Цитата:
Допис від sergio1965
Стосовно датчиків повністю з вами згоден, але:
1. думаю, що далеко не всі міняють повітряний фільтр по сезону, а і взимку їздять на тому, що вже дещо підзабився пилюкою в теплу пору року;
2. думаю, що стехіометрія (правильна пропорція) має достатньо відчутне значення для будь-якого палива, а починається стехіометрія, напевне що, саме з повітряного фільтру; це ж не складно встановити новий повітряний фільтр і перевірити витрати палива;
3. ви ж самі в одному зі своїх постів вище пишете: "Если сильно вырос расход первое это поменяйте фильтра газовые."; чому ж до газових фільтрів більша увага, ніж но повітряних ?
|
По пункту 3, проверял специально, если забит газовый то ощутимо вырастает расход и тяга падает, а если не менять воздушный то расход особо не меняется. Конечно в комплексе все дает свой результат.