Перегляд одного допису
Старий 22.11.2016, 21:49   #15
sergio1965
Старожил
 
Аватар для sergio1965
 
Реєстрація: 13.03.2016
Звідки Ви: Хмельницкий
Вік: 60
Авто: Nissan X-Trail/Rogue
Дописи: 915
Сказал(а) спасибо: 26
Поблагодарили 252 раз(а) в 197 сообщениях
Типово Re: Расход газа.

Цитата:
Допис від adum Переглянути допис
Вот от коррекции угла и карбюратора ,и был какой то эффект .

Неправда: спочатку модернізував впускний тракт карбюратора і відчув доволі позитивні динамічні зміни. А вже пізніше трішки забіднив суміш більшим повітряним жиклером та зробив раніше запалювання.

И уже без коррекции ,просто чудеса !
Якщо ви маєте на увазі коригування запалювання в режимі ХХ, то і справді без коригування - в цьому режимі модернізація дросельного патрубка нічого не міняє і нічого коригувати не потрібно.

А в решті - жодних чудес, а щоб це зрозуміти, потрібно знати, що суміш (навіть без модернізації дросельного патрубка) буває різної якості: 1. нормальна; 2. забіднена; 3. бідна; 4. збагачена; 5. багата. І в процесі роботи двигуна суміш не залишається постійною, а міняється в залежності від навантаження та обертів десятки разів в хвилину. І коригування це відбувається динамічно за допомогою АСУД - автоматичної системи управління двигуном.

Да ,только в сторону познего зажигания

якщо режим роботи двигуна передбачає приготування забідненої суміші, то лямбда це бачить і дає команду АСУД виставити раніше запалювання
а на карбюраторе Вы делали более раннее .
Якщо якість суміші в режимі ХХ робилася біднішою, то і запалювання робилося раніше. А далі все регулював центробіжний та вакуумний автомат - трамблер знову ж таки в залежності від режимів роботи двигуна.
sergio1965 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
 
Время генерации страницы 1,81085 секунды с 9 запросами