Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые > DOHC 2.0 CVVT

Примітки

Рекламные ссылки:

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 29.12.2016, 22:24   #1
Apache
Старейшина
 
Аватар для Apache
 
Реєстрація: 08.03.2008
Звідки Ви: Ужгород
Вік: 36
Авто: Tucson 2.0 AT black
Дописи: 1.175
Сказал(а) спасибо: 44
Поблагодарили 7 раз(а) в 7 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Привет,
Получается никак не устранить проблему с зазорами и прогоревшими клапанами если машина на газу?
Товарищи с вариатором, у вас появляется эта проблема?
Apache зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 29.12.2016, 22:59   #2
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Рекламные ссылки:
Цитата:
Допис від Apache Переглянути допис
Товарищи с вариатором, у вас появляется эта проблема?
проблема с выпускными клапанами остается полюбому, но в 2 раза меньше будет просадка.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Apache (30.12.2016)
Старий 30.12.2016, 14:43   #3
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
проблема с выпускными клапанами остается полюбому, но в 2 раза меньше будет просадка.
Вже не раз чув про такий термін як "просадка". Чи не могли б ви з технічної точки зору пояснити як утворюється ця "просадка" - що і куди просідає ?
Думаю, всім тим, хто їздить на СПБТ, буде цікаво і корисно це знати та, саме головне, розуміти цей процес.
Буду вдячний за лікбез.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 15:02   #4
koka-ftp
Аксакал
 
Аватар для koka-ftp
 
Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
як утворюється ця "просадка" - що і куди просідає ?
_______
Цитата:
В процессе работы двигателя трущиеся детали изнашиваются, установленные зазоры изменяются. В клапанном механизме важную роль имеет тепловой зазор клапанов. Для нормальной работы двигателя, важно соблюдать время открытия, закрытия клапанов и сохранить герметичность в закрытом состоянии.
Когда двигатель еще не прогрет между торцом клапана и коромыслом, или толкателем и распределительным валом должен быть определенный заводом зазор. Рассчитан он исходя из температурного расширения металла, то есть когда двигатель прогрет до рабочей температуры многие детали газораспределительного механизма нагреваются и по закону физики имеют свойство расширяться, удлиняться, увеличиваться в размере. Разные металлы имеют разное тепловое расширение, разная длинна и форма деталей, поэтому на разных двигателях будет различаться рекомендуемые тепловые зазоры.(с)
koka-ftp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 30.12.2016, 15:33   #5
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від koka-ftp Переглянути допис
_______
Ви описали все досить чітко, дякую, але теорію, принаймні, в такому обсязі я знаю, і вже досить давно. Я хотів би щоб хтось описав саме процес "просідання клапанів" - чи це результат теплової ерозії, тобто, вигоряння металу на фасках, чи чогось іншого ?
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 20:08   #6
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
"просідання клапанів" - чи це результат теплової ерозії, тобто, вигоряння металу на фасках, чи чогось іншого ?
вони працюють під дією пружини на розтягнення, перегрітий клапан скоріше видовжується, а саме шток в нижній частині, потім, коли його затискає і не закривається повністю, підгорає
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Dimych (30.12.2016), koka-ftp (30.12.2016)
Старий 30.12.2016, 21:16   #7
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

