Цитата:
Допис від VIC
а войлок в міжрадіаторному просторі?
|
Так для того ж і знімаю бампер, щоб краще видалити цей "войлок", по-українськи - "повсть", що накопичується між радіатором та конденсором в процесі експлуатації. Інакше ККД промивання значно менша.
Питання: то як все ж таки програмно заставити вентилятор конденсора вмикатися не зразу при увімкненні кондиціонера, а саме при критичному збільшенні тиску в системі ? При їзді на гірських шосе (мається на увазі рух зі швидкістю від 60 км/год.) завантаженого автомобіля з увімкненим ближнім світлом фар та кондиціонером, зменшення споживання електроенергії додасть нашому двигуна трішки так йому необхідних сил... Ось в цьому і весь сенс роботи вентилятора конденсора не постійно, а періодично.