|
Электрооборудование и охранные системы свет, сигнализация, автозвук, лампочки, кнопочки и др. |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#25 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]() Цитата:
Додам трішки аналітики. Як і в усіх, зломився зуб шестерні актуатора заслонок. Клімат стояв чи в автоматі, чи у тому режимі, в якому шестерня повернута саме тим зламаним зубом до іншої шестерні, і проклацувала. Після зняття клеми, обдув клімату перейшов у інший (можливо, фіксований) режим, і шестерня зараз провернулася і торкається іншої цілими зубами. Щоб перевірити мою теорію, просто поклацай усі режими обдуву - і той "моторчик" заклацає знову.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Дизель зимою не заводиться, в чому причина? | Evgen 2 | Дизельный двигатель (CRDI) | 28 | 30.09.2015 03:00 |
Плохо заводится 2.7 | Dima138 | 2.7 V6 | 3 | 21.04.2013 22:21 |
Киев 101 причина любить Киев | Sergey5 | Киев - Беседка | 5 | 08.05.2012 21:23 |
причина простуды | Олегator | Кондиционер, отопление, вентиляция | 32 | 02.08.2009 14:30 |
Рекламные ссылки: |