Перегляд одного допису
Старий 06.04.2018, 10:02   #116
Gonzo
Старожил
 
Аватар для Gonzo
 
Реєстрація: 04.08.2010
Звідки Ви: м.Львів-м.Новояворівськ
Вік: 44
Авто: Tucson 2.0 4WD МТblue ГБО
Дописи: 519
Сказал(а) спасибо: 116
Поблагодарили 169 раз(а) в 98 сообщениях
Типово Re: Відповідь: Масла, змазки, охолоджуючі рідини ORLEN (Польша)

Цитата:
Допис від sergio1965 Переглянути допис
Наїздив на цьому мастилі 11400 км і двигун "з'їв" його аж 2,3 л (в т. ч. 1 л не "газового"), тобто, 2,0 л/10 тис. км. Забагато. Перед цим мастилом використовувалося Shell HX7 5W-40 і витрати складали близько 0,8 л/10 тис. км. Режим роботи двигуна надзвичайно спокійний - 2 - 3 тис. об./хв., досить рідко - до 3,5 - 4 тис. об./хв. До того ж, 90% пробігу складає заміське шосе.
Навіть не знаю що я можу сказати в даній ситуації, якось незрозуміло і дивно це все виглядає - за умови що двигун технічно справний (але щось слабо віриться, повинно щось бути)
Я ж сам вже два роки їжджу на ньому і роблю три заміни в рік - то вже б мав двигун замінити
та й інші вже не перший раз беруть, але таких ситуацій я не чув
Нажми для просмотра всего текста


якщо йти згідно наданої тобою інформації по шелу Shell HX7 5W-40
то моїм аналогом має бути Platinum MaxExpert C3 5W-40 (490грн)(яке можливо скоро сам буду заливати, або 5W30, через те що виробник натякнув що знімає з виробництва те що лию наразі, наразі виясняю ситуацію - де собака зарита)

Якщо є бажання поекспериментувати - я візьму на себе половину вартості банки (300грн)
Хоча я впевнений що проблема в іншому (адже я від заміни до заміни 12-14 тис виливаю лише залишок з каністри, а це менше літри)
__________________
[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ][Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. ]
Gonzo зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 1,56153 секунды с 9 запросами