Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые > ГБО > Ремонт, эксплуатация

Примітки

Рекламные ссылки:

Результати опитування: Расход газа литров на 100 км пути
18-20 10 3,60%
16-18 28 10,07%
14-16 86 30,94%
12-14 121 43,53%
10-12 31 11,15%
8-10 2 0,72%
6-8 0 0%
Голосували: 278. Ви ще не голосували в цьому опитуванні | Отменить свой голос

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 17.11.2016, 11:34   #1
Romcheg
Новичок
 
Аватар для Romcheg
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD
Дописи: 49
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Ще додам. Справа в тому, що для згоряння газу, принаймні - СПБТ, потрібно більше повітря, ніж для згоряння бензину: стехіометрія для бензину - 14,7 кг повітря, стехіометрія для СПБТ - 15,6 кг повітря. Покращення наповнення циліндрів двигуна повітрям є досить актуальним для більш повного згоряння будь-якого палива. Якщо паливо згорає більш ефективно, його потрібно трішки менше. Саме збільшенню надходження повітря і сприяє модернізація дросельного патрубка.
ТОже интерестно,но думаю всё банально,установка большего дроселя как на тазах.
Romcheg зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 17.11.2016, 11:36   #2
koka-ftp
Аксакал
 
Аватар для koka-ftp
 
Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від Romcheg Переглянути допис
ТОже интерестно,но думаю всё банально,установка большего дроселя как на тазах.
дроссель то дросселем...там ещё кулибины патрубок пилят изнутри
koka-ftp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 17.11.2016, 15:09   #3
Romcheg
Новичок
 
Аватар для Romcheg
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD
Дописи: 49
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від koka-ftp Переглянути допис
дроссель то дросселем...там ещё кулибины патрубок пилят изнутри
Эт понятно,так секрет будет раскрыт или нет?)))
Romcheg зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 17.11.2016, 17:05   #4
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Romcheg Переглянути допис
Эт понятно,так секрет будет раскрыт или нет?)))
думаю вот что имелось ввиду [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 17.11.2016, 17:15   #5
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

вот видео по доработке дросеся Киа Спортейж
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 17.11.2016, 20:03   #6
Romcheg
Новичок
 
Аватар для Romcheg
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD
Дописи: 49
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
вот видео по доработке дросеся Киа Спортейж
На просторах интернета это называется мд тюнинг,по данной доработке добавляется тяга на низах за счёт большей подачи воздуха,короче до 3000 тыс.по отзывам по трассе при крейсерской скорости чуток меньше расход.
Romcheg зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 17.11.2016, 20:40   #7
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Romcheg Переглянути допис
чуток меньше расход
из-за "чуток" нет смысла морочится. С этим есть смысл заморачиваться владельцам Матизов,там эфект очень ощутим.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 17.11.2016, 20:43   #8
Romcheg
Новичок
 
Аватар для Romcheg
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD
Дописи: 49
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
из-за "чуток" нет смысла морочится. С этим есть смысл заморачиваться владельцам Матизов,там эфект очень ощутим.
та да!!ну тут дело каждого))
Romcheg зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
LSG (18.11.2016)
Старий 18.11.2016, 12:20   #9
Nikolsky
Старожил
Партнер клуба
 
Аватар для Nikolsky
 
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Там если вы обратите внимание все эти доработчики указывают что под такую переделку дросселя нужно обязательно менять прошивку..... естественно эффект будет.......только не от дросселя Эта тема уже избита и на лачетти клубе и на ланосе... и на куче других.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Nikolsky зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 21.11.2016, 00:34   #10
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Nikolsky Переглянути допис
Там если вы обратите внимание все эти доработчики указывают что под такую переделку дросселя нужно обязательно менять прошивку..... естественно эффект будет.......только не от дросселя Эта тема уже избита и на лачетти клубе и на ланосе... и на куче других.
Неправда. Я цей самий "доработчик" з досвідом більше 300 шт. модернізованих дросельних патрубків і відповідально стверджую, що зовсім не обов'язково коригувати параметри АСУД. Принаймні, я модернізував собі дросельні патрубки і на Ланос, і на Тусан, але при цьому ніяких коригувань саме під цю модернізацію не проводив - система у нас адаптивна. Хоча я завжди казав, що при будь-яких якісних змінах в сумішоутворенні абсолютно не зайвим буде коригування параметрів АСУД, або, як ви кажете, "перепрошивка". Простий приклад. При заміні засміченого повітряного фільтра на новий (незасмічений) наповнення циліндрів двигуна покращується (інакше не було б сенсу замінювати повітряні фільтри), але ж ви кожного разу "прошивку" не міняєте - під чистий фільтр, а потім під засмічений ? Зрозуміло, що не міняєте. І якщо замінюєте спрацьовані свічки на нові, теж в роботі двигуна проходять якісні зміни, але заміна свічок зовсім не вимагає коригування програми АСУД. Так само із модернізацією дросельного патрубка.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Stason-Tucson (21.11.2016)
Старий 22.11.2016, 10:37   #11
_VICTOR_
Старожил
 
