Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Дизельный двигатель (CRDI)

Примітки

Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 11.11.2016, 21:12   #1
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Важливо :

Маркування двигуна
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
VGT
У нас , в Україні двигуни - WGT.
Різна маркування означає що двигун з Англії має турбіну із "змінними лопатками"( я знаю що це я неправильно називаю, але так простіше).
Так турбіна дає можливість розвивати більшу потужність.
Ось ця турбіна (на чотири шпильки)
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Таких турбін у нас немає.
Ось наша турбіна (на три шпильки)
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

Я боявся, що виникнуть проблеми із встановленням моєї турбіни на цей двигун.
Але турбіна встановлюється на впускний патрубок, а посадка патрубка однакова у наших двигунів і у інших.
Тобто я взяв свій патрубок із своєю турбіною і він ідеально підійшов, як і прокладка.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
8 пользователя(ей) сказали cпасибо:
BOUNCE (11.11.2016), Dimych (11.11.2016), garry_t (11.11.2016), olegoo (16.11.2016), omts (13.11.2016), Poshtarik (11.11.2016), VIC (11.11.2016), Колесик (12.11.2016)
Старий 11.11.2016, 21:17   #2
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від Лірник Переглянути допис
VGT
У нас , в Україні двигуни - WGT.
і в нас такі були, але малим числом і всі проблемні, офіціали продали в Україні трохи більше 30 авто з такою турбіною
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Лірник (11.11.2016)
Старий 11.11.2016, 21:37   #3
adum
Участник
 
Реєстрація: 17.09.2016
Звідки Ви: UA-KH
Вік: 55
Авто: TUCSON 2.0 5MT 4WD
Дописи: 241
Сказал(а) спасибо: 3
Поблагодарили 71 раз(а) в 55 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
і всі проблемні,
Что за проблемы ????
adum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 11.11.2016, 21:39   #4
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Цитата:
Допис від adum Переглянути допис
Что за проблемы ????
то інша тема
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 11.11.2016, 21:22   #5
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Коли віддавали машинку, то ще раз заганяли на яму, бо щось там не підключили на коробці.
Але через годинку все зробили і я виїхав.
Машинка одразу порадувала - рванула з місця як ракета.
Що особливо втішило - розхід показало 7 літрів у пробках.
Ніколи такого не було.
Я був щасливий.
Але не довго.
Через кілометрів 30 впала тяга.
В салоні засмерділо соляркою.
Вдома , після зупинки виявив що під машиною - пляма солярки чи масла.
Реально струмком текло.
Поїхав до Кирила на Фучіка.
Перед цим прочитав в інеті, що "попав" на ТНВД ( насос очевидно потік, через це і солярка , і тяга впала.
Але виявилось все простіше і, слава Богу, легше.
При монтажі моторист переплутав трубочки подачі палива до форсунок- першу і другу.
Зовні вони дуже схожі, але трошки кут входження в гніздо відрізняються.
Тому із другої трубочки текла солярка і дуже сильно.
У Киріла їх переставили, закрутили, висушили і перевірили.
Все стало суперово.
Поїхав перевіряти.
Їздив в Умань і назад.

Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:52.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (11.11.2016), olegoo (16.11.2016), Poshtarik (11.11.2016)
Старий 11.11.2016, 21:26   #6
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Re: Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Проїхав більше 500 км.
Машинка якась тупа , але їхав 120 - 140 км на годину. Якщо раніше набирала швидкість добре, то тут реально важко і з натугою.
Здивував низький розхід палива.
Ну і "чек" я не скинув від клапана ЄГР ( пізніше заїхав до офіціалів і скинув його - поки ще не горить, далі побачу.))))
Ось що я отримав по витратіі палива на трасі при середній швидкості 130 км на годину.
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]

Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:53.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Dimych (11.11.2016)
Старий 11.11.2016, 21:29   #7
Лірник
Постоялец
 
Реєстрація: 15.04.2010
Звідки Ви: Київ
Вік: 62
Авто: Туксон СРДІ
Дописи: 115
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 83 раз(а) в 34 сообщениях
Типово Детальний звіт про заміну двигуна і результат

Для дизеля і коробки автомат це витрата 7,6 літра на 100 км дуже мала.
Раніше показувало 8,2- 8,3 літрів на новій машинці.
Ну і потужність впала.
Я задумався.
А потім виявилось що "на холодну" машинка почала троїти.
Нагрівалася і вирівнювалося, але і "на гарячу" теж іноді трусилася.
Я був збентежений, адже перша думка - форсунки,але я якраз недавно їх міняв.
Врешті вирішив плюнути і заїхав на діагностику на "Савдизель", де я робив форсунки. Типу гарантія як-не-як.
Кирилівська( колишня Фрунзе) 47
А тут уже стало цікаво.
Всі були здивовані - шо за діла? Форсунки пройшли тисяч 10 всього, а трусить машинку.
Сказали одразу що проблема- компресія в одному з циліндрів мала.
У мене все упало всередині.
Капєц коротше.
Але все виявилося набагато прозаїчніше.
Моторист тупо поставив форсунки на новий двигун на старі мідні кільця.
ППЦ....
Вони вже були обжаті і не забезпечували герметичність і термоізоляцію.
Ось так.
І це при тому, що кільця коштують три копійки і купити їх можна через дорогу в кіоску.(образно).
В результаті форсунки перегрівалися і засиралися.

Востаннє редагував Лірник: 11.11.2016 о 21:56.
Лірник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
4 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Bakal (13.11.2016), Dimych (11.11.2016), kontradmiral (14.11.2016), Poshtarik (11.11.2016)
Відповідь


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Заміна дизельного двигуна Туксона на новий. Лірник Дизельный двигатель (CRDI) 71 02.11.2016 09:47
Куплю Кронштейн кріплення кришки двигуна crdi Nazar Куплю, Приму в дар 0 27.01.2016 19:28
Киев Видел сегодня результат наезда на пешехода в Вышгороде VIC Киев - Новости, события 6 29.08.2012 13:29
Результат сложения Mayor Весёлые картинки 5 11.03.2010 16:29

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 09:10.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,51940 секунды с 11 запросами