Цитата:
Допис від Колесик
так ,нажаль Мкпп у нас має свої вади більше це стосується дизельних версій ,про те бензинки не відстають минулого літа ми з дружиною зібралися у Карпати на відпочинок а тріск мене вже порядком дістав то ж я вирішив вдруге замінити щеплення але причиною виявився люфт пари первинного валу і ведучої шестерні п'ятої передачі робити ремонт коробки не було часу тому терміново придбав "вживану " коробку і поїхали відпочивати ,наразі все працює не погано але коробка четвертого року вже підвиває в деяких режимах на холостих прослуховується характерне "вовкання" первинного валу і т п тому було прийняте рішення відремонтувати свою рідну коробку були замінені підшипники дефіренціалу первинний вал і шестерня 5 передачі все вилилось в суму 9. 3 тис гр все робив сам також був виявлений ще один дефект у нас на двох підшипниках встановлюються регулюючі кільця так от вони в моїй коробці були підібрані неправильно прийшлось виготовити нові ,аби в зібраній коробці витримати правильний натяг .....наразі коробка чекає свого часу або стара вийде з ладу або при черговій заміні щеплення то що ....
|
Була така ж проблема з 5-ою передачею, теж спочатку грішили на зчеплення. Моєму автомобілю 90% пробігу припадає на заміські шосе, стараюся 5-ту передачу використовувати на швидкостях від 80 км/год. Якщо ж швидкість 80 км/год. припадає на підйом і на 5-ій передачі двигун тягне без зменшення обертів (обертів не набирає, але й не скидає), то все рівно стараюся перейти на 4-ту передачу - так і для двигуна легше, і на 5-ту передачу навантаження менші.