Назад   TUCSON Club UA > Технический раздел > Эксплуатация и Ремонт Вашего TUCSONа > Двигатели TUCSON > Бензиновые > ГБО > Ремонт, эксплуатация

Примітки

Рекламные ссылки:

Результати опитування: Расход газа литров на 100 км пути
18-20 10 3,60%
16-18 28 10,07%
14-16 86 30,94%
12-14 121 43,53%
10-12 31 11,15%
8-10 2 0,72%
6-8 0 0%
Голосували: 278. Ви ще не голосували в цьому опитуванні | Отменить свой голос

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 17.11.2016, 20:43   #1
Romcheg
Новичок
 
Аватар для Romcheg
 
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Киев
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD
Дописи: 49
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
из-за "чуток" нет смысла морочится. С этим есть смысл заморачиваться владельцам Матизов,там эфект очень ощутим.
та да!!ну тут дело каждого))
Romcheg зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
LSG (18.11.2016)
Старий 18.11.2016, 12:20   #2
Nikolsky
Старожил
Партнер клуба
 
Аватар для Nikolsky
 
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Рекламные ссылки:
Там если вы обратите внимание все эти доработчики указывают что под такую переделку дросселя нужно обязательно менять прошивку..... естественно эффект будет.......только не от дросселя Эта тема уже избита и на лачетти клубе и на ланосе... и на куче других.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Nikolsky зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 21.11.2016, 00:34   #3
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Nikolsky Переглянути допис
Там если вы обратите внимание все эти доработчики указывают что под такую переделку дросселя нужно обязательно менять прошивку..... естественно эффект будет.......только не от дросселя Эта тема уже избита и на лачетти клубе и на ланосе... и на куче других.
Неправда. Я цей самий "доработчик" з досвідом більше 300 шт. модернізованих дросельних патрубків і відповідально стверджую, що зовсім не обов'язково коригувати параметри АСУД. Принаймні, я модернізував собі дросельні патрубки і на Ланос, і на Тусан, але при цьому ніяких коригувань саме під цю модернізацію не проводив - система у нас адаптивна. Хоча я завжди казав, що при будь-яких якісних змінах в сумішоутворенні абсолютно не зайвим буде коригування параметрів АСУД, або, як ви кажете, "перепрошивка". Простий приклад. При заміні засміченого повітряного фільтра на новий (незасмічений) наповнення циліндрів двигуна покращується (інакше не було б сенсу замінювати повітряні фільтри), але ж ви кожного разу "прошивку" не міняєте - під чистий фільтр, а потім під засмічений ? Зрозуміло, що не міняєте. І якщо замінюєте спрацьовані свічки на нові, теж в роботі двигуна проходять якісні зміни, але заміна свічок зовсім не вимагає коригування програми АСУД. Так само із модернізацією дросельного патрубка.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Stason-Tucson (21.11.2016)
Старий 22.11.2016, 10:37   #4
_VICTOR_
Старожил
 
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Скажите, на запоре и карбовазе эти лоховские "доработки" понятны, а как эти мегадоработки обманывают лямбду и датчик расхода воздуха на нашем туксоне? Ведь двигателю абсолютно пофиг сколько прошло именно через застонку - он это меряет на датчике расхода воздуха, а застонка это просто вентиль регулировки.
_VICTOR_ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Рекламные ссылки:
Старий 22.11.2016, 11:00   #5
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від _VICTOR_ Переглянути допис
а как эти мегадоработки обманывают лямбду и датчик расхода воздуха на нашем туксоне
а навіщо їх обманювати? більше повітря - більше бензину
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 12:09   #6
_VICTOR_
Старожил
 
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
а навіщо їх обманювати? більше повітря - більше бензину
Но мы то хотим МЕНЬШЕ ГАЗА
_VICTOR_ зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 13:42   #7
VIC
Админ
0001
 
Аватар для VIC
 
Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від _VICTOR_ Переглянути допис
Но мы то хотим МЕНЬШЕ ГАЗА
нема різниці, дозування топлива відбувається згідно таблиці режимів опираючись на кількість споживаного повітря
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання

* *
VIC зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 21:57   #8
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
а навіщо їх обманювати? більше повітря - більше бензину
Дозволю собі з вами не погодитися: такої лінійної залежності немає навіть при карбюраторному приготуванні суміші, а при системі впорскування і поготів. Якщо уважно прочитати характеристики переважної більшості наших вітчизняних карбюраторів, то там написано так: "карбюратор з падаючим потоком та пневматичним гальмуванням палива". Хто добре розуміється на принципі роботи пневматичного карбюратора мене чудово розуміє.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 22.11.2016, 22:10   #9
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Для всіх тих, хто цікавиться, і для "глибоких скептиків-теоретиків" можу запропонувати наступне. Можна в складчину придбати дросельний патрубок для двигуна нашого автомобіля, я його зможу безкоштовно модернізувати і потім всі з числа приймавших фінансову участь будуть мати можливість його протестувати на власному автомобілі. І, відповідно, висловити свою точку зору. От тоді це буде об'єктивно. А грати в "вірю - не вірю" якось неконструктивно. Якщо хтось зацікавиться з Хмельницького, зможу надати на тестування свій власний.
Більше на дискусії розмінюватися не буду - повірте, я добре знаю свою справу, - і теоретичну, і практичну складову, яку перевірив десятиліттями і сотнями проведених робіт, а проводити "лікбези" вже бажання немає. Та й невдячна це справа.
Всім дякую за участь в дискусії !

