Цитата:
Допис від VIC
вони працюють під дією пружини на розтягнення, перегрітий клапан скоріше видовжується, а саме шток в нижній частині, потім, коли його затискає і не закривається повністю, підгорає
|
Та це все і так зрозуміло. Але коли двигун вистигає, то всі теплові зазори, в т.ч. і в приводі клапанів, повертаються до початкової величини навіть якщо двигун працював на газу. Питання в іншому: чому при роботі на газу тепловий зазор в процесі експлуатації поступово зменшується, тобто, встановили, наприклад, 0,28 мм, а через ХХХХХ км він став, наприклад, 0,20 мм ? При роботі на бензині все відбувається навпаки - зазори з пробігом збільшуються. Можливо, при підвищеній температурі швидше йде механічне спрацьовування пари "сідло-клапан" ? Наприклад, якщо металообробному інструменту (різцю, фрезі, свердлу тощо) дати вищу від розрахованої технологом швидкість різання (застосувати неправильний режим різання), то температура в зоні різання відчутно збільшується і інструмент спрацьовується швидше. Можливо, і тут так ?
Можливо, хтось бачив розібрану ГБЦ двигуна, клапани та сідла, що багато пропрацювали на газу ?