Цитата:
Допис від Tabbycat
Все про що тут і в "разводах" писали. 
Особисто я вважаю ненормальним, коли я відкриваю картку, кладу гроші і не отримую паперового договору з підписами і печаткою. Коли банк не прийняв у мене заяву про хибну транзакцію (як радила зробити Милая Джинджер), а питання списання грошей намагалися вирішити в голосовому режимі з номеру, на який я не можу зателефонувати. Так, я поважаю Коломойського, але в Приват серйозну суму не поклав би.
|
1.Те що в "разводах" писали, то так про "дірки" не довели, а мною було доведене зворотнє.
2. Маю депозит в ПрБ і паперовий договір є, один мінус і гадаю, що 100% в усіх банках, змінити будь-які умови цього договору зі сторони клієнта неможливо!

3. За питання списання коштів в голосовому режимі нічого не можу відповісти, т.я. дане питання не вивчав.
4. На жаль, а може на щастя, Бєня з 19.12.2016 відношення до ПриватБанку вже немає...