Вигнуту полосу приварюємо проріззю впритул до внутрішньої сторони стакана амортизатора. Якщо дивитись згори, то шток має бути по центру. Це потрібно, щоб пружина розмістилась по центру стакана. Обрізаємо зайву частину стакана, ставимо пружину:

Встановлюємо на машину:

Зверніть увагу, пружина стає в положенні витками на зовні.
Ну і машина загалом:

За місяць часу був і на трасі, і на легкому бездоріжжі, і добряче завантаженим. Враження позитивні. Машина стала більш "збита до купи". Тепер не боюсь лежачих поліцейських, жодного пробоя по відбійникам.
Спереду Фобос, там дріт 16 мм проти 15 мм заводьких. Ліфт +25 мм.
Кому ще щось цікаво, питайте