Цитата:
Допис від newbe
Міняйте на Баракуду. Якщо на бензині все супер, клапана відрегульовані і редуктор не Аляска, то перша рекомендація при будь-яких проблемах з ГБО - викинути валтеки. Такі справи у польських інсталяторів, Баракуду вони полюбляють, кажуть що вони навіть кращі за Хани, як мінімум, менший шурхіт під час праці, а як максимум, ресурс кращий. Фільтр з відстійником обов'язково.
Практично, на валтеках дуже часто форсунки відхиляються від калібраційних параметрів у різні сторони. Два циліндри будуть працювати на багатій суміші, два на бідній. Корекції ECU будуть в нормі, а клапана через 30 тисяч км на заміну на двох циліндрах.
Баракуди потягнуть цілий діапазон обертів і навантажень двигуна (при відповідному редуторі).
Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk
|
Змінив на Барракуди. Автомобіль поїхав значно краще, особливо відчутно на гірських карпатських дорогах. По витратах газу - не більше, це точно, можливо, навіть дещо менше. На газі із заправок БРСМ - 10,0 л/100 км, із заправок "Укрнафта" - 10,6. Спробую ще WOG і ОККО.
Всім дякую за рекомендації та поради.