|
Сделано, доработано своими руками. Сделай сам. |
Рекламные ссылки: |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#31 |
Активист
![]() Реєстрація: 06.12.2011
Звідки Ви: Киев
Вік: 73
Авто: Tucson 2,0 4WD АКПП
Дописи: 9.969
Сказал(а) спасибо: 5.545
Поблагодарили 4.131 раз(а) в 1.955 сообщениях
|
![]()
1 - треба дізнатися особливості датчика. Може він лише пороговий (лампочка горить - не горить) і не має "пропорційної" ділянки характеристики "тиск/опір"
2 - мабуть доцільніше вивести на прилад температури антифризу? 3 - для інформативності бортовий вольтметр слід робити з "розтягненою шкалою", а по поділках "у попугаях" важко буде зорієнтуватися. Мабуть простіше виводити інформацію на світлодіодну шкалу типу індикатора повного приводу. Як варіант - дістати раритет - авіаційний прилад з трьома стрілками. приблизно такий: ![]()
__________________
Ведь это уже не бескрайний простор, Когда там стоит хоть один семафор! |
![]() |
![]() ![]() |
|
|
Рекламные ссылки: |