Re: Что у Вас ломалось в Туксане?
При пробігу 102000 км замінив первинний вал та шестерню 5-ої передачі з гольчастим підшипником в МКПП. Заодно і вижимний підшипник. Причина - зношення шліцевого з'єднання "вал-шестерня". Ще б тисяч 5 пробігу, і 5-ої передачі не було б.
Ремонт коштував 9800,00 грн. при курсі гривня/долар 24,5, з них - власне робота 2000,00 грн.
Вал з шестернею залишив на пам'ять. Читав на одному з форумів, здається - російському, що хтось не захотів витрачати гроші на дорогий ремонт та електрозварюванням зафіксував шестерню на валу і успішно їздить.
На 112200 км замінив хрестовину карданного валу. Люфт тільки почав з'являтися, причина - забув змащувати (шприцювати).
Востаннє редагував sergio1965: 11.03.2017 о 11:43.
Причина: доповнення
|