Перегляд одного допису
Старий 11.03.2017, 11:28   #159
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Что у Вас ломалось в Туксане?

При пробігу 102000 км замінив первинний вал та шестерню 5-ої передачі з гольчастим підшипником в МКПП. Заодно і вижимний підшипник. Причина - зношення шліцевого з'єднання "вал-шестерня". Ще б тисяч 5 пробігу, і 5-ої передачі не було б.
Ремонт коштував 9800,00 грн. при курсі гривня/долар 24,5, з них - власне робота 2000,00 грн.
Вал з шестернею залишив на пам'ять. Читав на одному з форумів, здається - російському, що хтось не захотів витрачати гроші на дорогий ремонт та електрозварюванням зафіксував шестерню на валу і успішно їздить.
На 112200 км замінив хрестовину карданного валу. Люфт тільки почав з'являтися, причина - забув змащувати (шприцювати).

Востаннє редагував sergio1965: 11.03.2017 о 11:43. Причина: доповнення
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,75734 секунды с 9 запросами