|
Сделано, доработано своими руками. Сделай сам. |
Рекламные ссылки: |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#1 |
Новичок
Реєстрація: 31.03.2010
Звідки Ви: Lviv
Вік: 41
Авто: Tucson
Дописи: 10
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 45 раз(а) в 4 сообщениях
|
![]()
Всім привіт!
Пропоную вам маленький фото-звіт встановлення лебідки на Tucson. Поїхали: 1. Знімаємо бампер 2. Знімаємо підсилювач бампера: 3. Усвідомлюємо, що кріплення під лебідку немає до чого толком прикрутити, тому випиваємо по 50 і вирізаємо болгаркою прямокутний отвір в лонжероні: 4. Оглядаємо внутрішній простір і зварюємо отаку приблуду (точніше 2): 5. Вставляємо це все в лонжерон і сверлимо 4 дірки (2 верхні не наскрізні, бо з середини на лонжерон прикручений датчик деформації, 2 нижні дірки наскрізь - тому на "приблуді" вварені втулки, щоб можна було це все стягнути наскрізними болтами): 6. Виставляємо зазори до радіатора і прямо на машині прихвачуємо кутник - це буде задня стінка кріплення під лебідку: 7. Так захопився процесом, що забув сфоткати проміжний результат. Приварюємо передній кутник: 8. Все гарно обварюємо + добавляємо ребра жосткості на згинах: 9. Грунтуємо + чекаємо хай сохне: 10. Поки все сохне, привезли новеньку "няшку": 11. Молотком і матюками впихаємо не впихуєме: 12. Кріпимо лебідку і клюс: 13. Підрізаємо кріплення підсилювача: 14. і крутимо його на штатне місце: 15. Приміряємо і підпилюємо бампер: 16. Вирішив збільшити виріз (його і так закриватиме номерний знак) для кращого доступу до троса на всяк випадок + решітка: 17. Блок керування гарно став під бампером: 18. Загальний вигляд: На цьому все. залишилося тільки купити і поставити "вимикач плюса", щоб не їздити з постійно підлюченими проводами і вивести розетку для підключення пульта керування. Вибачайте за якість фотографій - фоткав на електрод. Велике дякую мому колезі, який мені допомагав з цим всім ділом. Коментарі і запитання вітаються!
__________________
Ma®io |
![]() |
![]() ![]() |
28 пользователя(ей) сказали cпасибо: | AkselDuh (25.06.2013), aleksandr (24.06.2013), Alexandr_sa (02.07.2013), Andrew (24.06.2013), BOUNCE (24.06.2013), cargo (04.11.2013), FLAME007 (25.06.2013), g4aleks (24.06.2013), KoDmiS (24.06.2013), kontradmiral (12.06.2014), kosha (24.06.2013), KVAn (20.07.2013), maestro (25.06.2013), martinshors (17.06.2014), palysik (26.06.2013), Poshtarik (25.06.2013), RED-LINE (12.06.2014), sabid (30.06.2013), SanSan (05.10.2013), Serg090 (13.06.2014), Serg21 (24.06.2013), Sergio69 (24.06.2013), Snayper (24.06.2013), Stason-Tucson (24.06.2013), stin_ua (24.06.2013), w202mb (03.07.2013), YV (21.07.2013), Дима(90) (19.07.2013) |
![]() |
#2 |
Активист
![]() Реєстрація: 13.08.2008
Звідки Ви: Днепр-сити
Вік: 50
Авто: TUCSON
Дописи: 7.980
Сказал(а) спасибо: 397
Поблагодарили 2.347 раз(а) в 1.236 сообщениях
|
![]()
Рекламные ссылки:
![]() Только не понятно, нафига это Тушке, без понижайки и межколёсной ? Тем более, что лебёдка-только "вперёд", тогда как Тушку вынимают обычно "назад" ![]() ИМХО, лишнее это, не то авто для говен.
__________________
Слава Україні! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Заблокирован
изгн
Реєстрація: 12.04.2011
Звідки Ви: Москва-Киев-Ровно-Тернополь
Вік: 58
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD у942св
Дописи: 3.881
Сказал(а) спасибо: 2.894
Поблагодарили 868 раз(а) в 541 сообщениях
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Новичок
Реєстрація: 31.03.2010
Звідки Ви: Lviv
Вік: 41
Авто: Tucson
Дописи: 10
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 45 раз(а) в 4 сообщениях
|
![]()
Погодьтеся, що без понижайти легше сісти навіть в меленькій калюжці. Говна я місити не збираюся, але от повернутися з рибалочки чи шашличка завжди хочеться
![]() В мене були випадки - їдеш по гриби поки сухо, а от після дощику повернутися буває складнувато, от тому і вирішив поставити. Може ще комусь допоможу в майбутньому...
__________________
Ma®io |
![]() |
![]() ![]() |
Рекламные ссылки: |
![]() |
#5 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 08.10.2009
Звідки Ви: Киев
Вік: 52
Авто: Tucson 2.0 АТ, BRC
Дописи: 1.445
Сказал(а) спасибо: 128
Поблагодарили 713 раз(а) в 242 сообщениях
|
![]()
Рацпредложение хорошее. Исполнение красивое.
![]() Жаль только, что в виду отсутствия рамы лебедку по-человечески не закрепить (в Нивах иначе исполняется). Вследствие этого: из положения "зависание на мостах" лучше лебедку не разматывать, за проушины не дергать, и, не дай Бог, в сторону не лебедиться...И 30 кг. дополнительной нагрузки на переднюю ось бесследно не пройдут. ![]() Динамический ("рывковый") трос - наше все!
