|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#1 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
найвища передача і стрілка спідометра вертикально, ось цей режим)))
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Заслуженный Активист
![]() Реєстрація: 05.03.2009
Звідки Ви: Буча
Вік: 49
Авто: Tucson 2.0 2WD AT BU Chip
Дописи: 16.897
Сказал(а) спасибо: 6.786
Поблагодарили 13.746 раз(а) в 5.488 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
![]()
__________________
Designed by Moya |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Участник
Реєстрація: 12.07.2017
Звідки Ви: Харьков, Алексеевка
Вік: 36
Авто: TUCSON 2.0 AT 4WD
Дописи: 295
Сказал(а) спасибо: 43
Поблагодарили 66 раз(а) в 52 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]()
Езда внатяг вредна мотору, лучше на 3К переключаться. А вот 6 й передачи не хватает. Иду 140 при 4К оборотов на 5 передаче. А у меня ГБО до 4,2К, потом переходит на бензин. Но дело не в бензине, а в том, что ГБЦ здорово изнашивается при высоких оборотах на газу.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Участник
Реєстрація: 11.01.2014
Звідки Ви: Днепропетровск
Авто: TUCSON дизель 112 л.с.
Дописи: 254
Сказал(а) спасибо: 31
Поблагодарили 55 раз(а) в 44 сообщениях
|
![]()
Нащо ви животінку тираніте? Ну не про це Туксон, не про це. Його максимум швидкості = 100 км на годину. І трошки біля пляжу покрутитись....
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Logan3x (08.07.2020) |
![]() |
#7 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
Я колись і на "Таврії", і на "Славуті, і на "Сенсі" (і навіть на "Запорожці") теж "давав джазу", але для цього я робив тюнінг двигуну, покращуючи наповнення та очищення циліндрів і відчутно збільшуючи його віддачу. Але це вже не про економне водіння... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
2. Наскільки пам'ятаю, у М-2141 було вже інше, порівняно з М-2140, передаточне відношення редуктора ГП (головної пари). Для чого ? Для покращення динаміки, адже М-2141 був важче М-2140, і для економічності (згадаймо "золоте правило механіки"). Правда, є ще й такий важливий чинник як аеродинаміка кузова, але це вже інша тема. До того ж, у М-21412 (з двигуном УЗААМ-412), якщо не помиляюся, була ГБЦ зі спіральними каналами та вищим ступенем стиснення, що покращувало наповнення циліндрів робочою сумішшю та її гомогенізацію. Знову ж таки, для покращення динаміки і для економічності. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]()
15 л газа и выходит на сотню с кондером по шоссе.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (08.07.2020) |
![]() |
#12 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Аксакал
Реєстрація: 21.03.2012
Звідки Ви: Днепропетровская область
Вік: 56
Авто: TUCSON 4WD 2.0 5 MT ГБО
Дописи: 2.800
Сказал(а) спасибо: 2.024
Поблагодарили 251 раз(а) в 165 сообщениях
|
![]()
При 100 кмч экономно ехать )))
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
|
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | хирург Тарас (10.07.2020) |
![]() |
Мітки |
как снизить расход, расход топлива |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
ProFix ремонт телефонов и портативной техники | Sergey5 | Коммерческая продажа (*) | 52 | 22.02.2019 12:10 |
Простые способы снизить расход газа в жару | ProGas | ГБО | 8 | 04.08.2017 11:58 |
Киев Ремонт бытовой техники | Stan | Киев - Беседка | 15 | 06.04.2016 11:49 |
Показания расхода Trip | dimaomni | Электрооборудование и охранные системы | 19 | 18.06.2014 09:52 |
Рекламные ссылки: |