Цитата:
Допис від Gonzo
Навіть не знаю що я можу сказати в даній ситуації, якось незрозуміло і дивно це все виглядає - за умови що двигун технічно справний (але щось слабо віриться, повинно щось бути)
Я ж сам вже два роки їжджу на ньому і роблю три заміни в рік - то вже б мав двигун замінити
та й інші вже не перший раз беруть, але таких ситуацій я не чув
Нажми для просмотра всего текста
якщо йти згідно наданої тобою інформації по шелу Shell HX7 5W-40
то моїм аналогом має бути Platinum MaxExpert C3 5W-40 (490грн)(яке можливо скоро сам буду заливати, або 5W30, через те що виробник натякнув що знімає з виробництва те що лию наразі, наразі виясняю ситуацію - де собака зарита)
Якщо є бажання поекспериментувати - я візьму на себе половину вартості банки (300грн)
Хоча я впевнений що проблема в іншому (адже я від заміни до заміни 12-14 тис виливаю лише залишок з каністри, а це менше літри)
|
Ігоре, дякую за пропозицію, але повернуся до Shell - виключно для "чистоти експерименту".
А було так. Придбав 4,5 л мастила, залив 3,2 л, решту - 1,3 л, залишив щоб потім при пробігові 5 тис. викачати і залити 1,3 л свіжого. Але так не вийшло через поступове зникнення мастила і необхідність просто доливати залишене в замін зниклого. До того ж, довелося восени минулого року в тебе докупити ще 1л, але вже не "газового", яке теж майже все "з'їлося". Така реальність. Буду шукати причину.