Перегляд одного допису
Старий 09.08.2020, 09:55   #12
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: гбо 4 го поколения и вариатор.

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
варіатор додає стиснення і повітря? може лямбду відключає? на мою думку просто повезло з якістю газу
Моє пояснення. У карбюраторних двигунів був трамблер, який керував кутом випередження запалювання (як в "+", так і в "-") і складався він з відцентрового ("центробежного") автомата, який міняв кут запалювання в залежності від обертів КВ (функція варіатора 2D), та з вакуумного автомата, який міняв кут запалювання в залежності від розрідження за дросельною заслінкою, тобто, від навантаження на двигун (додаткова функція варіатора 3D порівняно з 2D).
Тобто, варіатор 2D враховує тільки оберти КВ двигуна, а 3D - і оберти, і навантаження на двигун, що дуже важливо для кута запалювання.
Заправлявся вже з 10 разів на різних заправках, в основному на WOG, декілька разів на АВАНТАЖ та БРСМ. Значить, повезло, якість у всіх стабільна. Плавне рушання з місця, тільки зі щепленням, як з дизельним двигуном, різниця з 2D доволі відчутна, особливо, якщо трішки вгору. Але їздив і на бензині, еластичність теж краща.
Нікого не агітую, просто ділюся (для того і форум) своїми враженнями та відчуттями - повірте, за 36 років вони щось таки та вартують...
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
olegoo (10.08.2020)
 
Время генерации страницы 1,20051 секунды с 9 запросами