Цитата:
Допис від DRAKO
Улыбнула тема в очередной раз. Люди не доверяя штатной ставят дополнительные сигналки, а потом в иннете пишут какую поставили облегчая тем самым работу потенциальным угонщикам. Глупее только наклеивать на стекло стикер от установленной сигналки
|
Досвідчена людина і так за деякими ознаками визначить, що за сигналка стоїть, принаймні бренд. Але якщо зроблено професійно - це не допоможе у разі коли система не грабається і до захісних ланцюгів доступ зроблено важким.
Звісно, що в умовах СТО, гаражу, будь-яку систему можна демонтувати. Питання - у часі. Зараз поширений електронний угон - коли граберами вскривається штатка або встановлена система, через діагностичний роз'єм вимикається штатний іммо (це легко робиться на Тойотах\Лексусах, Хондах\Акурах, Маздах, а с деякого часу - на ВАГ груп до кінця 2015 року), перехоплюється сигнал мітки хендсфрі ("вудка").
Досить рідко зловмисники лізуть у жгути - теж стали сучасні.
І нагадаю, що у справі захисту саме від угону працює принцип "Не треба бігати швидше за ведмідя, досить біжати швидше товариша".
Тобто якщо через 200-300 метрів стоїть така сама машина але без сигналки, на штатці, то ніхто ту машину з Пандорою або Старлайном, або іммо колупати не буде - беруть те, що простіше взяти.
Як на мене, то залишатись на штатці Тушкана - хоча і значно менший, ніж у випадку Тойот та Хонд але ризик є. Виручає що Хьонде як бренд в принципі не дуже цікавий зловмисникам та що наш Тушкан вже давно не трендова машина.
Щодо угонів дорогих машин з гарними сигналками - у більшості це підготовлені угони (завчасно прописана додаткова мітка та ключ наприклад), або поставлено тупо - наприклад слейвом до грабаной штатки без захисту по мітці. Таке дійсно буває у офіциалів.