|
Реєстрація | Articles | Все альбомы | ЧаПи | Календар | Новые темы | Пошук | Нинішні дописи | Позначити усі розділи як прочитані |
Дизельный двигатель (CRDI) все что касается дизельных авто |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#11 |
Новичок
Реєстрація: 12.02.2010
Звідки Ви: Львів
Вік: 50
Авто: Чері Амулет
Дописи: 38
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 6 раз(а) в 3 сообщениях
|
![]()
Це не каталізатор, а окремий пристрій для очищення вихлопу від сажі. А зворотній зв"язок там по датчику диференційного тиску, який порівнюючи тиск на вході і виході фільтра дає інформацію про забитість фільтра блоку управління двигуном, і коли сажі забагато, включається процес регенерації, тобто випалювання надлишкової сажі з фільтра.
На українських 112кс Туксонах їх немає,а встановлюються вони на версії 140кс, зі змінною геометрією турбіни та нові моделі. Востаннє редагував Novik: 05.04.2012 о 17:19. Причина: 112кс (помилково написав 102кс, соррі) |
![]() |
![]() ![]() |
Мітки |
сажевый фильтр |
Параметри теми | |
Параметри перегляду | |
|
|
Рекламные ссылки: |