Это правдивый показатель и при умелом использовании можно значительно снизить свои расходы на топливо
Згоден, фактично так і є. З 1990 р. користуюсь цією системою для економії палива. Тому і стверджую про гарантованих 10% економії палива.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь

Мітки
газ, гбо, расход газа


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Трос газа. ОСТОРОЖНО ! DOKTOR Бензиновые 11 30.07.2020 18:52
Заедание педали газа alexa Бензиновые 43 15.08.2016 16:49
Чернигов Качество газа на заправках TAV12 Чернигов - СТО-АЗС 5 15.11.2015 14:46
Луганск Взрыв газа в высотке Запорожец Луганск - Новости, события 6 16.08.2013 11:03
Электронная педаль газа LRM Двигатели TUCSON 15 05.12.2012 15:26

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 00:11.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,74378 секунды с 13 запросами