|
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Важливо :
Маркування двигуна [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] VGT У нас , в Україні двигуни - WGT. Різна маркування означає що двигун з Англії має турбіну із "змінними лопатками"( я знаю що це я неправильно називаю, але так простіше). Так турбіна дає можливість розвивати більшу потужність. Ось ця турбіна (на чотири шпильки) [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Таких турбін у нас немає. Ось наша турбіна (на три шпильки) [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Я боявся, що виникнуть проблеми із встановленням моєї турбіни на цей двигун. Але турбіна встановлюється на впускний патрубок, а посадка патрубка однакова у наших двигунів і у інших. Тобто я взяв свій патрубок із своєю турбіною і він ідеально підійшов, як і прокладка. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Лірник (11.11.2016) |
![]() |
#3 |
Участник
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Коли віддавали машинку, то ще раз заганяли на яму, бо щось там не підключили на коробці.
Але через годинку все зробили і я виїхав. Машинка одразу порадувала - рванула з місця як ракета. Що особливо втішило - розхід показало 7 літрів у пробках. Ніколи такого не було. Я був щасливий. Але не довго. Через кілометрів 30 впала тяга. В салоні засмерділо соляркою. Вдома , після зупинки виявив що під машиною - пляма солярки чи масла. Реально струмком текло. Поїхав до Кирила на Фучіка. Перед цим прочитав в інеті, що "попав" на ТНВД ( насос очевидно потік, через це і солярка , і тяга впала. Але виявилось все простіше і, слава Богу, легше. При монтажі моторист переплутав трубочки подачі палива до форсунок- першу і другу. Зовні вони дуже схожі, але трошки кут входження в гніздо відрізняються. Тому із другої трубочки текла солярка і дуже сильно. У Киріла їх переставили, закрутили, висушили і перевірили. Все стало суперово. Поїхав перевіряти. Їздив в Умань і назад. Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:52. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Проїхав більше 500 км.
Машинка якась тупа , але їхав 120 - 140 км на годину. Якщо раніше набирала швидкість добре, то тут реально важко і з натугою. Здивував низький розхід палива. Ну і "чек" я не скинув від клапана ЄГР ( пізніше заїхав до офіціалів і скинув його - поки ще не горить, далі побачу.)))) Ось що я отримав по витратіі палива на трасі при середній швидкості 130 км на годину. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:53. |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Dimych (11.11.2016) |
![]() |
#7 |
Постоялец
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
|
![]()
Для дизеля і коробки автомат це витрата 7,6 літра на 100 км дуже мала.
Раніше показувало 8,2- 8,3 літрів на новій машинці. Ну і потужність впала. Я задумався. А потім виявилось що "на холодну" машинка почала троїти. Нагрівалася і вирівнювалося, але і "на гарячу" теж іноді трусилася. Я був збентежений, адже перша думка - форсунки,але я якраз недавно їх міняв. Врешті вирішив плюнути і заїхав на діагностику на "Савдизель", де я робив форсунки. Типу гарантія як-не-як. Кирилівська( колишня Фрунзе) 47 А тут уже стало цікаво. Всі були здивовані - шо за діла? Форсунки пройшли тисяч 10 всього, а трусить машинку. Сказали одразу що проблема- компресія в одному з циліндрів мала. У мене все упало всередині. Капєц коротше. Але все виявилося набагато прозаїчніше. Моторист тупо поставив форсунки на новий двигун на старі мідні кільця. ППЦ.... Вони вже були обжаті і не забезпечували герметичність і термоізоляцію. Ось так. І це при тому, що кільця коштують три копійки і купити їх можна через дорогу в кіоску.(образно). В результаті форсунки перегрівалися і засиралися. Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:56. |
![]() |
![]() ![]() |
4 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. | Лірник | Дизельный двигатель (CRDI) | 71 | 02.11.2016 09:47 |
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi | Nazar | Куплю, Приму в дар | 0 | 27.01.2016 19:28 |
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде | VIC | Киев - Новости, события | 6 | 29.08.2012 13:29 |
Результат сложения | Mayor | Весёлые картинки | 5 | 11.03.2010 16:29 |
Рекламные ссылки: |