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Скажите, на запоре и карбовазе эти лоховские "доработки" понятны, а как эти мегадоработки обманывают лямбду и датчик расхода воздуха на нашем туксоне? Ведь двигателю абсолютно пофиг сколько прошло именно через застонку - он это меряет на датчике расхода воздуха, а застонка это просто вентиль регулировки.
_VICTOR_ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 11:00   #12
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від _VICTOR_ Переглянути допис
а как эти мегадоработки обманывают лямбду и датчик расхода воздуха на нашем туксоне
а навіщо їх обманювати? більше повітря - більше бензину
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 21:05   #13
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

.... а застонка это просто вентиль регулировки.[/QUOTE]

Якщо ви дотримуєтесь такої точки зору, тоді ви, вибачте, мало розумієтеся на питаннях, пов'язаних із аеродинамікою впускного тракту ДВЗ - про великі аеродинамічні втрати в дросельних патрубках та клапанних щілинах інформації було багато, і її не я придумав. Зі скептиками та "теоретиками" давно не дискутую, а для всіх зацікавлених маю обмінний фонд: встановив свій МДВ, людина поїхала собі декілька днів безкоштовно тестувати і якщо подобається - спілкуємося далі більш предметно, якщо ж ні (було 4 таких випадки на 300 позитивних) - все вертається як було.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 14:43   #14
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 56
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Но нюанс в том, что я это придумал и проделал ещё на карбюраторе К-133А своего ЗАЗ-968М в далёком 1991 году (смею заметить, что про интернет, в котором сейчас можно много чего найти интересного, тогда ещё никто не знал, во всяком случае на пост-советском пространстве) и делал такое на карбюраторах всех моих автомобилей на протяжении полутора десятка лет. Правда, после этого надо было корректировать угол опережения зажигания и настройки карбюратора.
Вот от коррекции угла и карбюратора ,и был какой то эффект .
Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
А когда купил свой первый инжекторный автомобиль, то сделал тоже самое и с дроссельным патрубком.
И уже без коррекции ,просто чудеса !
Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
система у нас адаптивна.
Да ,только в сторону познего зажигания , а на карбюраторе Вы делали более раннее .
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 21:49   #15
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від adum Переглянути допис
Вот от коррекции угла и карбюратора ,и был какой то эффект .

Неправда: спочатку модернізував впускний тракт карбюратора і відчув доволі позитивні динамічні зміни. А вже пізніше трішки забіднив суміш більшим повітряним жиклером та зробив раніше запалювання.

И уже без коррекции ,просто чудеса !
Якщо ви маєте на увазі коригування запалювання в режимі ХХ, то і справді без коригування - в цьому режимі модернізація дросельного патрубка нічого не міняє і нічого коригувати не потрібно.

А в решті - жодних чудес, а щоб це зрозуміти, потрібно знати, що суміш (навіть без модернізації дросельного патрубка) буває різної якості: 1. нормальна; 2. забіднена; 3. бідна; 4. збагачена; 5. багата. І в процесі роботи двигуна суміш не залишається постійною, а міняється в залежності від навантаження та обертів десятки разів в хвилину. І коригування це відбувається динамічно за допомогою АСУД - автоматичної системи управління двигуном.

Да ,только в сторону познего зажигания

якщо режим роботи двигуна передбачає приготування забідненої суміші, то лямбда це бачить і дає команду АСУД виставити раніше запалювання
а на карбюраторе Вы делали более раннее .
Якщо якість суміші в режимі ХХ робилася біднішою, то і запалювання робилося раніше. А далі все регулював центробіжний та вакуумний автомат - трамблер знову ж таки в залежності від режимів роботи двигуна.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь

Мітки
газ, гбо, расход газа


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Трос газа. ОСТОРОЖНО ! DOKTOR Бензиновые 11 30.07.2020 18:52
Заедание педали газа alexa Бензиновые 43 15.08.2016 16:49
Чернигов Качество газа на заправках TAV12 Чернигов - СТО-АЗС 5 15.11.2015 14:46
Луганск Взрыв газа в высотке Запорожец Луганск - Новости, события 6 16.08.2013 11:03
Электронная педаль газа LRM Двигатели TUCSON 15 05.12.2012 15:26

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 09:55.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,68027 секунды с 12 запросами