![]() |
#106 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
На дизель падла дорожче... Хотів брати, але не хочу щоб дома деталька більше трьохсот гривень валялась і чекала незрозумло чого.
До того ж бачу з відкликів, що проблема може бути і не в моторчику... поки чекаю... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#107 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Но все таки я бы не отбрасывал теорию об износе рычажка. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#108 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Сьогодні зняв, бо вже геть не крутило, рукою помагав...
зломаний 1 зубець на передостанній шестерні. шукаю поки спосіб відновлення, доки не прийшло нове |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#109 |
Участник
![]() Реєстрація: 07.03.2009
Звідки Ви: Киев, Нивки
Авто: TUCSON
Дописи: 323
Сказал(а) спасибо: 71
Поблагодарили 95 раз(а) в 42 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#110 | |
Старейшина
![]() Реєстрація: 18.11.2009
Звідки Ви: Киев, Новобеличи
Вік: 55
Авто: Tucson 2.0 MT 4WD Chip
Дописи: 1.915
Сказал(а) спасибо: 512
Поблагодарили 900 раз(а) в 565 сообщениях
|
![]() Цитата:
Уточнение: для 2.0 бензин подходит?
__________________
Знание нескольких принципов освобождает от знания многих фактов. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#111 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
А у всіх проблеми з передостанньою шестернею?
До речі, зробив я свою шестерню, випиляв надломаний зуб, залив те місце епоксидкою. Потім випиляв новий зуб в залитій епоксидці. Крутить !!!! )))) Тепер залишається на місце поставити і подивитись як довго воно уде жити. Якщо той зуб буде поападати завжди у проміжкове місце то все буде ОК )) Тільки вот забув позначити в якому положенні була остання шестерня при демонтуванні актуатора... [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] ![]() [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Вечірком встановив все працює, подивимось чи на довго. Надіюсь назавжди) Востаннє редагував Toljanos: 15.11.2013 о 00:02. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#112 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Все працює на ура і здається вдалось встановити першопричину поломки.
Заїдає (залипає) заслонка обдуву нижньої частини салону. Питання в тому як ліквідувати таке дійство... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#113 |
Участник
Реєстрація: 15.10.2010
Звідки Ви: Донецк
Вік: 54
Авто: Tucson 2.0 MT 4WD Silver
Дописи: 275
Сказал(а) спасибо: 38
Поблагодарили 108 раз(а) в 58 сообщениях
|
![]()
Подскажите, не этот ли привод, управляет заслонкой забора наружного воздуха?
Суть - печка почти не греет, очень слабо и долго стала нагревать салон. Летом поменял сломавшийся актуатор. Но через месяц после замены, с треском (в прямом смысле), он похоже опять сломался. Я бы уже смирился с равномерно дующим воздухом из разных "зон", при любом режиме обдува, но он (воздух) еле теплый. Не залипла ли заслонка наружного забора воздуха в открытом положении и не этот ли актуатор управляет ей ? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#115 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.04.2009
Звідки Ви: Черкассы
Вік: 42
Авто: 2.0 4WD 5MT ГБО
Дописи: 2.288
Сказал(а) спасибо: 425
Поблагодарили 433 раз(а) в 274 сообщениях
|
![]() Цитата:
Рекомендую всем у кого есть проблема с приводом: 1)отключите АВТО режим 2)если еще не заклинил привод поставьте режим "лобовое-ноги" и не переключайте, иначе привод заклинит в другом положении и тогда все. в противном случае будете как я чуть ли не когтями и зубами крызть лобовое при обледенении. ИМХО одна из причин : Авто режим классная вещь, но мне кажется это он и приговорил привод. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#116 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
Не треба нігтями нічого гризти!
На випадок, якщо актуатор не крутить включіть режим обдувава на лобове. І просовуйте руку до актуатора. Там рукою допоможіть пластмасовій направлячій прокрутитись проти годинникової стрілки. Вуаля! І дує на лобове. Щоб переключити в інший режим необхідно крутити за годинниковою стрілкою. Обдув лобового - крайнє положення. В мене залипає заслонка, котра відкриває потік повітря на ноги. Інколи від того, що актуатор її толкає вона вдаряється об щось. Можливо проблема навіть не в залипанні, а в тому, що механізм в якомусь місці стерся і пластмасова направляюча не може перенаправити заслонку. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#117 |
Старейшина
Реєстрація: 22.06.2012
Звідки Ви: Борисполь-Гватемала
Авто: Tucson 2.0 CRDi 4WD AT
Дописи: 1.102
Сказал(а) спасибо: 276
Поблагодарили 169 раз(а) в 115 сообщениях
|
![]()
+1. Или шестеренки из другого материала делать или может с советских будильников шестеренки подобрать, вместо пластмассовых.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#118 |
Активист
Реєстрація: 02.10.2008
Звідки Ви: Киев, Позняки
Вік: 47
Авто: Tucson 2,0 CRDi 4WD AT
Дописи: 5.857
Сказал(а) спасибо: 2.170
Поблагодарили 1.209 раз(а) в 741 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#119 |
Аксакал
Реєстрація: 02.02.2009
Звідки Ви: Ужгород
Авто: Tucson CRDi 2.0, AT, 4wd.
Дописи: 2.933
Сказал(а) спасибо: 1.099
Поблагодарили 421 раз(а) в 232 сообщениях
|
![]()
можливий і такий варіант...
скоріш за все це питання точного встановлення актуатора. міліметер вправо, чи вліво і зубці вже отримують іншу нагрузку.... можливо тому в мене стукає при відкритті заслонки. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#120 |
Пользователь
Реєстрація: 08.11.2011
Звідки Ви: Стаханов
Авто: TUCSON
Дописи: 57
Сказал(а) спасибо: 11
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
|
![]()
у меня трешит когда с лобового вкючаешь авто , когда принудительно вкл обдув стекла
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Поломка АКПП | Лёшик | АКПП | 44 | 10.03.2016 14:48 |
Жесткая подвеска или поломка? | rolf | Подвеска, рулевое | 28 | 22.03.2013 11:28 |
Рычаг переключения передач МКПП | Kuvasil | МКПП | 4 | 07.07.2012 08:46 |
Поломка МКПП и выжимного подшибника!!! | blooddy | МКПП | 8 | 25.04.2010 08:37 |
Коробка передач, моменты переключения 5МТ | Urik | МКПП | 17 | 03.06.2008 09:30 |
Рекламные ссылки: |