|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Рекламные ссылки: |
Результати опитування: Расход газа литров на 100 км пути | |||
18-20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 3,60% |
16-18 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 10,07% |
14-16 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
86 | 30,94% |
12-14 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
121 | 43,53% |
10-12 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
31 | 11,15% |
8-10 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 0,72% |
6-8 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Голосували: 278. Ви ще не голосували в цьому опитуванні | Отменить свой голос |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
![]() |
#2 |
Старожил
Партнер клуба
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Неправда. Я цей самий "доработчик" з досвідом більше 300 шт. модернізованих дросельних патрубків і відповідально стверджую, що зовсім не обов'язково коригувати параметри АСУД. Принаймні, я модернізував собі дросельні патрубки і на Ланос, і на Тусан, але при цьому ніяких коригувань саме під цю модернізацію не проводив - система у нас адаптивна. Хоча я завжди казав, що при будь-яких якісних змінах в сумішоутворенні абсолютно не зайвим буде коригування параметрів АСУД, або, як ви кажете, "перепрошивка". Простий приклад. При заміні засміченого повітряного фільтра на новий (незасмічений) наповнення циліндрів двигуна покращується (інакше не було б сенсу замінювати повітряні фільтри), але ж ви кожного разу "прошивку" не міняєте - під чистий фільтр, а потім під засмічений ? Зрозуміло, що не міняєте. І якщо замінюєте спрацьовані свічки на нові, теж в роботі двигуна проходять якісні зміни, але заміна свічок зовсім не вимагає коригування програми АСУД. Так само із модернізацією дросельного патрубка.
|
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Stason-Tucson (21.11.2016) |
![]() |
#4 |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]()
Скажите, на запоре и карбовазе эти лоховские "доработки" понятны, а как эти мегадоработки обманывают лямбду и датчик расхода воздуха на нашем туксоне? Ведь двигателю абсолютно пофиг сколько прошло именно через застонку - он это меряет на датчике расхода воздуха, а застонка это просто вентиль регулировки.
|
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
а навіщо їх обманювати? більше повітря - більше бензину
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Старожил
Реєстрація: 21.03.2013
Звідки Ви: Харьков
Авто: Tucson 2.0 4WD 5МП
Дописи: 624
Сказал(а) спасибо: 101
Поблагодарили 81 раз(а) в 61 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
нема різниці, дозування топлива відбувається згідно таблиці режимів опираючись на кількість споживаного повітря
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Дозволю собі з вами не погодитися: такої лінійної залежності немає навіть при карбюраторному приготуванні суміші, а при системі впорскування і поготів. Якщо уважно прочитати характеристики переважної більшості наших вітчизняних карбюраторів, то там написано так: "карбюратор з падаючим потоком та пневматичним гальмуванням палива". Хто добре розуміється на принципі роботи пневматичного карбюратора мене чудово розуміє.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Для всіх тих, хто цікавиться, і для "глибоких скептиків-теоретиків" можу запропонувати наступне. Можна в складчину придбати дросельний патрубок для двигуна нашого автомобіля, я його зможу безкоштовно модернізувати і потім всі з числа приймавших фінансову участь будуть мати можливість його протестувати на власному автомобілі. І, відповідно, висловити свою точку зору. От тоді це буде об'єктивно. А грати в "вірю - не вірю" якось неконструктивно. Якщо хтось зацікавиться з Хмельницького, зможу надати на тестування свій власний.
Більше на дискусії розмінюватися не буду - повірте, я добре знаю свою справу, - і теоретичну, і практичну складову, яку перевірив десятиліттями і сотнями проведених робіт, а проводити "лікбези" вже бажання немає. Та й невдячна це справа. Всім дякую за участь в дискусії ! Востаннє редагував sergio1965: 22.11.2016 о 22:12. Причина: орфографічна помилка |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | Stason-Tucson (23.11.2016) |
![]() |
#10 |
Старожил
Партнер клуба
Реєстрація: 08.06.2010
Звідки Ви: Николаев
Авто: Hyundai Sonata
Дописи: 527
Сказал(а) спасибо: 10
Поблагодарили 114 раз(а) в 85 сообщениях
|
![]()
Ой как жалко, что нету у меня больше моей бывшей Hyundai Coupe с мотором G4GC и прошивкой с тушкана , я б вам натестировал по полной и состав смеси бы проверил и все остальное.......но имхо зависимость топливоподачи от потребления объема воздуха хоть и не линейная, но в целом пропорции +- сохраняются, больше воздуха- больше топлива.....иначе смесь становится бедной со всеми вытекающими последствиями. Соглашусь в одном, геометрия впуска очень важна, но вот важна она в основном на мощностных режимах и платить там приходится расходом все равно.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() Всё то же самое происходит и в двигателях с впрыском топлива (инжекторных). Но там всё регулирует электроника, а исполняет механика. Обещал не дискутировать, но не сдержался - мне сложно, когда высказывания сильно отличаются от действительности (практики). |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.09.2014
Звідки Ви: Ирпень
Вік: 41
Авто: Hyundai Tucson I 2.0 4WD
Дописи: 3.308
Сказал(а) спасибо: 913
Поблагодарили 1.501 раз(а) в 761 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Постоялец
![]() Реєстрація: 31.03.2010
Звідки Ви: Львів
Вік: 54
Авто: Tucson 4WD МКП (2007) ГБО
Дописи: 149
Сказал(а) спасибо: 21
Поблагодарили 14 раз(а) в 6 сообщениях
|
![]()
Питання до sergio1965
Для розуміння "ціни питання" та "загальної вартості володіння" ![]() Яка орієнтовна вартість дросельного патрубка для Туксона 2.0? Яка орієнтовна вартість доробки цього патрубка по Вашій методиці? Дякую! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Старожил
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
|
![]()
Для нашого з вами двигуна модернізованого патрубка у мене немає.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Мітки |
газ, гбо, расход газа |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Трос газа. ОСТОРОЖНО ! | DOKTOR | Бензиновые | 11 | 30.07.2020 18:52 |
Заедание педали газа | alexa | Бензиновые | 43 | 15.08.2016 16:49 |
Чернигов Качество газа на заправках | TAV12 | Чернигов - СТО-АЗС | 5 | 15.11.2015 14:46 |
Луганск Взрыв газа в высотке | Запорожец | Луганск - Новости, события | 6 | 16.08.2013 11:03 |
Электронная педаль газа | LRM | Двигатели TUCSON | 15 | 05.12.2012 15:26 |
Рекламные ссылки: |