Цитата:
Допис від ART
Вопрос решился. Позвонил знакомому таксисту, он посоветовал снять клемму и поставить обратно, помогло. Это тот моторчик, который когда проворачиваешь ключ на одну четверть, срабатывает моторчик и сразу выключается. Тут он не выключался и цокал ритмично. Когда заводил машину и сила тока возрастала, увеличивалась и частота оборотов(цокание) Что это за моторчик за ключом зажигания кто знает?
|
VIC вже вказав пару коментів вище.
Тобі в цю тему.
Додам трішки аналітики. Як і в усіх, зломився зуб шестерні актуатора заслонок. Клімат стояв чи в автоматі, чи у тому режимі, в якому шестерня повернута саме тим зламаним зубом до іншої шестерні, і проклацувала. Після зняття клеми, обдув клімату перейшов у інший (можливо, фіксований) режим, і шестерня зараз провернулася і торкається іншої цілими зубами.
Щоб перевірити мою теорію, просто поклацай усі режими обдуву - і той "моторчик" заклацає знову.