Показать сообщение отдельно
Старый 08.09.2017, 08:55   #22
Fedorovich
Новичок
 
Регистрация: 19.08.2017
Адрес: Ternopil
Авто: TUCSON
Сообщений: 11
Сказал(а) спасибо: 4
Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
По умолчанию Re: гбо 4 го поколения и вариатор.

Цитата:
Сообщение от newbe Посмотреть сообщение
Прохання поділися даними ...
Редуктор Tomasetto Artic,форсунки Hana Red Single,блок Stag-4 Q-BOX Plus. Форсунки максимально близько до впускного колектора.Вкрутки в колектор використав кутові GZ-1292.Трубопроводи термопластикові Faro.Хомути на тосольні рукави поставив пружинного типу,так надійніше.
Варіатор Stag TAP 03/2 з підключенням до розподільчого валу.Кути випередження від 9 на холостих до 0 на 4000.Тяга зросла відчутно,провокує до активної їзди.
Настройку проводив до і після установки варіатора.
Про необхідність установки варіатора написано багато,немає змісту повторювати.Кожен вирішує сам.Скажу тільки один факт.Раніше від двигуна несло жаром,тепер так як і на бензині.
Fedorovich вне форума   Ответить с цитированием Вверх
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
newbe (10.09.2017), хирург Тарас (10.09.2017)
 
Время генерации страницы 9.38882 секунды с 9 запросами