Перегляд одного допису
Старий 06.02.2014, 22:48   #71
Shum
Пользователь
 
Аватар для Shum
 
Реєстрація: 01.11.2013
Звідки Ви: Lviv
Вік: 43
Авто: Tucson 2.0crdi 4WD 08'
Дописи: 89
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 8 раз(а) в 6 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Відповідь: Re: сцепление от дизеля на бензинку 2,0

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
маховик от зажигалки
тепер ясно)
для тих, в кого дизель думаю буде корисною інфо про ДММ (двухмасовий маховик)
ресурс такого маховика - 200-250тис
основна причина виходу маховика з ладу - їзда "в натяг"

про те що дизельне щеплення різко "хапає" - на вид фрикційний матеріал однаковий, а в реальності він абсолютно не однаковий !

про пружини диску - не забуваємо що на дизелі є двохмасовий маховик, який має в собі теж пружини які гасять вібрації, бувають 2 або 3набори пружин які відрізняються по жорсткості.
1- для гасіння вібрацій на хх
2- для гасіння вібрацій в робочому діапазоні + обмежуючі
3- для захисту самого маховика від граничних навантажень(вони ж обмежуючі)

і от оцей весь набір - тобто матеріал фрикційних накладок (при однакових геометричних розмірах), двохмассовий маховик зі своєю начинкою, корзина зчеплення - дозволяють дизелю витримувати більші навантаження в тому числі і крутний момент, притаманні дизелю, аніж в бензиновому аналогу
Shum зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
VIC (06.02.2014), Колесик (07.02.2014)
 
Время генерации страницы 0,21725 секунды с 9 запросами