интересно,чисто теоритически, если уменьшить высоту пружин на немного, тем самым ослабив усилие на клапан, то это должно помочь. Важно понять на сколько можно укоротить пружины что бы и прижатие к седлу не пострадало и клапан не растягивало. Но это так,чисто фантазии
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 21:48   #8
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
интересно,чисто теоритически, если уменьшить высоту пружин на немного, тем самым ослабив усилие на клапан, то это должно помочь. Важно понять на сколько можно укоротить пружины что бы и прижатие к седлу не пострадало и клапан не растягивало. Но это так,чисто фантазии
Зусилля пружини недостатньо для того, щоб вона видовжувала клапан. А жорсткість пружини потрібна для того, щоб на великих обертах, від 4500-5000 об./хв. і, особливо, вище, вона встигала закривати клапана. Інакше не тільки фази ГРМ порушаться, що не так катастрофічно, а клапани впруться в поршні... До речі, з часом клапанні пружини втрачають пружність і зменшуються у висоту, що є причиною для їхньої заміни.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:01   #9
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Зусилля пружини недостатньо для того, щоб вона видовжувала клапан
ну это как сказать... клапана потому и удлиняются что на газу больше температура горения смеси. Температура больше, отсюда метал нагревается больше и под действием усилия пружины тянется та часть про которую писал Виктор. Для этого и ставят капельницы что бы остужать клапана или делается довпрыск бензина. А про длину пружины я чисто теоритически писал так как понимаю что на высоких оборотах может быть подвисание клапана. Интересно другое,РЕНО предлагает авто с усовершенствованной головкой под работу ГБО уже с завода и у них нет такой проблемы. В чём там отличия от обычных движков? Может там банально клапана усиленные или головка имеет лучшее охлаждение.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:04   #10
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
Для этого и ставят капельницы что бы остужать клапана
))) це як в шинку газом пукнути )))
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:12   #11
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
))) це як в шинку газом пукнути )))
ну я так и думал , сколько видел газированных авто то только в одной встретил капельницу.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:05   #12
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
РЕНО предлагает авто с усовершенствованной головкой под работу ГБО уже с завода и у них нет такой проблемы. В чём там отличия от обычных движков? Может там банально клапана усиленные или головка имеет лучшее охлаждение.
читай вище про Ауді
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:28   #13
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
ну это как сказать... клапана потому и удлиняются что на газу больше температура горения смеси. Температура больше, отсюда метал нагревается больше и под действием усилия пружины тянется та часть про которую писал Виктор. Для этого и ставят капельницы что бы остужать клапана или делается довпрыск бензина. А про длину пружины я чисто теоритически писал так как понимаю что на высоких оборотах может быть подвисание клапана. Интересно другое,РЕНО предлагает авто с усовершенствованной головкой под работу ГБО уже с завода и у них нет такой проблемы. В чём там отличия от обычных движков? Может там банально клапана усиленные или головка имеет лучшее охлаждение.
1. Якщо слідувати вашій теорії про постійно-періодичні розтягування клапанів, то з часом, а це мільйони циклів "туди-сюди", настало би "усталостное разрушение" і головка клапана відірвалася б від стрижня.
2. Як інженер-механік маю наступну думку: можуть бути інші матеріали, які мають більшу терміну стійкість до зношування та теплового розширювання. Але, гадаю, саме головне в заводських ГБО - це точність налаштування. Справа в тому, що газ, принаймні, СПБТ, має дещо нижчу температуру горіння, ніж бензин. І тільки неправильні підбір комплекту ГБО та його налаштування роблять температуру горіння газу вищою, ніж бензину.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:54   #14
Stason-Tucson
Активист
 
Аватар для Stason-Tucson
 
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
1. Якщо слідувати вашій теорії про постійно-періодичні розтягування клапанів, то з часом, а це мільйони циклів "туди-сюди", настало би "усталостное разрушение" і головка клапана відірвалася б від стрижня.
так это сотые мм, при таких значениях вряд ли отрыв будет. Опять же, спорить не буду, есть факт уменьшения зазора и читал что удлиняется клапан.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Stason-Tucson зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 30.12.2016, 22:38   #15
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Интересно другое,РЕНО предлагает авто с усовершенствованной головкой под работу ГБО уже с завода и у них нет такой проблемы. В чём там отличия от обычных движков? Может там банально клапана усиленные или головка имеет лучшее охлаждение.[/QUOTE]

Крім того, дуже може бути, що в таких бі-паливних двигунах зменшена камера згоряння, тобто, збільшена ступінь стиснення, що дуже необхідно для пришвидшення згоряння газу. А щоб при роботі на бензині не було детонації, то ЕБУ зробить пізніше запалювання. В крайньому разі, команду на пізніше запалювання зможе надати датчик детонації.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь

Мітки
гидрокомпенсаторы, клапана, регулировка клапанов

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Замена ремней ГРМ, регулировка клапанов DANGER Двигатели TUCSON 107 20.07.2020 09:55
Харьков Проверка и регулировка зазоров клапанов - где ? dak Харьков - СТО-АЗС 2 17.01.2017 10:29
Донецк регулировка клапанов oleg/ Донецк 5 01.03.2016 14:38
Днепр регулировка клапанов К12 Днепр - СТО-АЗС 14 19.11.2012 16:04
Киев СТО+ГБО+Регулировка клапанов+Эвакуатор (Подол) Водник Киев - Партнеры 17 12.08.2012 22:07

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 19:14.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 0,92426 секунды с 11 запросами