Востаннє редагував sergio1965: 22.11.2016 о 22:12. Причина: орфографічна помилка
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Stason-Tucson (23.11.2016)
Старий 23.11.2016, 11:03   #10
Nikolsky
Старожил
Партнер клуба
 
Аватар для Nikolsky
 
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Ой как жалко, что нету у меня больше моей бывшей Hyundai Coupe с мотором G4GC и прошивкой с тушкана , я б вам натестировал по полной и состав смеси бы проверил и все остальное.......но имхо зависимость топливоподачи от потребления объема воздуха хоть и не линейная, но в целом пропорции +- сохраняются, больше воздуха- больше топлива.....иначе смесь становится бедной со всеми вытекающими последствиями. Соглашусь в одном, геометрия впуска очень важна, но вот важна она в основном на мощностных режимах и платить там приходится расходом все равно.
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Nikolsky зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 19:19   #11
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Nikolsky Переглянути допис
Ой как жалко, что нету у меня больше моей бывшей Hyundai Coupe с мотором G4GC и прошивкой с тушкана , я б вам натестировал по полной и состав смеси бы проверил и все остальное.......но имхо зависимость топливоподачи от потребления объема воздуха хоть и не линейная, но в целом пропорции +- сохраняются, больше воздуха- больше топлива.....иначе смесь становится бедной со всеми вытекающими последствиями. Соглашусь в одном, геометрия впуска очень важна, но вот важна она в основном на мощностных режимах и платить там приходится расходом все равно.
А я і не стверджую, що модернізація дросельного патрубка дозволяє їздити без палива. Я зі свого досвіду стверджую інше: суміш стає дещо біднішою і наша адаптивна система управління двигуном дозволяє їздити без коригування в програмі АСУД. Хоча індивідуальне коригування (без фанатизму) в поєднанні з модернізацією дасть тільки користь. Крім того, модернізація дросельного патрубка якраз найефективніше зменшує опір в діапазоні невисоких обертів, 2000 - 4000, тобто, при невисокій потужності. На повній потужності, тобто, на повністю відкритому дроселі, ефекту вже не буде.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 19:57   #12
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Nikolsky Переглянути допис
но в целом пропорции +- сохраняются, больше воздуха- больше топлива.....иначе смесь становится бедной со всеми вытекающими последствиями.
Чуть-чуть теории для тех кто не знает как реализована система пневматического торможения топлива в вертикальных карбюраторах. Смысл в том, что чем больше скорость воздуха во впускном тракте карбюратора, тем сильнее этот воздух давит на топливо в эмульсионном колодце главной дозирующей системы, уменьшая разрежение возле топливного жиклёра и таким образом уменьшая уровень бензина (заменяя бензин воздухом с образованием эмульсии) в этом самом колодце и обедняя смесь. Т.е.,теоретически всё правильно: больше воздуха - больше бензина. Но. Качество смеси, т.е., соотношение "воздух-бензин", становится, и ощутимо, в пользу воздуха, а это значит, что смесь обедняется, и существенно. Но эта "бедность" рассчитана инженером и не выходит за пределы настройки системы. Иначе могут быть последствия
Всё то же самое происходит и в двигателях с впрыском топлива (инжекторных). Но там всё регулирует электроника, а исполняет механика.
Обещал не дискутировать, но не сдержался - мне сложно, когда высказывания сильно отличаются от действительности (практики).
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 20:18   #13
koka-ftp
Аксакал
 
Аватар для koka-ftp
 
Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Чуть-чуть теории для тех кто не знает как реализована система пневматического торможения топлива в вертикальных карбюраторах.
угу, только насколько помню, компенсация смеси осуществляется пневматическим торможением топлива с корректировкой состава смеси системой холостого хода
koka-ftp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 23.11.2016, 20:30   #14
Rostyslav
Постоялец
0155
 
Реєстрація: 31.03.2010
Звідки Ви: Львів
Вік: 54
Авто: Tucson 4WD МКП (2007) ГБО
Дописи: 149
Сказал(а) спасибо: 21
Поблагодарили 14 раз(а) в 6 сообщениях
Типово Відповідь: Re: Расход газа.

Питання до sergio1965
Для розуміння "ціни питання" та "загальної вартості володіння"
Яка орієнтовна вартість дросельного патрубка для Туксона 2.0?
Яка орієнтовна вартість доробки цього патрубка по Вашій методиці?
Дякую!
Rostyslav зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Старий 24.11.2016, 19:44   #15
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від Rostyslav Переглянути допис
Питання до sergio1965
Для розуміння "ціни питання" та "загальної вартості володіння"
Яка орієнтовна вартість дросельного патрубка для Туксона 2.0?
Яка орієнтовна вартість доробки цього патрубка по Вашій методиці?
Дякую!
Для нашого з вами двигуна модернізованого патрубка у мене немає.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Відповідь

Мітки
газ, гбо, расход газа

Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід

Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Трос газа. ОСТОРОЖНО ! DOKTOR Бензиновые 11 30.07.2020 18:52
Заедание педали газа alexa Бензиновые 43 15.08.2016 16:49
Чернигов Качество газа на заправках TAV12 Чернигов - СТО-АЗС 5 15.11.2015 14:46
Луганск Взрыв газа в высотке Запорожец Луганск - Новости, события 6 16.08.2013 11:03
Электронная педаль газа LRM Двигатели TUCSON 15 05.12.2012 15:26

Рекламные ссылки:


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 17:03.


vBulletin 3.8.6 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010
При использовании информации с форума, действующая ссылка на первоисточник обязательна!
Время генерации страницы 2,15718 секунды с 12 запросами