Цитата:
Допис від adum
Вот от коррекции угла и карбюратора ,и был какой то эффект .
Неправда: спочатку модернізував впускний тракт карбюратора і відчув доволі позитивні динамічні зміни. А вже пізніше трішки забіднив суміш більшим повітряним жиклером та зробив раніше запалювання.
И уже без коррекции ,просто чудеса !
Якщо ви маєте на увазі коригування запалювання в режимі ХХ, то і справді без коригування - в цьому режимі модернізація дросельного патрубка нічого не міняє і нічого коригувати не потрібно.
А в решті - жодних чудес, а щоб це зрозуміти, потрібно знати, що суміш (навіть без модернізації дросельного патрубка) буває різної якості: 1. нормальна; 2. забіднена; 3. бідна; 4. збагачена; 5. багата. І в процесі роботи двигуна суміш не залишається постійною, а міняється в залежності від навантаження та обертів десятки разів в хвилину. І коригування це відбувається динамічно за допомогою АСУД - автоматичної системи управління двигуном.
Да ,только в сторону познего зажигания
якщо режим роботи двигуна передбачає приготування забідненої суміші, то лямбда це бачить і дає команду АСУД виставити раніше запалювання
а на карбюраторе Вы делали более раннее .
|
Якщо якість суміші в режимі ХХ робилася біднішою, то і запалювання робилося раніше. А далі все регулював центробіжний та вакуумний автомат - трамблер знову ж таки в залежності від режимів роботи двигуна.