__________________
«Не воображайте, что неучастие в политике сможет уберечь вас от ее последствий» Отто фон Бисмарк. |
![]() |
![]() ![]() |
Пользователь сказал cпасибо: | g4aleks (24.06.2013) |
![]() |
#6 |
Старейшина
![]() Реєстрація: 08.10.2009
Звідки Ви: Киев
Вік: 52
Авто: Tucson 2.0 АТ, BRC
Дописи: 1.445
Сказал(а) спасибо: 128
Поблагодарили 713 раз(а) в 242 сообщениях
|
![]()
И еще одно замечание, уж простите за оффтоп.
Существуют 12 вольтовые электрические лебедки, которые, в случае необходимости, просто крюком цепляются к нашим штатным проушинам. Как спереди, так и сзади. После применения лебедка отправляется в багажник. А при городском режиме эксплуатации авто - находится в гараже.
__________________
«Не воображайте, что неучастие в политике сможет уберечь вас от ее последствий» Отто фон Бисмарк. |
![]() |
![]() ![]() |
3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
![]() |
#7 | |
Заблокирован
изгн
Реєстрація: 12.04.2011
Звідки Ви: Москва-Киев-Ровно-Тернополь
Вік: 58
Авто: TUCSON 2.0 АТ 4WD у942св
Дописи: 3.881
Сказал(а) спасибо: 2.894
Поблагодарили 868 раз(а) в 541 сообщениях
|
![]() Цитата:
![]() Ну не полезет же он на ней в пампасы!? :what: Зато всегда сможет сам себя выдернуть со своей дачи... Отправленные с моего Transformer TF101 с помощью Tapatalk 4 Beta |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Новичок
Реєстрація: 31.03.2010
Звідки Ви: Lviv
Вік: 41
Авто: Tucson
Дописи: 10
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 45 раз(а) в 4 сообщениях
|
![]() Цитата:
А, ну і на ниву кріпиться аналогічно - там немає рами, а тільки 2 лонжерона такої самої точщини, до яких то все кріплять.
__________________
Ma®io |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Старейшина
![]() Реєстрація: 08.10.2009
Звідки Ви: Киев
Вік: 52
Авто: Tucson 2.0 АТ, BRC
Дописи: 1.445
Сказал(а) спасибо: 128
Поблагодарили 713 раз(а) в 242 сообщениях
|
![]() Цитата:
Первый момент: сидящий на мостах Тушкан - это 3-4 тонны нагрузки на лебедку. Бог с ней, с этой лебедкой, но конструкция из уголка не выдержит. При боковом лебежении - выломает клюз. И парни забыли вырезать ревизионное окошко для контроля намотки троса. Трос, при намотке на одну сторону, легко (даже очень легко) разрывает саму лебедку. Поэтому я и выдал первый пост, чтобы обратить внимание на опасность такой конструкции. То, что они ее будут переделывать - сомнений нет. Главное, чтобы никто не пострадал. А второй пост - для тех, кто, возможно, задумается и захочет повторить эксперимент.
__________________
«Не воображайте, что неучастие в политике сможет уберечь вас от ее последствий» Отто фон Бисмарк. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Активист
![]() Реєстрація: 13.08.2008
Звідки Ви: Днепр-сити
Вік: 50
Авто: TUCSON
Дописи: 7.980
Сказал(а) спасибо: 397
Поблагодарили 2.347 раз(а) в 1.236 сообщениях
|
![]()
Я про ногу не помню. Ссылка есть ?
__________________
Слава Україні! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Новичок
Реєстрація: 31.03.2010
Звідки Ви: Lviv
Вік: 41
Авто: Tucson
Дописи: 10
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 45 раз(а) в 4 сообщениях
|
![]()
Ні, не забули. На фото номер 16 чітко видно. Цей отвір закривається номером. Якщо його розмір буде не достатній - збільшимо.
__________________
Ma®io |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 27.06.2009
Звідки Ви: Киев-Berlin
Вік: 50
Авто: M-B GLA;RR S;Corsa;D.Diab
Дописи: 2.860
Сказал(а) спасибо: 633
Поблагодарили 783 раз(а) в 280 сообщениях
|
![]()
Зачет! Молодцы!
Я бы побоялся ставить лебедку на не рамный автомобиль... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Админ
![]() Реєстрація: 20.01.2008
Звідки Ви: Київ
Вік: 58
Авто: Тойота
Дописи: 27.203
Сказал(а) спасибо: 3.287
Поблагодарили 6.807 раз(а) в 3.906 сообщениях
|
![]()
теперь крепление номера нужно переделать "на петлях", чтобы можно было отбросить и открыть окно контроля
плохо то, что теперь любой тычек сразу в лонжерон
__________________
Найрозумніша відповідь на дурне питання - мовчання * ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Активист
Реєстрація: 11.11.2009
Звідки Ви: Полтава
Вік: 51
Авто: Hundai Tucson 2.0 МТ,4WD
Дописи: 6.014
Сказал(а) спасибо: 1.185
Поблагодарили 1.060 раз(а) в 649 сообщениях
|
![]()
сделано класно!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Аксакал
![]() Реєстрація: 08.04.2008
Звідки Ви: Київ, Оболонь - Вишгород
Вік: 39
Авто: TUCSON 2.0 4WD МТ ГБО
Дописи: 4.242
Сказал(а) спасибо: 1.385
Поблагодарили 1.292 раз(а) в 561 сообщениях
|
![]()
самий класний варіант зйомна лебідка, можна прикріпити і спереду і ззаду.
ОФФ Да це було дуже страшно, все сталось на моїх очах. Завжди стараюсь триматись подалі від тросів, особливо коли видьоргують машину, не відомо, який стан проушин і тросу. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|
|
Рекламные ссылки: |