Цитата:
Допис від Alex Under
Ну, з таким підходом, тебе можна приравняти до хрустів, які наважуються кататися взимку.
Тому що:
По-перше, я написав про два тижні - і це не "календарна" зима, а "погодна" зима, тобто буде "зимня" температура.
По-друге, якщо ти досі віриш у життя зимою із літньою гумою, навіть на сухому асфальті, то складається враження, що ти пишеш десь із Африки, де про зиму чули з Тирнетів. Ті вважаєш, що якщо біля твого дому чистий та сухий асфальт, то такий асфальт буде по усьому місту? По усій країні? Ну-ну...

|
Я за безпеку руху, тому практично зі всім згоден, просто я проти крайнощів (виключно з моєї точки зору). А щоб в міжсезоння, про всяк випадок, у мене був запас по щепних якостях моїх шин, що перевірено моєю практикою, то й придбав для їзди і влітку, і в міжсезоння згаданий мною Taurus 701 4х4 SUV, на якому написано "M+S". Працює добре, був навіть випадок, коли я подумав що я на суто зимових шинах. При "плюсових" температурах різниця між нами і моїми зимовими бюджетними Nexen (Roadstone) Winguard Ice SUV абсолютно не відчутна. То для чого мені у відносно безпечних умовах "пиляти" суто зимові шини, якщо вони мені будуть потрібні у відповідних умовах, коли висота протектору і глибина ламелів (окрім хімскладу самої гумової суміші) має дуже велике практичне значення ?
Нікого ні до чого не закликаю, просто, це форум, де всі діляться своїм досвідом, і позитивним, і негативним.