Перегляд одного допису
Старий 21.08.2018, 08:51   #9
Doutor
Аксакал
0230
 
Аватар для Doutor
 
Реєстрація: 12.02.2017
Звідки Ви: Краматорськ
Вік: 50
Авто: TUCSON 2.0i 5MT 4WD FULL
Дописи: 4.342
Сказал(а) спасибо: 3.006
Поблагодарили 2.168 раз(а) в 830 сообщениях
Типово Відповідь: Вібрація при гальмуванні

Я теж схиляюся до думки про гуму. Але, справа може бути не в балансуванні гуми, а в протекторі. Усі звертають увагу на те, що в процесі гальмування, диск треться об колодки, але забувають що при цьому, гума треться по асфальту. І, якщо, шосейна, гладенька гума це робить рівномірно, то гума А/Т, з її блоками та ламелями (як у мене, наприклад, на Geolandar'і) ніби-то "перескакує" блоками, що дає ефект, схожий на вібрацію. Помітив це одразу, як перейшов із повністю лисих шосейних Premiori Solazo на А/Т Youkohama. При цьому, якщо легенько пригальмовуєш, то нічого взагалі не чутно, а ефект починається при інтенсивному гальмуванні, але, хоч він і схожий на вібрацію, я б скоріш, назвав його "гудінням".
Теж саме проявляється і при їзді велосипедом. У мене є різна гума, так ось, коли зі сліків, переходиш на шипасті покришки, що при інтенсивному розгоні, що при гальмуванні, виникає такий самий ефект, і на велосипеді він тим явніше чутний, чим рівніше асфальт.
__________________
Doutor зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
Bad (21.08.2018)
 
Время генерации страницы 0,67622 секунды с 9 запросами