Перегляд одного допису
Старий 30.12.2016, 22:28   #13
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Регулировка клапанов, проверка клапанных зазоров (Бензиновый двигатель 2,0)

Цитата:
Допис від Stason-Tucson Переглянути допис
ну это как сказать... клапана потому и удлиняются что на газу больше температура горения смеси. Температура больше, отсюда метал нагревается больше и под действием усилия пружины тянется та часть про которую писал Виктор. Для этого и ставят капельницы что бы остужать клапана или делается довпрыск бензина. А про длину пружины я чисто теоритически писал так как понимаю что на высоких оборотах может быть подвисание клапана. Интересно другое,РЕНО предлагает авто с усовершенствованной головкой под работу ГБО уже с завода и у них нет такой проблемы. В чём там отличия от обычных движков? Может там банально клапана усиленные или головка имеет лучшее охлаждение.
1. Якщо слідувати вашій теорії про постійно-періодичні розтягування клапанів, то з часом, а це мільйони циклів "туди-сюди", настало би "усталостное разрушение" і головка клапана відірвалася б від стрижня.
2. Як інженер-механік маю наступну думку: можуть бути інші матеріали, які мають більшу терміну стійкість до зношування та теплового розширювання. Але, гадаю, саме головне в заводських ГБО - це точність налаштування. Справа в тому, що газ, принаймні, СПБТ, має дещо нижчу температуру горіння, ніж бензин. І тільки неправильні підбір комплекту ГБО та його налаштування роблять температуру горіння газу вищою, ніж бензину.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 0,69172 секунды с 9 запросами