Цитата:
Допис від Колесик
...................................тож машина по півгодини по годині стоїть на холоді і скажу вам з одіялом і картонкою двигун таки менше захолоняє..................
|
Я теж не лінуюся та на час стоянки накриваю двигун. Якщо на 2 - 3 години, то реально допомагає. І не має особливого значення бензиновий чи дизельний. До того ж, якщо сильний вітер, то стараюся ставити автомобіль задком до вітру, хоча комусь може здатися, що це вже "збочення".
p.s. Безумовно, якщо конструкція двигуна дозволяє йому швидко прогріватися, то жодних "перетискань патрубків" не потрібно, але якщо конструктивно старенький дизель, за словами його власника, в мороз прогріти дуже важко, то будь-який метод буде тільки корисним. Можливо, сучасні дизельні моторні мастила цим вже не страждають, але колись, пам'ятаю, дизельні мастила в непрогрітому стані давали низькотемпературні відкладення.