|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#31 |
Постоялец
Реєстрація: 05.04.2016
Звідки Ви: Одесса
Авто: Tucson 2.0 2WD MT
Дописи: 107
Сказал(а) спасибо: 22
Поблагодарили 29 раз(а) в 19 сообщениях
|
![]()
Как и говорил koka-ftp сегодня приехал только поршень.
![]() И вот как выглядит на нем кольцо из комплекта 58102-2EA10, которое бьется по вину ![]() [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Буду заказывать такой ремкоплект 58102-2EA00, судя по сообщениям выше и другому форуму) Спасибо за информацию) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Колись вже писав про це але не пам'ятаю де і в якій темі, як що ви зняли супорт і повністю перебираєте його, то розкажу як я вставляю поршні, після того як весь супорт (підкреслюю ВЕСЬ!! а не тільки там де поршень має бути) очищений від бруду іржі, і окислів всередині циліндра наносимо пальцем свіжу гальмівну рідину канавку для гумової манжети змащуємо спеціальною змазкою (я вже писав я використовую змазку ТRW) цією змазкою мажемо гнізда в циліндрі і на поршні де мають бути ущільнення і пильник ,сам поршень я змастив гальмівною рідиною ,потім втавляємо манжету і вставляємо пильник в проточку в супорті і ось тут саме цікаве як вставити поршень точніше як одіти на нього пильник, ось ту і стає не допомогу компресор і стисле повітря, поршень притискаємо до пильника і в корпус супорта там де має бути потім прикручений гальмівний шланг подаємо стисле повітрі (притиснути до отвору пістолет і пшикнути!) одного разу зазвичай досить, аби пильник сам заскочив на поршень! після цього акуратно провертаючи поршень навколо своєї осі вставляємо поршень в супорт він має вставитися від руки!з відчутним спротивом але від руки, вставляємо до тих пір поки пильник не сяде в паз на поршні, я після цього розмістивши брусок між поршнем і скобами супорта витискаю поршень зовні і так пару трійку маніпуляцій аби впевнитись що поршень ходить без підклинюваня.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
Старейшина
Реєстрація: 16.09.2017
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 МТ/2WD
Дописи: 1.074
Сказал(а) спасибо: 392
Поблагодарили 124 раз(а) в 87 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#35 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
даремно ви сердитесь (так мені здається) Віктор мав на увазі,що поршень гальмівного супорта то не просто шмат заліза там по при сувору відповідність марки чавуну чи алюмінієвого сплаву ,ще мають не аби яку важливість точні розміри! і клас обробки робочої поверхні поршня! так що якісні поршні зазвичай і ціну мають де що більшу за китайський аналог.
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | VIC (23.01.2020) |
![]() |
#36 | |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() Вот первый поршень [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Вот второй [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ] Хорошо что увидел до распаковки ... Потом бы задолбался доказывать что не олень и не играл ими в футбол. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 28.01.2009
Звідки Ви: Кропивницький
Вік: 60
Авто: Santa Fe 2.2D AT Top Navi
Дописи: 2.561
Сказал(а) спасибо: 2.167
Поблагодарили 908 раз(а) в 440 сообщениях
|
![]()
Як що колись комусь прийдеться ставити подібний поршень (ну іншого виходу немає) то дуже важливо аби забої , подряпини не були в зоні де поршень контактує з гумовим ущільнюючим кільцем! ,як що в тій зоні будуть дефекти то поршень можна викинути в смітник як що дефекти в других місцях то їх можна зачистити нулівкою потім заполірувати войлоком з пастою ГОІ . Що до конкретного випадку,то це явний БРАК і вони мають його прийняти назад або замінити!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]()
Да с экзистом то все порешали ... Просто предупредить народ попытался, чтоб обращали внимание на "акционные цены". Если цена классная и качество нормальное - это удача, а если так как в моем случае - это только убытки и опыт ...
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Колесик (24.01.2020) |
![]() |
#40 |
Новичок
Реєстрація: 05.12.2017
Звідки Ви: Софиевская Борщаговка
Авто: TUCSON, 4WD, 2006
Дописи: 35
Сказал(а) спасибо: 5
Поблагодарили 6 раз(а) в 5 сообщениях
|
![]()
Я на зад колесо купував набір Френкіт. Там повний набір - смазки, ризинок, поршня, штуцера прокачки і інш.. І все йде у бумажній коробці. А ціна не кусає. Купував на укрпартс.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
Заслуженный Активист
![]() Реєстрація: 05.03.2009
Звідки Ви: Буча
Вік: 49
Авто: Tucson 2.0 2WD AT BU Chip
Дописи: 16.897
Сказал(а) спасибо: 6.786
Поблагодарили 13.746 раз(а) в 5.488 сообщениях
|
![]()
Френкит на долго не хватит( Есть записи на Д2 о коротком ресурсе резинок от этого производителя.
__________________
Designed by Moya |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
2х-поршневые передние суппорта | Andrju | Сделано, доработано своими руками. | 29 | 13.09.2016 16:11 |
Пропускает крышка бачка главного тормозного цилиндра | kontradmiral | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 8 | 17.07.2013 05:19 |
на Туссоне с января 01/2008 изменены суппорта и тормозные диски | Лена | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 115 | 01.12.2011 09:49 |
Задние суппорта | rus72 | Тормоза, ABS, ESP, подушки безопасности | 7 | 26.10.2009 21:42 |
Рекламные ссылки: |