Перегляд одного допису
Старий 28.07.2017, 20:36   #1185
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Выбор системы ГБО на Туксон

Цитата:
Допис від newbe Переглянути допис
Міняйте на Баракуду. Якщо на бензині все супер, клапана відрегульовані і редуктор не Аляска, то перша рекомендація при будь-яких проблемах з ГБО - викинути валтеки. Такі справи у польських інсталяторів, Баракуду вони полюбляють, кажуть що вони навіть кращі за Хани, як мінімум, менший шурхіт під час праці, а як максимум, ресурс кращий. Фільтр з відстійником обов'язково.

Практично, на валтеках дуже часто форсунки відхиляються від калібраційних параметрів у різні сторони. Два циліндри будуть працювати на багатій суміші, два на бідній. Корекції ECU будуть в нормі, а клапана через 30 тисяч км на заміну на двох циліндрах.

Баракуди потягнуть цілий діапазон обертів і навантажень двигуна (при відповідному редуторі).

Надіслано від мого ONEPLUS A3003, використовуючи Tapatalk
Змінив на Барракуди. Автомобіль поїхав значно краще, особливо відчутно на гірських карпатських дорогах. По витратах газу - не більше, це точно, можливо, навіть дещо менше. На газі із заправок БРСМ - 10,0 л/100 км, із заправок "Укрнафта" - 10,6. Спробую ще WOG і ОККО.
Всім дякую за рекомендації та поради.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Пользователь сказал cпасибо:
newbe (28.07.2017)
 
Время генерации страницы 1,37051 секунды с 9 запросами