Цитата:
Допис від sofyart
зачем больше?
|
Цитата: "Номинальное давление должно быть 1,4 МПа. Давление должно быть не ниже 1,2 МПа и не должно отличаться в разных цилиндрах более чем на 0,1 МПа. Пониженная компрессия в отдельных цилиндрах может возникнуть в результате неплотной посадки клапанов в седлах, повреждения прокладки головки блока цилиндров, поломки или пригорания поршневых колец. Пониженная компрессия во всех цилиндрах указывает на износ поршневых колец."
Цитата: "Давление сжатия 12,70 - 14,20 bar Разница макс. 1 bar
На швидкість згоряння палива взагалі, і для газу зокрема, суттєво впливає компресія в циліндрах двигуна - чим вона вища, тим швидше згоряє паливо, що дуже добре для елементів ГБЦ при роботі двигуна на газу. Для газу ступінь стиснення 10,1 : 1 - малувато, краще від 12 до 14. Відповідно, і компресія для згоряння газу мала б бути: 12 х 1,2 = 14,4 атм. Так що було б дуже добре притерти клапани з сідлами, зробивши дещо ширшу контактну фаску на сідлі для кращого охолодження клапана. Таким чином збільшився б ресурс ГБЦ. Крім того, якби це дозволила конструкція ГБЦ, було б доцільно зменшити камеру згоряння - знову ж таки для збільшення компресії і швидкості згоряння газу. Та й витрати газу зменшилися б.