1. Теж знімав карданний вал колись давно перед поїздкою в Грецію. Результат - на 1,3 л витрати бензину були меншими (7,2 замість 8,5). Але, гадаю, більше половини економії - заслуга саме більш якісного європейського палива. Та й недоливу, думаю, там практично немає.
2. Взагалі витрати палива заміряються по спеціальній методиці і експлуатаційною нормою не являються - це контрольні цифри для перевіряння технічного стану автомобіля в цілому. Ніхто з нас таких замірів, я переконаний, не проводив, тому і говорити про об'єктивність наявних у нас цифр, гадаю, не доводиться - все дуже відносно.
3. Наш з вами бензиновий двигун для роботи на СПБТ інженерами не розраховувався - це підтверджує ступінь стиснення 10,1 : 1, що замало. Та й дозвіл виробника на використання бензину марки А-92 теж вказує на це. Для більш ефективної (і більш безпечної) роботи на газі ступінь стиснення має бути хоча б 12 : 1, а ще краще - 14 : 1. Приклад - двигуни, зокрема, французького виробництва, що заводом-виробником адаптовані для роботи газі. Тому й створював тему про збільшення ступеню стиснення двигуна для роботи на газі.