|
Электрооборудование и охранные системы свет, сигнализация, автозвук, лампочки, кнопочки и др. |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 11.09.2008
Звідки Ви: Львів
Вік: 66
Авто: TUCSON 2.0 МКПП бензин
Дописи: 1.324
Сказал(а) спасибо: 237
Поблагодарили 333 раз(а) в 159 сообщениях
|
![]()
Вітання усім.
Трохи більше тижня назад мій знайомий на PathFider (Nissan) "прикурив" у когось так, що згорів комп у коробці передач ![]() Мені якось воно, Богу дякувати, прикурювати ще потреби не було, але мало чого, - може колись і буде така потреба. А як наш Тушкан щодо прикурювання, - можуть бути проблеми?
__________________
Дні слід не рахувати, а важити. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
Цитата:
честно говоря знаю случаи когда донор страдал, но чтобы реципиент - такие случаи мне не известны
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 11.09.2008
Звідки Ви: Львів
Вік: 66
Авто: TUCSON 2.0 МКПП бензин
Дописи: 1.324
Сказал(а) спасибо: 237
Поблагодарили 333 раз(а) в 159 сообщениях
|
![]()
Та ну... чоловік при своєму розумі, 30 років за кермом - з чого б йому мені брехати. Втім, він сказав, що йому на СТО показали десь там в інструкції з експлуатації, що дійсно при прикурюванні якісь проблеми можуть бути. Я не надто допитувався, що і як, але комп саме в АКП згорів однозначно і тепер везуть його десь аж з Єгипту, бо там таке лише за кусок баксів можна купити.
Отже з Тушканом такого не буває - це тішить.
__________________
Дні слід не рахувати, а важити. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
Думаю это совпадение во времени, о случае с Ниссаном - даже если прикурил - идти в несознанку, никогда не нужно говорить больше чем спрашивают.
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 | |
Старейшина
![]() Реєстрація: 11.09.2008
Звідки Ви: Львів
Вік: 66
Авто: TUCSON 2.0 МКПП бензин
Дописи: 1.324
Сказал(а) спасибо: 237
Поблагодарили 333 раз(а) в 159 сообщениях
|
![]() Цитата:
А от щодо донорства. Може треба буде комусь помогти. Як це правильно зробити?
__________________
Дні слід не рахувати, а важити. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
менее болезненный - не отсоединяя клемму на доноре при заглушенном двигателе опасный - запуск "больного" при запущенном двигателе на доноре При пользовании вспомогательными проводами соединяем сначала плюс с плюсом, затем минус с минусом. Провода должны быть с достаточным сечением токоведущей жилы и надежного контакта в крокодиле При неглубоком разряде и наличии 10-15 минут времени можно "подзарядить" аккумулятор "больного" от донорской бортовой сети Да, и в заключении, Тушкан МТ не заведется с буксира без аккумулятора или с убитым аккумулятором, бензонасос не сможет поднять давление в рампе до рабочего (проверено неоднократно) и еще, если напряжение ниже 8В, форсунки не откроются
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() Востаннє редагував VIC: 10.02.2013 о 12:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.11.2007
Звідки Ви: Київ
Вік: 56
Авто: 2.0i 4WD 5MT AS
Дописи: 3.115
Сказал(а) спасибо: 712
Поблагодарили 575 раз(а) в 345 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() правильніше буде написати "плю на плюс",а "мінус здорового аккума на массу хворого авто " ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | ||
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]() Цитата:
разве я не так написал? к корпусу не привязывался, так как бывает и плюс на корпусе P.S. Спасибо за критикус ![]()
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 14.11.2007
Звідки Ви: Київ
Вік: 56
Авто: 2.0i 4WD 5MT AS
Дописи: 3.115
Сказал(а) спасибо: 712
Поблагодарили 575 раз(а) в 345 сообщениях
|
![]()
Вітя,тама ідея в тому,щоб в момент підключення,мати хочаб якійсь опір ,за рахунок довжини проводу масси.
Ну а якщо ,плюс у авто на корпусі...то хазяїн ,повинен попередити, про такий "екзотичний" спосіб підключення. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 02.03.2008
Звідки Ви: УКРАИНА! (в надежде вернуться в Украинский Донецк)
Вік: 58
Авто: TUCSON 2.0 4WD5MT - погиб
Дописи: 2.911
Сказал(а) спасибо: 496
Поблагодарили 381 раз(а) в 185 сообщениях
|
![]() ![]() ![]()
__________________
Если я попался Вам навстречу, значит Вам со мной не по пути! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 11.09.2008
Звідки Ви: Львів
Вік: 66
Авто: TUCSON 2.0 МКПП бензин
Дописи: 1.324
Сказал(а) спасибо: 237
Поблагодарили 333 раз(а) в 159 сообщениях
|
![]()
А як це правильно робити ?
Донором підзарядити свій акум, і потім пробувати завестися від свого. Чи відразу приставити клеми від донора і пробувати завестися від чужого ? Чи ще як інакше?
__________________
Дні слід не рахувати, а важити. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Гость
Дописи: n/a
|
![]()
Вітаю!
Прикурював сам десь разів 5. Один раз - від зарядного пристрою на 220В після 15-20 хв. підзарядки та не вимикаючи останній від мережі живлення. Решту разів прикурював від "донорів" з ввімкненим двигуном також після 15-20 хв. підзарядки. Після цього одного разу на комп. діагностиці була виявлена помилка у підключенні повного приводу, яку без проблем підкоригували. Також одного разу давав прикурити сам не вимикаючи двигуна, але про всяк випадок дав додаткове навантаження, ввімкнувши фари та обігрів скла. Ніяких проблем після цього виявлено не було. ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Старожил
![]() Реєстрація: 03.03.2008
Звідки Ви: Днепр Победа 2
Вік: 59
Авто: TUCSON 1.6turbo 4WD робот
Дописи: 969
Сказал(а) спасибо: 8
Поблагодарили 19 раз(а) в 17 сообщениях
|
![]()
В мануале Зміст № 3 "ДІЇ У АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ" стр 3 ничего запрещающего не написано .Сам давал несколько раз прикурить (всегда на заведенном двигателе ) и один раз прикуривал , папа слушал радио всю ночь ,дело было на море. А проблемы при прикуривании чаще бывают с генератором ,летит рег.напряжения ,если сразу после заводки снимать клеммы .
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
Гость
Дописи: n/a
|
![]() Цитата:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Активист
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
|
![]()
по правилам плюс нужно брать с клемы аккумулятора а минус с корпуса двигателя тогда блок ЭБУ не сгорит в случае чего. Это если самому прикуриваться. А если давать прикуривать то только глушить двиг иначе можно потерять генератор свой.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Приоритет на перекрестках с круговым движением и запрет "колхоз-ксенона". И кое-что ещё... В Украине готовят ввести "транспортный кодекс" | Запорожец | Аналитика | 12 | 13.06.2014 09:12 |
Хотелось бы узнать Ваше мнение о подлинности антифризов марки "Hundert-100 " и "НМ" | Vasilij | Эксплуатационные масла и присадки | 0 | 05.06.2013 14:51 |
Мой Тушкан попал в "капкан" | Serg | Отзывы и впечатления владельцев | 26 | 10.03.2009 08:44 |
Рекламные ссылки: |