Перегляд одного допису
Старий 30.12.2016, 22:48   #448
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від VIC Переглянути допис
нашу не бачив, але в голандській Ауді-100 в 44 кузові, де газ/бензин з завода (мотор DS мав інший індекс, DS-G чи DS-L) відмінності були тільки в голові, відрізнялися клапани, сідла і вал фазами, але то з завода, там було два бака 30 бензиновий і 60 газовий, ту бачив, але там гідрокомпенсатори
Якщо там для клапанів та сідел були застосовані інші матеріали, то, напевно, і дивитися не було на що - там все мало би бути добре, без слідів надмірного зношування від роботи на газу. А гідрокомпенсатори відповідають тільки за тепловий зазор, який мають забезпечити в будь-якому випадку, що, безумовно, теж досить важливо, але до теплостійкості матеріалів пари "сідло-клапан" їм якось байдуже - про це заздалегідь має подумати інженер-конструктор.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,53573 секунды с 9 запросами