Цитата:
Допис від VIC
нашу не бачив, але в голандській Ауді-100 в 44 кузові, де газ/бензин з завода (мотор DS мав інший індекс, DS-G чи DS-L) відмінності були тільки в голові, відрізнялися клапани, сідла і вал фазами, але то з завода, там було два бака 30 бензиновий і 60 газовий, ту бачив, але там гідрокомпенсатори
|
Якщо там для клапанів та сідел були застосовані інші матеріали, то, напевно, і дивитися не було на що - там все мало би бути добре, без слідів надмірного зношування від роботи на газу. А гідрокомпенсатори відповідають тільки за тепловий зазор, який мають забезпечити в будь-якому випадку, що, безумовно, теж досить важливо, але до теплостійкості матеріалів пари "сідло-клапан" їм якось байдуже - про це заздалегідь має подумати інженер-конструктор.